Duffo Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Siden min gamle tråd Du møter på en bjørn, hva gjør du? ble så populær så spør jeg nå hva gjør du om du møter på en frosk? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tråkker på den, og går videre. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kysser den å håper på å få en stor vorte i ansikte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Drar fram kameraet og prøver å få et brukbart bilde eller 20. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det kommer selvfølgelgig ann på størrelsen. Var den stor ville jeg nok stoppet og sett på den, kansje til og med tatt på den med en pinne eller lignende. Hadde en vært liten ville jeg nok bare kastet et blikk over den og gått videre. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 plukker den opp og kaster den langt bort Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 friterer den og spiser den med en god saus og fløtebakte poteter Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ta den med hjem, putte den i bur. Poste thread på /b/ om "I gotta frog, wat do?" og det ender sannsynligvis med sex med frosken eller dissekering. This. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dette leder selvsagt til historien om meg og et par kompiser som i shaitfylla en sen og varm sommerkveld hjalp en frosk over hovedveien (i byen der jeg bor) med utrolig innlevelse og entusiasme. Håper den var fornøyd! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva ville du gjort Duffo? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg ville kysset den! den kan vel bli en prinsesse om det er en hunn frosk? :S Endret 9. januar 2010 av Duffo Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg ville kysset den! den kan vel bli en prinsesse om det er en hunn frosk? :S Om denne mot formodning var en hannfrosk da? Hva hadde du gjort så? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sist gang jeg møtte en frosk var sist sommer da det plutselig satt en i stua en varm sommerkveld med verandadøra åpen. Den havnet etter litt plunder i et feiebrett og fikk seg en fin flygetur ut i natten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg vet i alle fall hva The Prophet hadde gjort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå