Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig installert spillet. Og funnet ut at PC'en min er langt fra god nok til å kjøre det. Crap.

Haha, er greit å sjekke minimu requirements før man slår til, er det ikke? Klarer du ikke low engang?

Fikk høre at det skulle fungere på relativt gamle PC'er. Og jeg har en lappis som er et par måneder gammel. Så jeg gikk for det.

Har ikke sjans på low nei. :p

Bruker du DirectX 11-klienten? Bytt i så fall til DirectX 9, det gjør stor forskjell.

Nå har det også kommet opp offisiell onlinestatistikk for alle, sjekk ut http://chronicle.thesecretworld.com/ :)

Lenke til kommentar

Måtte bruke system restore til siste backup checkpoint på windows grunnet noe tull. Men da ble the seacret world filene i windows fjærnet. Jeg har hele spill mappa, men får ike starta det lenger. Er det noen måte få fiksa det på så jeg bruker de jeg har eller må jeg laste ned alle de tital gigabyta på nytt?

Lenke til kommentar

Fikk endelig installert spillet. Og funnet ut at PC'en min er langt fra god nok til å kjøre det. Crap.

Haha, er greit å sjekke minimu requirements før man slår til, er det ikke? Klarer du ikke low engang?

Fikk høre at det skulle fungere på relativt gamle PC'er. Og jeg har en lappis som er et par måneder gammel. Så jeg gikk for det.

Har ikke sjans på low nei. :p

Bruker du DirectX 11-klienten? Bytt i så fall til DirectX 9, det gjør stor forskjell.

Nå har det også kommet opp offisiell onlinestatistikk for alle, sjekk ut http://chronicle.thesecretworld.com/ :)

Det hadde faktisk alt å si! Hjertelig takk for det gode tipset!

Lenke til kommentar

Det hadde faktisk alt å si! Hjertelig takk for det gode tipset!

Bare hyggelig! Jeg sleit med det samme selv, og å bytte gjorde større forskjell enn jeg kunne tenke meg :p

Forøvrig heter jeg Jarl ingame, bare å legge til for de som ønsker.

Lenke til kommentar

90% av quests så langt har vært fine men denne...

1223369.jpeg

Er ikke bugged eller noe men... wtf, hva har de tenkt med? alle quests så langt har vært fine men plutselig for vi en quest som er så lite gjennomtenkt, makan til noe mannshit.

Kunne de ikke programmere slik at skillbaren endret seg? gah, må være det verste jeg har sett med dette spillet så langt, ellers er spillet supergod enn så lenge.

Lenke til kommentar

Noen som vil ha en buddy-key for TSW? Gyldig i 24 timer fra første innlogging.

EDIT: Legger den her, førstemann til mølla. Vennligst post når den er brukt.

--

All you have to do is to head over to http://register.thesecretworld.com and enter the key below in the "click here to register with a key" field, create your account and download the client (which is also available here). You then have 24 hours of FREE game-time, starting from the first time you log in!

Your FREE 24 hour trial key is:

8U9C7B4TBG2DVXPLXRYA

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Er ikke bugged eller noe men... wtf, hva har de tenkt med? alle quests så langt har vært fine men plutselig for vi en quest som er så lite gjennomtenkt, makan til noe mannshit.

Kunne de ikke programmere slik at skillbaren endret seg? gah, må være det verste jeg har sett med dette spillet så langt, ellers er spillet supergod enn så lenge.

Gidder du utdype litt? hva er galt?

Refuel the chainsaw? mulig du bare trenger å trykke på en bensinkanne. Mulig du må kombinere bensinkanne og chainsaw..

Har ikke gjort det questet der.

Kan du sjekke hvilke applikasjoner som sluker minne? Update Manageren skal ikke bruke 99%.

Screenshot av Task Manager

Ingenting som ser ut til å bruke mye minne, men 98% står det nå at er i bruk. Lukker jeg Updater frigjøres 60-70% minne. :hmm: Får vel bare ta en tur ut i sola mens jeg venter. :)

Trykk på "show processes from all users" og se om noe sluker minne ditt.

Lenke til kommentar

Også om noen hadde hatt en buddy key å gi meg til jeg får min egen key hadde det vært helt awesome :D

Har du gjort det jeg skrev?

Den skal komme med en gang du har gjort det ;)

Har gjort det ja, men har ingenting under my games etter jeg har registrert meg med mobilen :( også sendt deg en pm hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...