Gå til innhold

BK: En mørk kveld og dårlige lysforhold

OJ Doe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei -Selleri- og velkommen til BK :thumbup:

Bildene er som nevnt altfor store (originalfiler om jeg ikke tar feil?)

Om bildene kan jeg si følgende

Bildet av fjellet Røyken :thumbup: er litt uskarpt. Enten pga lang håndholdt eller ufokusert i det hele tatt...

Motivet er jo ehem, noe jeg selv er veldig glad i, og kan brukes til så mye, men her syns jeg du kutter veldig mye i bunnen og får oss som seere til å måtte se oppover hele tiden når vi ser bildet. Ikke heldig..

Veldig mørkt, ser at det er en skavl av snø, samt noe hjulspor + lysene. Men gir ikke mening..

Snodig idè, men ikke heldig utført. Bommet med fokuset eller som nevnt overfor lang lukker uten stativ.

Det fineste her syns jeg. En heftig crop , og du har et bilde å henge på veggen.

Savner noe ordentlig fint i denne serien av bilder, det nærmeste er det siste.. Du kommer til å måtte forandre på bildestørrelsene. Bare nevner det sånn at du ikke glemmer det :!:

Lenke til kommentar

Endret størrelse.

Tusen takk "Larsnio" setter pris på kritikken din, den er veldig forklarende, prøver igjen i morgen, med mer lys og ser om det blir bedre.

Hanskeideen fikk jeg da jeg holdt på å bli sprø av de bittesmå knappene på D60`n, så jeg kastet fra meg hanskene, så spilte jeg videre på ideen :-)

Jeg liker også best #4, da det er det eneste jeg kunne ha en tilnærmet normal lukkertid. De andre blir som dere korrekt ser, blir for mørke, ellers ville lukkertiden blitt så lang at de ville blitt enda mer uskarpe.

Nei, de er generelt bare en test, var mest interessert i om motivene var OK :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...