Primer4 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Etter og ha blitt overbevist om at det ikke er noe lurt og blakke seg helt på en japansk sportsbil som førstebil og når jeg fikk tilbudet om og få denne gratis sa jeg ja. (Mest pga. forlyktene kan til forvekslig se litt ut som de på en s13 silvia ) Blir og skru å fikse på den de neste månedene sånn at han er "ferdig" før neste vinter. Hærligheten har gått 146 000 kilometer og kjørt av oldefaren min de fleste av de så den har fulgt alle servicer til 2008, er dog ganske krøllet opp, og litt problemer med girkassa pga. herjing den siste sommeren. Bilder kommer mest sannsynlig imorra når det kommer lys Specs: Motor: 4 cyl, 1460ccm, 12v Effekt: 90hp/husker ikke nm Årstall: 92' Modell: lancer 1,5 glxi Km.: 146000 Farge: mørkerød Worklog Utvendig: [●] Slå ut bulker overalt man kan slå dem ut [●] Ny frontfanger og hekkfanger [●] Fjerne emblem fra grill [●] Grøftelys /m xenon [●] Spoiler med bremselys [●] Sote bakrutene [●] Vindavisere Chassis: [●] Muligens bytte Hjullagrene forran [●] Senkesett [●] Alu felger [●] Tectyl behandlig av understell [●] Skivebrems bak [●] Muligens spacere Innvendig/ice: [●] Coupevarmer ferdig montert [●] Kjøpt nidelt kunstskinntrekk til setene, skal monteres når det blir varmere. [●] Få støvsugd og vasket ordentlig opp inne, samt få ut all unødvendig skit som ikke trenger være der. [●] Finne wonderbaum som ikke stinker ut bilen helt med nyvaskatoalettlukt. [●] Montere turtallteller [●] Ny spiller med dvd, aux ingang og mp3 [●] Billig komponentfrontsett på en 2 kanals forsterker [●] Billig sub (alà ads 10" aktiv sylindersub på Torshov Bilrekvisita) [●] Gamle planer henlagt, 6.5" kickere i fordørene, 4" komponentsett i/på dash, 10"x2 sub i bagasjerommet [●] få carbon trim på dashbord, helsvart momo skinratt, momo pedaler, feitere girkule, justerbare sorte sportseter forran Motor: [●] byttet tennplugger og ledninger [●] Sportluftfilter kjøpt og montert [●] Motorvarmer ferdig montert. [●] Skifte motor og girolje [●] Finne ut hva som feiler andregiret/muligens skifte girkasse [●] Skifte registerreim [●] Ny tårnstag [●] Effektbakpotte [●] Bore ut innmaten fra kat'en Alt jeg har tenkt og gjøre for øyeblikket, blir nok helt grei råne/førstebil og fise rundt i edit: fikset litt opp er og endret litt planer edit: Sorry for og ha vært så slapp med bilder men sånn som detta ser han ut foreløpig utvendig Update 18.01.10 Coupevarmer og motorvarmer ferdig montert, var lagdt opp for det fra før av (litt arti at den lille greia som oldefaren min sa var en temperaturmåler som ikke funket, egentlig var en defa head-unit ) Synes faktisk at motorvarmeren tok seg godt ut inni der også. bilde kommer Setetrekkene forran passet ikke men er fornøyd så lenge det for baksetene passer da det vil komme sportseter forran uansett Endret 18. januar 2010 av kristus? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bilder takk! Høres ut som du har tenkt og bruke endel penger på bilen! Først og fremst, vil jeg anbefale JORDBÆR wunderbaum, everfresh og new car. I den rekkefølgen! Så vil jeg anbefale deg og DROPPE aktiv sub! Kall meg gjerne sær, men syntes det blir så mye dårligere lyd. For samme pris kan du få mye bedre trøkk i en vanlig sub og forsterker Og angående karbon på dashen, er dette en no-go fra meg.. Mulig du og mange andre syntes det er stilig, men jeg klarer bare ikke se det for meg.. ;p Men hey, din bil, gjør hva DU vil for og få den til og bli DIN EGEN! Lykke til, venter på updates! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Da jeg egentlig hadde planer om og bruke 90-120k på bil, og fikk denne gratis sparte jeg endel penger. Regner med og bruke en 20-25k på denne før jeg er fornøyd med han Skal kjøpe noen av de ja fordi den jeg kjøpte lukta så sterkt jif-badelukt at det eneste stedet det var forsvarlig og ha den var her Har henlagt alle planer om aktiv sub ja (Selv om han bare kostet 999,- ) skal investere litt penger i anlegget og få noe ordentlig, førstepost oppdatert. Når jeg ikke fiser rundt fra a til b i denne skal jeg råne med han så carbon på dashen er nesten ett must dessuten vil det se fint ut sammen med carbon-momo girkula, den ettermonterte turtelleren, momo rattet og pioneer/alpine spilleren, lurer på om jeg finner diskanthus i karbon-look også :!: Bilder kommer!, skal se om jeg kan ta noen neste ganger jeg skal til bilen, men med 25- ute frister det ikke og skulle gå ut for og bare ta noen bilder av en delvist nedsnødd bil edit: diverse etc. Endret 10. januar 2010 av kristus? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) der har du bilde edit: driver og sikler på gti styling og motor... urealistisk, JA, men hadde vært så jæævli versting... Endret 13. januar 2010 av kristus? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Kan nevne at girkasse MÅ byttes, snakket med en kar på ett verksted nå. Så nå driver jeg og pruter på diverse girkasser hos høggere, samtidlig som jeg prøver få tak i haynes boka til bilen. blir og vaske han og ta noen ordentlige bilder nå når temperaturen begynner nærme seg 0 grader. edit: blir og kjøpe det av eksteriør som må byttes ut snart også & leter etter senkesett & rallyinspirerte felger. Endret 21. januar 2010 av kristus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå