Gjest Liker hun meg Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skal på date #4 i morgen. Første date drakk vi mye vin og hun inviterte meg opp til henne og jeg overnattet hos henne. Ting gikk brillefint og fikk positive signaler. Hun kjørte meg hjem dagen etter klokken 19 etter frokost og skravling i 3-4 timer Andre date drakk vi en del vin og hun inviterte meg opp og jeg overnattet hos henne igjen. Perfekt. Hun kjørte meg ikke hjem uten at de betyr noe særlig. Tredje date drakk vi litt vin og hun spurte om jeg ville være med opp. Jeg hadde nok drukket mest vin og hun var klinkende klar. Hun kjørte meg hjem og alt virket rosenrødt. Den siste tiden har jeg ikke møtt henne på 2 uker, men hun vil møte meg i morgen. Er usikker på om hun er interessert... vi har ikke hatt sex sammen ennå, men vi har det veldig hyggelig i sammen. Hun sender noen signaler om at hun kanskje ikke er så veldig interessert, men jeg er usikker på om dette er taktikk eller ei. Hva skal jeg gjøre i morgen. Skal jeg se an og se hva som skjer. Tror hun kommer til å dumpe meg, men hvis hun ikke gjør det skal jeg stille spørsmål og finne ut om hun er interessert eller ikke? Blir det litt å presse på eller er det greit? Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvis hun ikke hadde vært interessert ville hun vel ikke vært med deg på tre dater?? Eller så kanskje hun vil være kompis med deg. Flørt, var bittelitt mer frampå og se hva som skjer? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Viktig å være frampå i starten. Havner du i vennefella så er det gjort Go for it Lenke til kommentar
sugga74 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kjør på. Vær positiv og prøv deg litt frem. Pass deg for vennefella ja! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hun liker deg! Men det kan virke som at du har vært for treig i avtrekkeren. Hun begynner rett og slett å miste interessen fordi du ikke har tatt det videre til nå. Overnattet 3 ganger uten at noe som helst har skjedd? Det må du gjøre noe med, og det fort før du havner i vennesonen hennes. Jeg sier ikke at du skal hoppe rett inn i et seksuelt forhold, hvis du ikke er klar for det. Men du må gjøre noe. I hvert fall kysse henne neste gang. IKKE begynn å snakk med henne om følelser og greier før dere har vært fysiske med hverandre på en eller annen måte. Det vil bare få deg til å fremstille deg selv som usikker, og det kan ødelegge mer enn det gagner deg. Prøv deg frem, og dra dette fremover. Hun er tydelig intressert, så hopp i det og gå etter kysset ved første mulighet. Lykke til! Edit: så nå at denne var skrevet på fredag.. Hvordan gikk daten? Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, fortell! Hvordan gikk det ? :!: Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Mistenker at du burde ha fått eskalert litt i løpet av de 3 første datene, så sant dere ikke hadde sex på noen av de, så stod dere vel så og si stille fra date 1 hele veien... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ingen fremgang dessverre.....aner ikke hva mitt neste trekk skal være. Evt. satse på neste hest! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvorfor ingen fremgang? Hva skjedde på daten? Hva gjorde du? Hva gjorde hun? Hvordan endte det? Mange spørsmål, men om du skal bevege deg videre til neste hest er ikke et spørsmål vi kan svare på før vi vet hva som skjedde. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Lurer fælt på spørsmålene som Smurstafa spørr om også. Annet lite tips: Forsøk deg på litt mer intimitet. Masser henne, nuss henne i nakken eller bare gå straight forward mot kysset. Husk å holde 90/10 ved kysset, hvorav hun beveger seg de 10 siste prosentene. Skaper litt spenning for dere begge. Trenger litt mot men tro meg, vil være verdt det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vel, vil ikke røpe for mye i tilfelle den andre part også er her inne.... Men jeg forsøkte med litt fysiske tilnærmelser med betinget suksess..... Det var vel egentlig et par skritt tilbake fra forrige date og det lover ikke bra. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke ta det som et nederlag bare fordi den ene dagen gikk litt tilbake. Det kan ha vært millioner av grunner til akkurat det, og den ene daten kan ha nada å si. Fortsett å prøv.. Det er ikke over før du har fått et konkret avslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå