Gå til innhold

STORT problem i installasjon av Windows 7

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp snarest... jeg og en venn skulle installere W7 ultimate på laptopen hans. den har tidligere kjørt vista basic.. det er en Toshiba, med 1 gb ram og 160 gb hdd...

Ikke stort til specs, men W7 trenger ikke mer enn 1 gb ram såe..

for å komme tilbake til poenget, så starter installasjonen, men på "expanding Windows files " stopper installasjonen på 89%... dataen fryser ikke, for de 3 prikkene kommer fortsatt opp etter tur. prøvde å stoppe installasjonen på X tegnet, og da stoppa installasjonen, og når jeg prøvde på nytt, kom samme problemet hadde også formatert pc`en,så den gamle windows var ikke der.

Trenger hjelp snarest!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger hjelp snarest... jeg og en venn skulle installere W7 ultimate på laptopen hans. den har tidligere kjørt vista basic.. det er en Toshiba, med 1 gb ram og 160 gb hdd...

Ikke stort til specs, men W7 trenger ikke mer enn 1 gb ram såe..

for å komme tilbake til poenget, så starter installasjonen, men på "expanding Windows files " stopper installasjonen på 89%... dataen fryser ikke, for de 3 prikkene kommer fortsatt opp etter tur. prøvde å stoppe installasjonen på X tegnet, og da stoppa installasjonen, og når jeg prøvde på nytt, kom samme problemet hadde også formatert pc`en,så den gamle windows var ikke der.

Trenger hjelp snarest!

Tålmodighet, installerte Win7 på en netbook og da sto det på 89 eller 98% i timevis.

Lenke til kommentar

Win7 på en netbook og da sto det på 89 eller 98% i timevis.

FAEN! Nå plutselig kom det opp at det mangla ei fil eller noe... Har jo brent plata... men jeg brente den på minste download speed, og brenneren gikk til og med gjennom fila før den ble tatt i bruk... noen flinke hjelpere?

Error 0x80070017

Lenke til kommentar
snakker vi ulovlig kopi her eller? Siden du har brent plata....

Og hvis ikke, hvor har du kjøpt nedlastbar Windows fra? (eller skaffet den)

Det er RC versjon som jeg lasta ned da W7 lå gratis...

Egentlig lite poeng og installere RC verjsonen nå.

I mars dette året vil maskinen slå seg av for hver 2. time. i Juni vil ikke OSet funke i det heletatt.

Lenke til kommentar
Og uansett er jo RC ikke en ferdig utgave av W7, så feil kan oppstå.

Men når du brenner ut et iso av RC av Win7 som da 'noen' har gjort før OG i tillegg får den feilen så er det jo IKKE noe hjelp i det svaret uansett.

Snabelen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...