jan89 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ja, nå har det seg slik at familiepcen har Windows 7 og jeg skulle gjerne ha slettet spor om at jeg haelpe Endret 18. mars 2013 av jan89 Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, nå har det seg slik at familiepcen har Windows 7 og jeg skulle gjerne ha slettet spor om at jeg har åpnet noen word-dokumenter jeg ikke fikk lov til å åpne (jobb-dokumenter).I XP går det jo greit men i W7 finner jeg ikke ut av det. Har prøvd google men vet ikke hva jeg skal søke etter. Flott om noen kan hjelpe Hei, Skaff deg CCleaner, meget bra og gratis http://www.ccleaner.com/download. Lenke til kommentar
jan89 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, nå har det seg slik at familiepcen har Windows 7 og jeg skulle gjerne ha slettet spor om at jeg har åpnet noen word-dokumenter jeg ikke fikk lov til å åpne (jobb-dokumenter).I XP går det jo greit men i W7 finner jeg ikke ut av det. Har prøvd google men vet ikke hva jeg skal søke etter. Flott om noen kan hjelpe Hei, Skaff deg CCleaner, meget bra og gratis http://www.ccleaner.com/download. Er det ingen mappe hvor jeg kan slette ting? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er det ingen mappe hvor jeg kan slette ting? i mappen " prefetch " under " windows " sletter du alt som man har vært borti. lykke til Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er det ingen mappe hvor jeg kan slette ting? i mappen " prefetch " under " windows " sletter du alt som man har vært borti. lykke til Det gjelder ikke for dokumenter og regneark, men programmer og programutvidelser. Testet det akkurat. Du finner nylig brukte dokumenter ol. i mappen: C:\Users\XXX\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent (XXX er brukernavnet ditt). Mappen er skjult så du må slå på vis skjulte mapper og vis skjulte filer i mappealternativer. Nå har jeg Win7 på engelsk, stien er kanskje litt forskjellig i den norske versjonen. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er det ingen mappe hvor jeg kan slette ting? i mappen " prefetch " under " windows " sletter du alt som man har vært borti. lykke til Det gjelder ikke for dokumenter og regneark, men programmer og programutvidelser. Testet det akkurat. Du finner nylig brukte dokumenter ol. i mappen: C:\Users\XXX\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent (XXX er brukernavnet ditt). Mappen er skjult så du må slå på vis skjulte mapper og vis skjulte filer i mappealternativer. Nå har jeg Win7 på engelsk, stien er kanskje litt forskjellig i den norske versjonen. du har rett Lenke til kommentar
jan89 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Er det ingen mappe hvor jeg kan slette ting? i mappen " prefetch " under " windows " sletter du alt som man har vært borti. lykke til .. Suverent, funker som bare det. Takk skal du ha Takk begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå