Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Lurer om de skal legge til fall-damage, siden spillet er så realistisk

Tja, er jo mange elementer som ikke er så realistisk. Kanskje det er noe lore som forklarer hvorfor man kan falle uten å ta skade, ikke at jeg har sett noe, men vi er jo ikke akkurat helt vanlig dødelige, så er ikke helt utenkelige at Funcom kan koke sammen en forklaring ;) Syntes det er litt stilig, får litt "super human" følelse av det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg går for øyeblikket Assualt Rifle + Chaos magic.

Ikke helt fornøyd med noen av dem >_>

Assault Rifle er dps/healing mens Chaos er dps/tank. Spørsmålet er hva du vil ha ut av builden din? Det er veldig fort å gå i "fella" å lage seg en tank/healer build med det oppsettet, mens man egentlig er ute etter en build med bra dps.

I bunn og grunn var det vel dette jeg falt for:

The Gladiator wades into battle using both Chaos Magic and the Assault Rifle. With a host of Frenzy attacks she can damage large groups of enemies at once, and control the battlefield by Hindering, Impairing and Weakening those who stand against her. The Gladiator lacks defensive abilities, but can use her maneuverability to stay one step ahead of her opponents

 

Jeg har ikke så mye tid til å spille, så å sette seg inn i hvert enkelt ability tar tid, og ikke akkurat det jeg har lyst å bruke spilletiden min på.

Det er også "fryktelig" mye forskjellige effekter (offensive states, defensive state, healing, attack damge, hit, osv osv) å forholde seg til og å forstå i starten.

Lenke til kommentar

men du bomma :p

 

Jeg fikk svar #1776, da.. det jeg mente :)

 

Nope, på min skjerm fikk jeg det :p

 

&--#62;

 

Dette minner meg litt om GW1 bare litt mer modifisert skill system. Husker jeg kunne sitte flere timer bare for å studere builds, noe jeg kjenner meg igjen i TSW, men har nå funnet imba elementlism build, men sliter fortsatt med blood magic healing, var litt pain å heale inferno da det ikke er så gode heals (kun barriers) og med lite +heal gear.

 

men ikke umulig, ble sikkert carried av mine egne mad skills :p *host*

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Tilbake til topic, jeg valgte gunslinger, og liker pistoler veldig godt, men har minimalt med heal. Har valgt litt støtteheal saker, men er lite/ingenting directheal på hverken pistoler eller elementalist, iallefall det jeg har sett.

 

Hva bør jeg bytte til for og få direct heal, og beholde pistoler? Blood?

Lenke til kommentar

Er forøvrig oppe igjen nå. Jeg går blood/blades og synes BM er vesentlig vanskeligere enn de to tidligere sonene. Blir drept en del, og mobsa står tett i tett. Men morsom sone alikevel!

 

Jepp merker en markant økning i vanskelighetsgrad når man kommer til BM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...