brucelee.will Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei, begynte å jobbe deltid i november 2009 og hadde levert frikortet, før det hadde jeg ikke jobba i 2009 så jeg burde vel ha kunnet tjent 39 tusen med frikortet, lønnen for desember fikk jeg utbetalt i starten av januar 2010, og da hadde jeg blit trukket 50% skatt. vet ikke hvorfor de trakk 50%, har jo ikke tjent 39 tusen , og det var lønn for desember. det jeg lurer på er om det er mulig å få de pengene tilbake. Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Kommer litt ann på om når din arbeidsgiver kjører ut skattepenger til skatteetaten. Men hvis du fikk det utbetalt i desember, har nok de skattepengene gått til skatteetaten. Da får du det til sommeren med mindre ligningskontoret har en god dag. Du kan altså spørre de. Edit: skrivefeil Endret 8. januar 2010 av vonkane Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) fikk utbetalt i januar, men det var lønn for desember. Trodde frikortet skulle gjelde for lønnen fra desember =(, har bare tjent 10tusen hittil med frikortet Endret 8. januar 2010 av brucelee.will Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvis du fikk det utbetalt i januar, er det en viss sannsynlighet for at din arbeidsgiver enda har de pengene. Ta å spørr HR-ansvarlig neste gang du er på jobb, evt ring lederen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå