Deso Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Har nettopp kjøpt meg en Dir-655, men har noen problemer. Jeg detter ut av internettet flere ganger om dagen, og det har aldri vært så ille som nå. Ingen som sitter på uTorrent eller noe slikt som streamer internettet. Spiller CS:S i kanskje 10 minutter, så går pingen oppover og oppover. Til slutt mister jeg tilkoblingen og må vente i rundt 5 minutter før internettet blir som normalt igjen. Hva kan jeg gjøre ? Takk Endret 11. januar 2010 av Deso Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Logg inn på routeren og sjekk om det er firmware 1.20. I såfall bør du oppgradere. Lenke til kommentar
Deso Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Har Firmware 1.21, noe annet jeg kan gjøre? Takk. Endret 8. januar 2010 av Deso Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Sjekk om du har forwardet port for spillet. Mister du internett i nettleser også? Lenke til kommentar
Deso Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Problemet er løst. Det var litt lite plass til routeren, så den gikk varm. så det var bare å flytte litt på den. Men takk for hjelp uansett ! Endret 9. januar 2010 av Deso Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Fint at du postet løsningen som kan hjelpe andre. Det stemmer at DIR-655 blir litt varm ved bruk. Den er relativt liten i størrelse og det er fordel med romtemperert luft rundt. Helt sikkert en fordel å bruke den plastdingsen som følger med og sette routeren vertikalt, slik at det er maks ventilasjon. Endret 9. januar 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Deso Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Men har fortsatt et problem med at jeg detter ut av nettet ofte. Ganske så frustrerende når jeg spiller CS:S. Tips til hva jeg kan gjøre med det da? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva slags operativsystem og nettverkskort har du? Hvis det bare er CS som faller ut så sjekk portforward: http://portforward.com/english/routers/por...nter_Strike.htm Lenke til kommentar
Deso Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Det ble mye bedre etter jeg åpnet portene. Hjertelig takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå