Gå til innhold

Problemer med nedlasting av Photoshop CS4 Trial

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I kveld prøvde jeg å laste ned Photoshop CS4 (trial versjonen), men jeg får opp denne feilmeldingen:

Utennavn-5.jpg

Hvor ligger problemet? Sikkert en liten bagatell, uansett, jeg setter pris på alle svar!

- Novair

Bruker du Adobe's eget nedlasingsprogram, Akami D/L manager?

Endret av Ned Flanders
Lenke til kommentar
Feilmeldinga kjem når du skal installere? Prøv å last ned installasjonsfila frå Adobe.com/.no ein gong til.

Har prøvd, det hjelper ikke.

Ned: Jeg prøver å laste ned programmet fra Adobe sine sider, så det stemmer når du sier det.

Lenke til kommentar
Feilmeldinga kjem når du skal installere? Prøv å last ned installasjonsfila frå Adobe.com/.no ein gong til.

Har prøvd, det hjelper ikke.

Ned: Jeg prøver å laste ned programmet fra Adobe sine sider, så det stemmer når du sier det.

Om jeg ikke husker feil så blir installasjonsfila lagt i en mappe på skrivebordet. Forsøk å flytte denne mappa til roten av C: og kall den feks. Adobe. Slett alle midlertidige filer i Temp katalogene (C:\Windows\Temp) og den skjulte mappen som ligger under Brukere (Win7) eller Documents and settings (XP). Det er enklest å bruke Diskoprydning til dette eller last ned og kjør CCleaner (gratis og meget bra program) http://www.ccleaner.com/download.

Gå til katalogen hvor du har installasjonsfilene (C:\Adobe) og forsøk igjen.

Lykke til

Endret av Ned Flanders
Lenke til kommentar
Det hjalp ikke, dessverre.

Har du forsøkt å installere noe annet fra adobe, feks. reader 9. (ikke alt for stor, under 30GB) Den bruker samme nedlastings og installasjons programmer.

Du bør ogå forsøke å kopiere Photoshop nedlastingen over på en annen maskin og forsøke å installere på den.

Endret av Ned Flanders
Lenke til kommentar
Photoshop CS4 er gammel. Er du sikker på at det er denen utgaven du forsøker å laste ned? Mener Photoshp er ute i versjon CS9 eller nyere
Slett ikkje, CS4 er den nyaste. Men CS4 er versjon 11 av PS totalt, ettersom PS CS1 = PS 8.0.

Kan jeg laste ned programmet på en annen maskin, for så å flytte det over med en ekstern harddisk?
Skal ikkje vere noko problem å laste ned installasjonsfila ein annan stad nei.

Red.: Du kan laste ned installasjonsfila, og eg kan ikkje tru det vil by på noko problem å pakke den ut heller*, men du kan ikkje installere det på ei anna maskin og flytte over det installerte programmet.

* Har ikkje installert PS på ei stund, men andre Adobe-program er gjerne slik at når du køyrer den nedlasta fila vert den fyrst pakka ut til ei mappe, og so vert installasjonen køyrd frå denne mappa.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...