ReaveЯ Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Kjøpte akkurat The Secret World for 240kr ca på direct2play.com, så lastet ned spillet digitalt nå så hvilken server spiller folk på? hvilken er det flest nordmenn på? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg spiller på Grim hvertfall Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Noen som vet om noen enkle guider og tips for en nybegynner? valg av våpen, abilities, crafting osv. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Som nevnt tidligere her i tråden tror jeg, så er http://yokaiblog.wikidot.com/ ganske bra Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hm.. når jeg prøver å logge inn får jeg bare Authentication Failure, Please note that passwords are case sensitive.. har jo skrevet riktig passord og alt. Registrert koden riktig og Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tror servern er nede eller noe sånt. Får heller ikke logget inn :'( Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Står da server status: Online Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Nei, virker som serverne er nede, kommer meg ikke inn eg heller... Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Fikk logget inn igjen, og alt var helt dødt. Var ikke en sjel noe sted. Så bare 2-3 i Agartha. Igjen, hvis noen vil spille er jeg å nå ingame som Selfless og på skype som nst-exia c: Bare å legge til! Endret 9. juli 2012 av Exxia Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er visst noen login problemer som funcom jobber med for øyeblikket. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Vist noen ser etter et Dragon Cabal så gi meg en lyd. Samme vist de vil ha en dpser til en dungeons. Heter Murgel ingame. Har ql 8 på det meste så håper å snart finne grupper til hell dungeonsene. Litt lette de jeg har gjort nå. Er eneste scoret i gleden over spillet så langt. Og ja hjelper med å queste med noen i blue mountain i starten. Samme vist dere kommer dere til transylvania Møtte en premade i pvp i går. Det gjorde vondt... hehe hater slikt i pvp men men link til cabal : http://www.cabalcleaners.com/ Endret 9. juli 2012 av Murgel Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Har dette vært nevnt så langt ? http://chronicle.thesecretworld.com/ Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Vet ikke, men var nettopp innom siden der, og den var kjekk! Begynner å bli rimelig lei av chat-buggen =/ Endret 9. juli 2012 av Exxia Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Æsj, jeg har ikke vært rammet av chat-buggen før nå... Dette var trist, Funcom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Så ... Er €50 det billigste jeg kan kjøpe spillet for, eller kan jeg kjøpe det billigere andre steder (uten å bruke shady Direct2Play). Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Så ... Er €50 det billigste jeg kan kjøpe spillet for, eller kan jeg kjøpe det billigere andre steder (uten å bruke shady Direct2Play). Du har jo http://www.g2play.net/store/The-Secret-World-Digital-Download-30-Days-Included.html Kjøpt fra de i mange måneder nå Lenke til kommentar
Skogsfrosk Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Heihei Det er vel ikke en veldig grei sjel her som har en buddy-key til overs? Har lyst å prøve ut spillet før jeg kjøper det - Skogsfrosk Lenke til kommentar
andresb Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 håper de fikser login problemet snart! vil spille Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Dumt OP ikke er aktiv lengre så vi kunne fått oppdatert førsteposten med nyheter, cabals etc. Kanskje vi kan få merget denne tråden med en ny så en av oss hadde fått editrettigheter på førstepost? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå