Fotofashion Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 ekstra texturer er bakt inn i bildet, 3 lyskilder er benyttet. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Alltids kjekt å se bilder fra deg! Rent og stilfullt. Veldig pent lys! Spesiell og kul bakgrunn. En smule distraherende det lyset til høyre på veggen. Kan hende det bare er skjermen min, men hun har et svakt blåskjær som begynner fra forarmen og øker litt ned mot hånda. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Blåskjæret er her også, til info. Bortsett fra det var det et meget bra bilde, mulig det kunne vært litt mer lys på kjolen. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Liker brudebilder, det er noe spesielt ved de. Bemerket: Venstrearmen hennes virker noe mørk, kanskje ørlite rød/burgunder tonet pgr av mørket. Lyset på bakgrunnen passer bra samt faller fint rundt motiv, skygge melleom de to lyse partiene bak er noe utpreget og den sorte horisontale streken i det lyse partiet til høyre lokker oppmerksomheten vekk fra motivet. Bildet har flust med detaljer men synes den svarte streken fikk litt for mye av oppmerksomheten. Ellers digger jeg bildet totalt. Edit: Flinke modeller du har/bruker. Angående lysoppsett vil jeg tippe, 1 sidelys fra venstre (på bakgrunn og ørlite på motiv) + sidelys høyre (og ørlite på motiv) , hovedlys fra venstre oppe ? Endret 8. januar 2010 av Inc Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Det er som vanlig nydelig. Ikke noe å si på det. Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 I helheten et veldig fint bilde, men jeg syntes hun har aaaaaalt for soft hud, nå er det jo heller ikke mulig å zoome inn på bildet for å få det bekreftet, men ellers et knall brude bilde. Nederste delen av venstrehånden ser ganske plastikk ut også... Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Skjønner ikke hvordan du kan si at hun har «aaaaaaaalt for soft hud» i denne størrelsen. Synes huden hennes ser ren og fin ut. Virker som at med en gang en modell mangler kviser, rynker eller andre meget synlige urenheter, så er det «plastikk hud» og det ene med det andre. Jeg tror nok at ved en 100% visning av huden på dette bildet, vil den være rik med detaljer og naturlig tekstur. Selvsakt kloner man bort godt synlige urenheter når bildet er til en kunde. Da man vil se så godt ut som mulig. Bildet er også et motebilde, som rettferdiggjør eventuelt «oversoftet» hud. Den blåe armen og det lyse området på veggen til høyre er også noe jeg merket meg. Spesielt den blåe armen er ikke så fint, men kan vel lett fikses. Ellers er det jo et vakkert bilde som vanlig, Devisor Endret 9. januar 2010 av Aak1 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 takk for kommentarer.. Huden hennes er såpas rent at jeg ikke har sett det nødvendig å softe. Jeg har også lagt inn litt blåkjær i bildet for å få litt kaldere farge rundt.. men burde ha passet bedre på armen.. takk for tilbakemeldinger . Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Skjønner ikke hvordan du kan si at hun har «aaaaaaaalt for soft hud» i denne størrelsen. Synes huden hennes ser ren og fin ut. Virker som at med en gang en modell mangler kviser, rynker eller andre meget synlige urenheter, så er det «plastikk hud» og det ene med det andre. Jeg tror nok at ved en 100% visning av huden på dette bildet, vil den være rik med detaljer og naturlig tekstur. Selvsakt kloner man bort godt synlige urenheter når bildet er til en kunde. Da man vil se så godt ut som mulig. Bildet er også et motebilde, som rettferdiggjør eventuelt «oversoftet» hud. Den blåe armen og det lyse området på veggen til høyre er også noe jeg merket meg. Spesielt den blåe armen er ikke så fint, men kan vel lett fikses. Ellers er det jo et vakkert bilde som vanlig, Devisor Det var mest på brystet jeg reagerte på den softe huden, rett og slett fordi det så unaturlig ut i den størrelsen, kan godt hende at det er masse detaljer, men jeg kommenterer det JEG ser og ikke det jeg TROR jeg ser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå