Balleflass Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Litt skuffa over at det fortsatt er "click on target" deretter "press 2 to fire singleshot or press 3 to fire supershot" type combat... Hadde håpet om at combaten skulle blir mer som Fallen Earth, Max Payne, Mass Effect eller i det minste Earthrise da det gjelder aim and fire istedet for click target then spam a button som de fleste MMO'er har Det aller kuleste hadde vært hvis The Secret World hadde vært et MMOFPSRPG. Får vel heller bare trekke meg tilbake og vente på World of Darkness, 40k Dark Millenium og Planetside 2. Endret 16. september 2011 av Timmeyh Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Håper de har tenkt til å gjøre noe med karakter animasjonene. Virker alt for livløse Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ang. animasjonene så har Martin Bruusgaard bekreftet at dette er noe som kommer til å bli jobbet med i mot slutten av utviklingen. Funcom har sogar utlyst ekstra stillinger som fokuserer på arbeid med animasjoner. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det er veldig bra. Poenget er jo at en skal føle at sin karakter er unik, og her spiller troverdige karakter animasjoner en stor rolle mener jeg. Gleder meg til å se hvordan det tar seg til Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ang. animasjonene så har Martin Bruusgaard bekreftet at dette er noe som kommer til å bli jobbet med i mot slutten av utviklingen. Funcom har sogar utlyst ekstra stillinger som fokuserer på arbeid med animasjoner. De skal vokse en god del, ja. Funcom to add 112 jobs in city Gammelt intervju, men dette blir moro for en "tall-nerd"! "C: So, in terms of time to solve one of the puzzles, can you give us an example of one that is maybe very complex and how long it took for someone to crack it?" "Well, there is one that we have in Egypt which has a lot of heavy math in it, or sort of triangulation and stuff like that and ties into sort of Pythagorean math. Which is...it's going to take players a long time to figure out that that sort of relates to coordinates on the map. I think we've seen that some players really like Investigation missions and spend a lot of time on them, and find them infinitely fascinating. While, other players are like, "Where are my kill goals, where are my easy goals? I want to be told exactly what to do", and that's fine because we have missions that support all kinds of different players. Investigation missions are not for everyone and that's the kind of feedback we get, the same as action missions might be too boring for players who like the more involved missions. So, we're seeing a good mix but I think in general, people really like the idea of the Investigation missions and the ones we have so far seem to be working quite well." Her: Exclusive Secret World Interview with Ragnar Tornquist of Funcom Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Diverse beta: Video 1: Del 1 Video 1: Del 2 Video 2 1 Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ingen lyd på vid 1? :S Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skjønner ingenting med denne fasen av betaen, er det de mest aktive på forum osv. som får beta, eller hva? Noen som kan forklare meg, siden jeg er helt grønn på dette... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fase 2 har ikke begynt enda. De som spiller spillet for øyeblikket har fått invites gjennom andre kanaler (konkurranser etc.). Det kommer sikkert mer informasjon vedrørende fase 2 etterhvert. Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 The Secret World Exclusive Location Reveal - The Scorched Desert Endelig mulig å se et nytt sted. Karakterene virker totalt sett "bedre", og ansiktene ser ikke lenger ut som oppblasbare sexdukker. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Herregud som jeg gleder meg!! Her er en liten preset for av skills: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/404/feature/6082/The-Secret-World-Deck-Templates.html Dette spillet knuser alle andre i gameplay og grafikk (MMO). Masse positiv omtale fra betatestere også, gleder meg:) Litt skuffa over at det fortsatt er "click on target" deretter "press 2 to fire singleshot or press 3 to fire supershot" type combat... Hadde håpet om at combaten skulle blir mer som Fallen Earth, Max Payne, Mass Effect eller i det minste Earthrise da det gjelder aim and fire istedet for click target then spam a button som de fleste MMO'er har Det aller kuleste hadde vært hvis The Secret World hadde vært et MMOFPSRPG. Får vel heller bare trekke meg tilbake og vente på World of Darkness, 40k Dark Millenium og Planetside 2. Det er ikke click to target.... Du kan angripe uten og klikke noen mobs.. Kun for ranged du må targete. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er bra at det ikke er FPS-modus, da dette historisk sett gir den andelen av kundemassen som ikke har perfekte linjer en skikkelig ulempe, spesielt i PvP, med tilhørende misnøye og klaging. Med dagens system stiller folk flest mer jevnbyrdige med hverandre. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 19. juni er offisiell dato for lansering, de bruker et par ekstra måneder på finpuss, og det er ikke uventet. http://www.funcom.com/news/the_secret_world_to_launch_june_19_2012 Lenke til kommentar
smekk Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 36 minutters GDC video fra gamespot! http://www.gamespot.com/the-secret-world/videos/the-secret-world-demo-goes-down-on-gdc-6366329/ 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Skjønner ingenting med denne fasen av betaen, er det de mest aktive på forum osv. som får beta, eller hva? Noen som kan forklare meg, siden jeg er helt grønn på dette... RNG Meldte meg på beta for 3 år siden og i fjor når "Secret War" startet på flere brukere. Har enda ikke fått. Moro med random lotteri. Var div konkurranser på TSW forumet der man kunne vinne beta inv også. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 36 minutters GDC video fra gamespot! http://www.gamespot....on-gdc-6366329/ Fy fader jeg gleder meg!! Ser så enormt rått ut Vil ha nååå!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Åh, ja ... Typisk at det kommer om sommeren da, jeg vil jo ikke sitte inne og game hele jævla sommeren igjen! Skjønt, jeg bor jo i Norge, så her er oddsen stor for at det er flere dager med regn enn med sol, og hva annet skal man ta seg til når det øser og pøser ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 har det kommet noe info om en eventuel CE? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Håper det er fint vær så dama kan være ute og sole seg og jeg kan sitte inne og spille, hehe.. Dårlig vær vil hun være inne og se på tv eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå