Loalz Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har hørt at det er vansklig å komme inn på elenergi 2. året på elektrofag. Lurer på om noen vet litt eller har noen erfaringer om dette? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Om du bare søker elenergi på alle skolene så tror jeg du har rett til å begynne på elenergi. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tror det var snitt på rundt 4 når jeg skulle inn. Lenke til kommentar
Loalz Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Takk ..Men er det sånn at det er få som kommer inn på elenergi også? eller er det bare karakterene som har noe å si ? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Takk ..Men er det sånn at det er få som kommer inn på elenergi også? eller er det bare karakterene som har noe å si ? Det var vel 4 klasser på vårt trinn, samt 15 i hver klasse, så da kan du jo gjøre matten selv. Det var noen som ikke kom inn ja.. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det varierer helt sikkert en del fra skole til skole og fra år til år, men der jeg gikk var det rimelig vanskelig. Jeg søkte riktig nok Data og Elektronikk og kom inn der, men vet at det var en del som ville inn på Elenergi som ikke kom inn fordi konkurransen var for stor. Tre stykker av dem ble plassert i min klasse (fordi de hadde det som andrevalg) og av dem var det en som byttet skole, en som klarte tryglet seg inn på Elenergi og en som ble igjen med oss og praktisk talt sov seg gjennom året. Høsten etterpå startet han på Elenergi ved en annen skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå