Casle Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg håper ekspertene her inne kan hjelpe en amatør som vil ha god lyd... :-) Har en HP Elitebook 2530p laptop på jobben, den sitter i en HP dockingstasjon. Jeg har en ekstern harddisk full av musikk som jeg vil koble til for å få litt godlyd på kontoret. Jeg inbiller meg at mini-jack utgangen på dockingstasjonen ikke gir den beste lydkvaliteten, stemmer det? Så jeg lurer på å kjøpe et USB-lydkort for å få litt bedre lyd i headsettet. Aller helst et med volumkontroll så jeg kan styre lyden eksternt. Noen som har en anbefaling? Jeg har sett noen aktuelle på nettet, men jeg vet ikke hvor gode de er: Asus Xonar U1 - Denne ser veldig flott ut (gjør seg på pulten) og med volumkontroll, men jegs er at en anmelder sier det har noe bakgrunnsstøy... Creative XMOD - Har volumkontroll og får gode anmeldelser men jeg finner ingen Norske butikker som selger det lenger... Creative X-FI GO! - Liten men har ikke volumkontroll... Finnes det andre alternativ? Alle tanker, ideer, erfaringer og forslag om de jeg har listet opp og andre mottas med takk! Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå