phiretox Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Er det kun hos meg dette skjer, at når jeg driver å laster ned f.eks musikk, og ligger på rundt 50-60kbs (noe som er maks fart hos meg) og starter opp ett spill så øker hastigheten med 10-20kbs. Men når jeg lukker spillet igjen så ser jeg at hastigheten synker sakte nedover igjen til normal hastighet. Merkelig. Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 tror det spillet kommer til å kjøre konstant Lenke til kommentar
dp Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 har det samme "problemet", syntes det er litt rart. laster ned med 420kb/s. spiller litt cs og plutselig har jeg 450kb/s, og da spiller jeg på internett med 30 i ping! Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Er det kun hos meg dette skjer, at når jeg driver å laster ned f.eks musikk, og ligger på rundt 50-60kbs (noe som er maks fart hos meg) og starter opp ett spill så øker hastigheten med 10-20kbs. Men når jeg lukker spillet igjen så ser jeg at hastigheten synker sakte nedover igjen til normal hastighet. Merkelig. Jepp jeg har hørt maken før, slike fenomener. Samme skjer med kazaa, og maskinen min med NGT. Jeg tror det er two forklaringer: Respons fra serven vi er koplet i senker pigen i mindre arbeid (som fks. konstant nedlastning)? Eller Data maskinen som har "telle feil," fks enkelte ganger kan jeg får 100kb/s i nedlastning i de første fem sekunder så går den ned til 10 eller 12kb/s. Det er et program som heter speedup du finner i kazaa lite kanskje kan den hjelpe, eller speedway eller hva nedlastning booster programmet heter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå