odd123 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hei! Har kjøpt meg ny pc, og ønsker å benytte meg av "gammel HD". Er det bare å sette den gamle inn i ny pc? Ny Pc menes: Nytt HK, kabinett osv. Den "gamle HD" var master på min gamle pc. Trenger jeg gjøre endringer i det nye BIOS eller går det greitt. Vil pc boote fra dette? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ja, bare husk å formatere disken før du setter den inn i den nye maskinen. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ja, bare husk å formatere disken før du setter den inn i den nye maskinen. Dette er ikkje eit krav, men ein fordel! Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Kan jeg bruke det samme OS som er inst. på HD? eller må jeg legge det inn på nytt. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har du allerede installert et OS på harddisken og vil benytten den i en ny PC, må du formatere og reinstallere OS'et Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Du MÅ vel ikke formatere, men det kommer til ligge MYE gruff som ikke burde vært der. Kommer litt av på os Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Takker for svar. Grunne til at jeg ønsker å benytte gammel HD og IKKE ønsker å formatere, er at det ligger mange mp3'er der som jeg selvsagt ikke har backup på :oops: OS er WinXp Pro. Er det mulig å benytte HD, selv mange gruff, til å ta backup / brenne dem over til CD, for så etterpå formatere på nytt? Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Takker for svar. Grunnen til at jeg ønsker å benytte gammel HD og IKKE ønsker å formatere, er at det ligger mange mp3'er der som jeg selvsagt ikke har backup på :oops: OS er WinXp Pro. Er det mulig å benytte HD, selv mange gruff, til å ta backup / brenne dem over til CD, for så etterpå formatere på nytt? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Om det berre er mp3 du er ute etter å beholde kan du like gjerne ha os'et inne til du får brent ut desse og dertter formatere. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 men man kan ikke bare ta primær-stasjonen og sette den inn i en annen pc som primær, altså boot'e windows med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå