TMB Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Dette er en serie på 4 episoder som gikk på NRK for ikke lenge siden. Alle episodene kan sees her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/584548 Det hele handler om Petter Amundsens teori om at William Shakespeares verker egentlig ble skrevet av Francis Bacon. Det er så mange koder og beviser at det helt umulig kan være tilfeldigheter. Er sikkert mange her på forumet som kan mye mer om dette enn meg, men jeg har nettopp sett alle episodene og synes det hele er utrolig spennende. Det er som Dan Browns bøker, bare ekte. Bare så utrolig synd at de ikke fikk utforske under Mercy Anbefales sterkt om du liker slike dokumentarer. Discuss. Endret 29. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Fantastisk dokumentar, mye spennende fakta. Noen drøye trekk av Amundsen, men mye spennende. Han må virkelig få sjekket ut hva som ligger i vannet ved "mercy". Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Utrolig spennende serie. Jeg ble virkelig revet med. Jeg håper det kan få satt et punktum på teorien, jeg vil virkelig vite hvor troverdig den er. Håper NRK plukker opp serien igjen viss de finner ut noe nytt. Edit: Jeg greier ikke å finne episodene på NRK sine sider lenger... :/ Endret 29. januar 2010 av Feltherre Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Leste på Petter Amundsens Facebook-side at de ville bli fjernet derfra. Men det skal komme en DVD, med masse ekstramateriale. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Flott gleder meg. Vurdere seriøst å kjøpe boken Organisten. Synes dette var veldig spennende tema. Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Spennende. Ikke så rent ofte slike ting imponerer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå