Mr-zero Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei, jeg lurer på hvor H.D.D Led kablen skal kobles inn?. Vennligst svar. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei, jeg lurer på hvor H.D.D Led kablen skal kobles inn?. Vennligst svar. inn på hovedkortet, det ser ca slik ut: akkurat hvor varierer fra hovedkort til hovedkort, men det er oftest merket med HDD eller lignende den er ikke viktig, alt den gjør er å få ett lyst i fronten av kabinettet til å blinke i takt med at disken jobber... Lenke til kommentar
Mr-zero Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 De der har jeg fikset, men det er en kabel til som det står HDD. Led på.. finner ikke hvor den skal! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvor mange HDD LEDs har du? Det pleier bare å være en i et kabinett. Hovedkortet har normalt bare plass til en. PS. Flyttet denne tråden fra Elektronikk. Lenke til kommentar
Mr-zero Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hvor mange HDD LEDs har du? Det pleier bare å være en i et kabinett.Hovedkortet har normalt bare plass til en. PS. Flyttet denne tråden fra Elektronikk. det er cooler master miditower 922... det finnes en hvit og grøn, og en annen som er oransje og hvit. de andre er det skrevet på: pow led- og pow led+ mens den oransje og hvit er HDD Led Endret 8. januar 2010 av Mr-zero Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det skal være mulig å koble til det, men du må nesten lese bruksanvisningen til hovedkortet ditt (bruker å stå ganske detaljert der). Disse LEDsene er ganske unødvendig dog, selv bruker jeg ikke koble dem til. Lenke til kommentar
Mr-zero Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Det skal være mulig å koble til det, men du må nesten lese bruksanvisningen til hovedkortet ditt (bruker å stå ganske detaljert der). Disse LEDsene er ganske unødvendig dog, selv bruker jeg ikke koble dem til. Ok takk, skal sjekker. jeg har ASUS P7P55D EVO Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Asus har ofte en dings du plugger alle kablene i, også plugger du dingsen i hovedkortet. Sparer litt fikling =) Lenke til kommentar
Mr-zero Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) 1000Takk for Hjelpen. - "Det er gjort" Endret 8. januar 2010 av Mr-zero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå