Gjest Guest_Gutt19_* Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei, vet det er mange tråder rundt på dette forumet om dette, men føler ikke helt jeg har fått svaret på dette. Går det an å ha sex med trang forhud når man bruker kondom? Jeg vet at ifølge klara klok så sier dem det, men er det noen som faktisk har prøvd det, funker det? Jeg har trang forhud, men jeg kan såvidt trene det opp og få den over, men da er heller sensitiviten problemet, er som å ta på et åpent sår. Men neste dag er jeg alikevel tilbake til nivå null på strekkingen. Greia er at hvis det faktisk går an å ha sex med kondom, kan jeg utsette problemet mitt litt, da det faktisk er en ganske grei sikkerhet at man må bruke kondom da jeg slipper både å få barn, kjønnsykdommer og blir belønnet med smerte hvis jeg ikke bruker det! Lenke til kommentar
Gjest superguest Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Synes du skal ordne problemet ditt heller før enn senere Du kan bruke kondom mot trang forhud men du må likevel klare og få forhuden bak penishode for full effekt av kondomen. Eg sleit med trang forhud, men heldigvis har den strukket seg mer og mer. Eg er nå 23. Får du den halveis oppå penishode i erigert tilstand er det håp uten operasjon. Da kan strekking og tøying hjelpe uten at eg kan love noe sjølsagt. Et legebesøk er uansett det beste. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Synes du skal ordne problemet ditt heller før enn senere Du kan bruke kondom mot trang forhud men du må likevel klare og få forhuden bak penishode for full effekt av kondomen. Eg sleit med trang forhud, men heldigvis har den strukket seg mer og mer. Eg er nå 23. Får du den halveis oppå penishode i erigert tilstand er det håp uten operasjon. Da kan strekking og tøying hjelpe uten at eg kan love noe sjølsagt. Et legebesøk er uansett det beste. Skal prøve å se det an med å løse det selv først;) Hva mener du med å få full effekt av kondom? Lenke til kommentar
Gjest Superguest Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kondomen kan skli av lettere hvis forhuden ikke er trukket bak først. Siden det blir større tomrom i tupen. Du får nesten prøve deg fram å sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg