Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

You know the drill - om de vil ha eit subforum fell det til dykk å lage nok (relevante!) separate trådar om ulike aspekt av TSW. :)

Har forresten hatt det kjekt med spelet sidan Early Access, men det går sakte på grunn av høysesong for jobbing og hu og hei. Framleis i Kingsmouth, men eg har iallefall låst opp to "indre" sirklar med ting, og sanka nok Pax til å kjøpe mesteparten av det eg ville ha av fancy klede.

Lenke til kommentar

Begynner bli møkka lei allerede,tar alt for lang tid og skaffe sp poeng for og få bedre gear.Spillet er lite solo vennlig og jeg må repetere quester for og skrape sammen nok poeng.Går jeg vidre så dør jeg om og om igjen.Sukk......

Lenke til kommentar

Begynner bli møkka lei allerede,tar alt for lang tid og skaffe sp poeng for og få bedre gear.Spillet er lite solo vennlig og jeg må repetere quester for og skrape sammen nok poeng.Går jeg vidre så dør jeg om og om igjen.Sukk......

TSW er ikke en WoW-klone, så det er fint lite stress med å få bedre gear. Bare ta deg tid til å utforske områder, gjøre quests i hele området (ikke bare i en liten 'quest-hub' som politistasjonen osv) og lær deg å bruke abilities, så kommer bedre gear av seg selv. Mer ability points er også mer eller mindre unødvendig, da de ikke blir stort bedre lengre nede i listene. Det gjør at du kan velge abilities selv, og ikke være låst til de neste du låser opp.

Når det gjelder solo-vennlig var jeg logisk nok i en gruppe i Polaris (første dungeon), men bortsett fra det har jeg kommet opp til Blue Mountain (tredje område etter tutorialen) og har gått solo hele veien.

Btw har q5 hagle og Q4 assault rifle, og det er først i Blue Mountain det begynner å bli vanskelig. Men det går helt fint med litt taktikk, så ser ikke noe grunn til å få bedre gear med det første. Talismanene er alt fra Q5 til Q3.

Endret av vikingkylling
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spring rundt med Assault Rifle og Blood Magic. Likte det veldig godt i betaen, har ikkje skuffa så langt. Kan vere både main healer og DPS alt etter kva slags skills eg har ute, og solo er ganske roflstomp med leeching, self-heals også vidare.

Trur ikkje det er eit fastsett deck, faktisk (fann det ikkje då eg leita, som Dragon), men det er fine greier.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Spring rundt med Assault Rifle og Blood Magic. Likte det veldig godt i betaen, har ikkje skuffa så langt. Kan vere både main healer og DPS alt etter kva slags skills eg har ute, og solo er ganske roflstomp med leeching, self-heals også vidare.

Trur ikkje det er eit fastsett deck, faktisk (fann det ikkje då eg leita, som Dragon), men det er fine greier.

Bruker du noe fra blood i solo questing?

Lenke til kommentar

Bruker du noe fra blood i solo questing?

Ganske mykje. Den første skillen, Blood Boil, kan oppgraderast med passives til å ha ein Affliction/DoT som stacker, i tillegg til ein stacking buff med Penetration Rating. Den er og ein resource builder for blood. Så har eg Blood Shield eller Ruby Curtain som instant healing/shield (òg ein builder for blood), og Angelic Aegis for tyngre heals (spender). Og så ein channeled greie med langt namn eg ikkje hugser (spender) for rein skade. Frå AR har eg då Anima Shot som builder (leeching), Slow the Advance for CC/Kiting/AoE og ... Fire at Will? For AoE.

Har berre såvidt byrja på å låse opp ting i den "ytre sirkelen", då, så ting kjem nok til å endre seg etter kvart.

Lenke til kommentar

TSW er ikke en WoW-klone, så det er fint lite stress med å få bedre gear. Bare ta deg tid til å utforske områder, gjøre quests i hele området (ikke bare i en liten 'quest-hub' som politistasjonen osv) og lær deg å bruke abilities, så kommer bedre gear av seg selv. Mer ability points er også mer eller mindre unødvendig, da de ikke blir stort bedre lengre nede i listene. Det gjør at du kan velge abilities selv, og ikke være låst til de neste du låser opp.

Når det gjelder solo-vennlig var jeg logisk nok i en gruppe i Polaris (første dungeon), men bortsett fra det har jeg kommet opp til Blue Mountain (tredje område etter tutorialen) og har gått solo hele veien.

Btw har q5 hagle og Q4 assault rifle, og det er først i Blue Mountain det begynner å bli vanskelig. Men det går helt fint med litt taktikk, så ser ikke noe grunn til å få bedre gear med det første. Talismanene er alt fra Q5 til Q3.

Jeg har også kommet til blue mountain og ser at det er veldig mange som sliter der,og hvis det er ille allerede i blue mountain hvor jævlig vil Egypt og transylvania være da?Jeg startet med Elemental og blood,men valgte og gå bort fra blood for fant ikke en fin balanse,har for mye helse og for dårlige heals.Veldig dumt at det ikke er noe respec i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg spiller også blood/fist, uten at jeg kan si at jeg føler meg som noen gud av den grunn. Hva er decken din nagina?

Spiller Elementalism og blood, men har tenkt å få noen points til fist da jeg healer dungeons. Føler elementalist blir ganske useless når jeg må ha full fokus på heal.

Lenke til kommentar

Blue mountains er faktisk litt vanskeligere føler jeg enn første sonen i egypt. Merkelig nok. Tror det er forde det er litt mer rom mellom mobsa i egypt enn i blue mountain. Sleit som F med et quest med Asylum der. Siden det var mobs over alt.

Bare å gi meg en lyd ingame vist dere vil ha litt quest hjelp da. Suller bare rundt nå for tiden. He he ikke så glad i pugs og ja ikke så veldig mange i guildet som spiller nå siden det er sommer og ferietid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...