dan83 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Et par bilder til fra mitt opphold i fuerteventura:) Lenke til kommentar
cella Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kjempe fine bilder Bildet med steinen likte jeg best. Syns det er ett veldig fint bilde med fin bakrunn og farger. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Kjempe fine bilder Bildet med steinen likte jeg best. Syns det er ett veldig fint bilde med fin bakrunn og farger. Er faktisk ikke selv helt sikker på hvilke bilde jeg liker best. Faller mer mot bilde med busken, men er litt synd med det hotellet i bakgrunnen der..men det gjør kanskje ikke så mye? Lenke til kommentar
Defo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Min stemme går til busken, med hotellet redigert vekk Lenke til kommentar
telealf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Begge bildene synes jeg er bra komposisjonsmessig. Kanskje det hadde vært mulig å gå enda tettere innpå busken? Ogås den lille sanddynen t.v. for busken skulle jeg sett utgjøre mer av motivet (selv om jeg ikke vet helt hvordan). Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Begge bildene synes jeg er bra komposisjonsmessig. Kanskje det hadde vært mulig å gå enda tettere innpå busken? Ogås den lille sanddynen t.v. for busken skulle jeg sett utgjøre mer av motivet (selv om jeg ikke vet helt hvordan). syntes busken er akkurat passe nærme, men takk for innspill=) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 just a point.... motiv i seg selv er greie, men det mangler energi i begge bildene.. det er ikke mye spill på shadows/highlights etc.. noe mer redigering ser ut til å være nødvendig for å bringe disse ut i "liv". Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) bildene er redigert relativt mye egentlig, men vill ikke overdrive heller(blant annet justert litt på tone curves, i lightroom), men kan vell ekspremintere litt mer:) Poster nye versjoner i morra, med litt ny redigering:) Endret 9. januar 2010 av dan83 Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Liker bilde med steinen best, synes det er mest behagelig å se på. Komposisjonen synes jeg er grei, men jeg synes bilde mangler litt, ja "energi".. Lyset er litt kjedelig rett og slett synes jeg. Men det er et fint bilde, får bare ikke den "wow" opplevelsen, men det er jo ikke alltid man skal det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå