Skagen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Heisann. Når man forsøker å søke fra søkefeltet øverst til høyre får man meldinga: Samme melding får jeg om jeg prøver oppdatere statusen min (via ACP, oppdatering fra profilen min fungerer ikke og gir heller ingen feilmeldinger), se på "reputation points given", m.m. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 I hvilket tema? Det ser nå ut til å fungere i Diskusjon.no temaet. Det ser også ut til å fungere i de øvrige temaene. Får ingen feilmeld. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Mye av dette forsvant med de nye skinnene, men får fortsatt feilmeldinga når jeg prøver å lage meg en signatur. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Samme her. Er heller ikke mulig å teste avatar ol. heller. Lenke til kommentar
mads Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei, jeg har oppdatert databasen med noen felter som manglet. Kan opplever dere fortsatt problemet? Mvh, Mads Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg klarte å lage en signatur, men har dog aldri prøvd før. Endret 8. februar 2010 av hernil Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har sett denne meldingen et annet sted etter oppgraderingen, men husker ikke hvor akkurat nå. Jeg melder evt. dette inn i en mer presis tracker-sak i trackeren: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showproject=3 når jeg oppdager den igjen. Jeg kommer ikke til å oppdatere denne tråden med evt. lenke til tracker-sak om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg