Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har gjort questen The Raven? Hva er det meningen man skal gjøre der? Først skal man finne en ravn, og det har jeg gjort. Neste steg er å følge den, men den flyr jo bort med en gang? Jeg har ikke sjanse å se hvor den tok veien, så tiden går ut lenge før jeg aner hvor jeg skal dra.

Lenke til kommentar

Noen som har gjort questen The Raven? Hva er det meningen man skal gjøre der? Først skal man finne en ravn, og det har jeg gjort. Neste steg er å følge den, men den flyr jo bort med en gang? Jeg har ikke sjanse å se hvor den tok veien, så tiden går ut lenge før jeg aner hvor jeg skal dra.

Se på retningen ravnene flyr, og fortsett i den samme retningen enda de forsvinner. Forøvrig er den timeren egentlig litt irriterende imo.

Lenke til kommentar

Har prøvd å sprinte etter ravnen, men kom ikke til neste før tiden gikk ut. Jaja, får vel bare prøve igjen. Og igjen. :p Men meget bra spill bortsett fra sånne småting. Liker at vi faktisk må lese hva vi skal gjøre (når det ikke er cutscenes), så vi kan ikke bare gå et sted, banke en del fiender og regne med at man får gjort questen. :)

Lenke til kommentar

The ravens var i beta 4 ihvertfall gansky buggy, vet ikke hvordan det er nå. Hvis du ikke får det til (ravner som forsvinner uten mulighet for å følge de), se hvilken retning ravnene står før du går nærmere, og prøv å følg det litt luftlinje og litt retningssans. (ikke rett inn i en bygning)

Scrolla litt og ser et par andre har nevnt dette og, men likevel.

Lenke til kommentar

Jeg spilte et par timer igår, og jeg likte absolutt det jeg så :) arti og fengende for min del. Og så føles det annerledes enn de MMO jeg har spilt den siste tiden (aion, gw2 beta, aoc etc). Jeg liker settingen og loren. Så får vi håpe jeg synes det samme om en mnd.

Lenke til kommentar

Er bugs på questene Men in Black Vans og Something Wicked, så om du ikke får det til, er du trolig rammet.. Veldig irriterende, håper på VELDIG snar fiks!

Vræææl, holder på med tier 4/4 av Men in black vans nå.... Har rota rundt i nesten tre timer og prøvd alle mulige komboer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...