Archeron Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 jeg har en avi-film på ca 7,5gb, HD 1080p som er tatt opp med kameraet mitt. problemet da er såklart at jeg ikke får lagt den over på ps3's eksterne harddisk. jeg har funnet endel forskjellige programmer, men alle vil enten konvertere eller bruke 20timer på å simpelthen dele fila mi i to. finnes det noen GODE, RASKE metoder for dette?? Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Trur det var på www.doom9.net de hadde slike program Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Eller på ftp://ftp.uni-koeln.de under pc win32 mmedia Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ein må nesten vite kva programmet heiter, for å vite kva ein skal laste ned frå den sida der, LiNwin. Når det er sagt, so kan det godt vere Virtualdub er programmet som er meint, det kan iallfall gjere slikt, og ligg i den mappa. Veit ikkje om det finst nokon automatisk måte å få delt den i to på, men du kan prøve noko slikt: Opne fila. Nederst i Vdub er det ei tidslinje, med ein markør, som sikkert står heilt i byrjinga av klippet. Med markøren der, trykk Home på tastaturet. Flytt so markøren til omlag midt i videoen og trykk End. Fyrste halvdel av tidslinja vert no merka blått, om eg hugser rett. Gå til Video-menyen, og velg Direct Stream Copy, og lagre med File --> Save AVI. So merker du andre halvdel på same måte, og lagrer. Eg trur at berre den markerte delen vert lagra. Om det ikkje skjer, må du slette ein halvpart (trykk delete) før du lagrer: Merk, slett, lagre, angre, merk den andre delen, slett, lagre. Eit anna alternativ, kan hende litt enklare: http://www.bobyte.com/AviSplit/ Men merk: Eg kan ikkje garantere at nokon av desse programma kan lese videoane frå kameraet ditt. AVI er berre eit kontainerformat, og kan vere so mangt. Det er slett ikkje sikkert at korkje Vdub eller AviSplit kan lese dine filer. Endret 8. januar 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 har prøvd vdub allerede. det leste fila helt fint, men ville bruke 14timer på å lagre de første to timene Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det var ikkje under mmedia men under filutl! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Då tviler eg på at du hadde valgt Direct Stream Copy. Som standard er Full processing mode valgt, og då vil Vdub konvertere videoen. med Direct Stream Copy vert berre den eksisterande videostraumen kopiert, ingen prosessering gjort. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ligger flere filsplittings program under ..filutl Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 har du sett! jeg visste om direct stream copy, men var sikker på at jeg hadde valgt det. nå skulle det ta 6 min Lenke til kommentar
cb750f Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Her er link til enda et lite og kjapt filsplitter/joiner program. http://www.freebyte.com/hjsplit/#win32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå