Gå til innhold

Subwoofer på logitech z-560

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller sanger som otherside av red hot chili peppers "vrenger" subwooferen seg. selv om jeg spiller med veldig lavt volum fortsetter den å gi fra seg skurrende "hyl". Alt virker som det skal bortsett fra at subwooferen tydeligvis ikke takler alt for mye bass. er dette normalt? er usikker på hvor mye man skal forvente av et anlegg til bare 2000 spenn. forøverig kommer det også en "klirre" lyd fra baksiden ved kjøleribben, inne i, kassen et sted. dette høres spesielt på sanger som push- the anthem av dj tiesto... burde jeg sende det tilbake til komplett? fikk det i posten en uke etter påsken...

(ps. har testet anlegget på to forskjellige pc'er. problemet oppsto på begge)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er selvsagt ikke normalt. Den subben skal kunne spille så skrivebordet ditt hopper. Ikke pent, men grusomt høyt for en så liten og billig dings. Har du grisekjørt anlegget? Jeg tror ikke det er noe problem å ødelegge suben hvis kjører den hardt. Hvis du ikke har sprengt den som følge av uvettig bruk er dette en klar reklamasjonssak.

Jeg og minst to andre på dette forumet har hatt reklamasjoner på dette høyttalersettet grunnet ødelagt volumkontroll. Det kan være det samme du har råket ut for, selv om det i grunnen ikke høres slik ut. Uanset: Du har betalt lite for å få mye lyd. Dårlig byggekvalitet er en av ulempene med disse høyttalerne. Ring Komplett.

There is no such thing as free lunch :(

Lenke til kommentar

At suben vrenger seg er veeeeldig merkelig, men, den klirrelyden har jeg også opplevd. Har ikke hørt fra den i det siste men det var en periode hvor den plaget østerdalen av meg, selv om den ikke klirrer så høyt. Vræl ut hvis du finner en løsning... :shrug:

Lenke til kommentar

vel... hva er egentlig uvettig bruk? forsterkeren burde ikke gi mer enn det subben klarer... det er jo lite hensiktsmessig. men, ja... denne "vrenge"-lyden kommer fra venstre side der luften blåses ut (husker ikke hva denne utgangen egentlig heter). er det mulig at det er noe løst inne i subben som klirre? har riktignok tightet alle skruene på kjøleribben uten at dette hjalp noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...