vikingkylling Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ferdige decks er på mange måter meningsløst. Alt man får er et kostyme og forslag til hvilke abilities man kan bruke. Men kostymene ser sjelden bra ut, og abilities som blir anbefalt er ikke nødvendigivis de 'beste'. Det har mye mer å si hvilken spillestil man velger og alt det der. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Er det slik at man får klærne som decket viser hvis man gjør ferdig decket? edit: og ser man det, ble svart mens jeg skrev innlegget:) Endret 8. juli 2012 av Haunts Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Er det slik at man får klærne som decket viser hvis man gjør ferdig decket? edit: og ser man det, ble svart mens jeg skrev innlegget:) Ja du får outfitten som vises på decket. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Chatten i spillet er skikkelig ræva. Jeg må subscribe til kanalene hver gang jeg soner.. og tekst som har blitt skrevet forsvinner. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det jobbes med fix for buggy chat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 De ferdige deck'ene koster mange AP å fullføre (den jeg regnet ut koster 673), og man må ha en fungerende build i mellomtiden Det er nettopp det jeg har kommet frem til også, kjører foreløpig mot Templar Gladiator, men nesten ingen av de skillsa jeg skal ha er på den innerste ringen -_- så da må jeg bare velge noen som ser greie ut. Lenke til kommentar
Sflow Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Må si jeg er ganske imponert etter noen timers spilling. Liker questene med litt hodebry som å finne passordene etc, men hvem i helvette kan morse? Eneste problemet mitt er at jeg føler meg litt svak, driver atm å samler opp nok tokens til å kunne kjøpe meg et ql3 weapon fra vendoren så håper det blir bedre da! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Meningen med innlegget er når noen spør om hvilke abilities de skal gå for, så får de ett svar om å gå for en av de ferdige decks'ene, så vil det ta tid før man kommer dit. Da er nok ett bedre svar, som du nevner, at gå for alle abilities i innerste sirkel på de to våpnene du har valgt, da får man ett greit sett. Så får ett lengre mål være å jobbe seg frem mot en ferdig deck, eller lage sin egen De som anbefaler ferdige decks har nok ikke tid til å skrive annet. Ferdige decks er stortsett møkk. En sannhet med modifikasjoner det der. Illuminatis "Goon" deck er faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Chatten i spillet er skikkelig ræva. Jeg må subscribe til kanalene hver gang jeg soner.. og tekst som har blitt skrevet forsvinner. Tipsa en fyr med samma problem om å hake av for "automatically subscribe to new channels", og det funket for han. Har gjort det sjæl, og jeg har de kanalene jeg aktivt har valgt uten tullball. GL! Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Må si jeg er ganske imponert etter noen timers spilling. Liker questene med litt hodebry som å finne passordene etc, men hvem i helvette kan morse? Eneste problemet mitt er at jeg føler meg litt svak, driver atm å samler opp nok tokens til å kunne kjøpe meg et ql3 weapon fra vendoren så håper det blir bedre da! Spar til 50 tokens istedefor, stikk til blue mountain og kjøp ql6 istedefor! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Jeg fikk en QL4 Assault Rifle og QL4 Blade i Savage Coast fra mobs. Det er bare å ha hellet med seg. Endret 8. juli 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Sflow Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Må si jeg er ganske imponert etter noen timers spilling. Liker questene med litt hodebry som å finne passordene etc, men hvem i helvette kan morse? Eneste problemet mitt er at jeg føler meg litt svak, driver atm å samler opp nok tokens til å kunne kjøpe meg et ql3 weapon fra vendoren så håper det blir bedre da! Spar til 50 tokens istedefor, stikk til blue mountain og kjøp ql6 istedefor! får jeg ql6 med 50 Solomon Island tokens? Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Komisk nok så har TSW 70/100 på metacritic av kritikerne men 8.7 fra spillerne mens Tera har 77/100 fra kritikerne og 7.3 av spillerne. Jeg forstår ikke helt hvordan Tera kan få bedre kritikk fra kritikerne enn TSW. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 De som anbefaler ferdige decks har nok ikke tid til å skrive annet. Ferdige decks er stortsett møkk. En sannhet med modifikasjoner det der. Illuminatis "Goon" deck er faktisk ganske bra. Føler jeg fortsatt er innenfor rimelighetenes grenser Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Bare å farme QL10 items på blue mountains, trenger 2-3 stk for å gjøre det Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Komisk nok så har TSW 70/100 på metacritic av kritikerne men 8.7 fra spillerne mens Tera har 77/100 fra kritikerne og 7.3 av spillerne. Jeg forstår ikke helt hvordan Tera kan få bedre kritikk fra kritikerne enn TSW. Prøver du å spille Tera på samme måte som du har gjort i årevis med WoW-kloner fungerer det helt greit. Prøver du å spille TSW på den måten blir det fort gørrkjedelig. Lenke til kommentar
Sflow Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Endelig fullført Wu-decket gratulerer Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Endelig fullført Wu-decket Nice Takk for bildet. Lenke til kommentar
per67 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hei! Jeg har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Hele livet har jeg brukt mac, men har nå fått lillebrors pc så jeg kunne spille TSW som jeg har ventet så lenge på. Problemet er at jeg ikke vet om pcen er god nok. Jeg er så dårlig til å bruke pc at jeg ikke skjønner, selv om det står minimumskrav på spillets hjemmeside, om jeg likevel kan bruke pcen til å spille TSW, eller om jeg bare må glemme det. Jeg har 6gb RAM, Pentium dual-core cpu 2.10GHz ..? Windows 7, tror jeg, og grafikk-kort eller skjermkort finner jeg ikke. Sukk, jeg føler meg som en 90-åring. Hjelp...? Hei! Jeg har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Hele livet har jeg brukt mac, men har nå fått lillebrors pc så jeg kunne spille TSW som jeg har ventet så lenge på. Problemet er at jeg ikke vet om pcen er god nok. Jeg er så dårlig til å bruke pc at jeg ikke skjønner, selv om det står minimumskrav på spillets hjemmeside, om jeg likevel kan bruke pcen til å spille TSW, eller om jeg bare må glemme det. Jeg har 6gb RAM, Pentium dual-core cpu 2.10GHz ..? Windows 7, tror jeg, og grafikk-kort eller skjermkort finner jeg ikke. Sukk, jeg føler meg som en 90-åring. Hjelp...? oops, 4gb ram... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå