Bjonski Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Funcom har nevnt at de skal støtte UI mods osv. så det kommer nok etterhvert. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 La nettopp merke til at spillet ikke akkurat tar lite plass, 33GB, må vel være det meste jeg har sett et spill ta før. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 WoW ligger vel på rundt det samme. 30GB er mappa mi, men har ikke patcha på lenge. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 WoW mappa mi er 22GB, patchet til nyeste versjon. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Er det ingen instance man kan gjøre i små grupper på 2-3 personer? Begynner å bli lei av solo instance nå.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Polaris er 5man instance. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 WoW mappa mi er 22GB, patchet til nyeste versjon. Regner med det er gamle patchfiler som ligger igjen i min mappe da. Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Noe vits å ta med initiate pack? Kjøper fra nettsiden Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Noe vits å ta med initiate pack? Kjøper fra nettsiden Nei. Hvis du har tenkt å spille fler enn 3 karakterer kan du vurdere master pack for ~450,-. Da får du med 30 dager gametime, 1 charslot og andre småting. -- Selv vurderer jeg grand master pack men 1500,- er mye penger for et spill. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Noen fantastiske oppdrag i spillet også. Enig der. Mange oppdrag er bare standard gå dit, drep dem osv, men de er gjort på en måte som gjør at de faktisk blir interessante likevel. Nå nettopp gjorde jeg Supply Run i Kingsmouth, og selv om det bare er å gå rundt i byen og hente ting følte jeg at jeg hadde en grunn til å gjøre det. Fikk en god følelse av å være med i Walking Dead, Zombeland og så videre mens jeg spilte det oppdraget. Det samme kan sies om Veteran Day. Det er strengt tatt bare å gå rundt og plaffe ned noen folk, men det var likevel engasjerende. Sliter med han der Dead Eye-fyren, men skal gå opp et level eller to først og se om jeg klarer å ta ham. Hadde han nesten, men ble drept to ganger så langt. De andre gikk for så vidt greit. Men teit spørsmål. Hvordan, øh, healer man? Jeg lagde en ny bag fra inventoriet og låste den til skjermen, så jeg kan trykke på healingen der. Men det blir jo tungvindt i lengden? Er det ikke noe hotkey eller noe? Eller har jeg gått glipp av noe viktig? Som andre sier er det måten ja. Men jeg vil anbefale deg heal skillen fra den øverste grønne mics på skill wheelet Den er uavhengig av heal rating på gear så du får en meget bra self healing Den tar jo opp enn skill slot, men jaffal jeg synes det er verdt det. Koster 37 AP og få tak i, og har en CD på 35 sekund. Den healer vell totalt for rundt 600 trur jeg. Ikke for å prakke på noen en healing spell. Men jeg viste selv ikke om disse da jeg ikkje fikk med meg det var noen grønne mics med det samme, så barre et lite tips. (Spillte i closed beta 3 veker uten denne) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Er mildt sagt imponert over poleringen spillet har fått de siste månedene. La oss håpe at dette fortsetter også etter at spillet har blitt lansert. Akkurat nå storkoser jeg meg med spillet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Er litt imponert over spillet selv, dog hadde jo forøvrig null forventninger, hadde egentlig heller ingen planer om å skaffe spillet før igår, hehe. Er det noen plass man kan lese litt om våpen typene i spillet? Greier ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal gå for. Edit: Hva må til for å aktivere kontoen på tsw forumet? Lagde en konto der igår, men kan fortsatt ikke poste, tenkte man kanskje fikk en epost som vanlig, men ikke sett noe her så langt. Edit2: Måtte vist velge en secret society gruppe i kontrollpanelet. Endret 1. juli 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Serverene burde ha vært oppe for en time siden ja. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hva slags decks/builds går dere for i starten? Jeg har makset ut rifle, pistols og elementaslism, vurderer å gå for Funcoms build "Solider", som jeg tror fungerer bra når man er solo, og gir mye DPS når man er i grupper. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Når de sier nede 4 timer pleie det være 2 da, i closed beta jaffal. Håper på det her og, vil inn igjen De måtte justere pvp rewards exp i den store mapen, fordi det var veldig ubalansert i forhold til pve Nitrius: Her er en jeg har kikket litt på http://thesecretsandbox.com/DeckBuilder/# Klikker du litt der innpå kommer det og farger i andre wheels som samsvarer. Har funnet en ganske oversiktelig sheet også, men finner den desverre ikke nå, skal linke når jeg finner den 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hva slags decks/builds går dere for i starten? Jeg har makset ut rifle, pistols og elementaslism, vurderer å gå for Funcoms build "Solider", som jeg tror fungerer bra når man er solo, og gir mye DPS når man er i grupper. Jeg kjører Gladiator (templars), assault rifle og chaos. Forøvrig virker Templars sterke på Huldra, sist jeg var inne hadde vi kontroll over alle pvp områdene utenom 2. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Noen her som vet om det lar seg gjøre å overføre filene til spillet fra en pc til en annen så man slipper å laste ned alt på nytt? Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Så har egentlig ingen mmoer å spille for øyeblikket, men med Funcom sitt rykte vet jeg ikke om vil legge penger i dette, så jeg lurer på følgende. Hvordan er dialog animasjoner, munn osv, dette ødelegger mye for min del og fikk høre at det var fryktelig dårlig. Og er det bare bra de første timene slik som Age of conan der det var bra til level 20, eller er det gjennomført skikkelig denne gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå