Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 overraskende vanskelig å finne seg grupper til quests og dungeons.... Lenke til kommentar
andresb Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 spilt i et par timer nå og syns spillet er awesome liten matpause nå og så inn igjen Er templar og spiller på huldra btw Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Ser ut som TSW fremdeles sliter med crossfire. På samme måte som i betahelgene, er teksten noen ganger helt merkelig Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Noen som har gjort questen The Raven? Hva er det meningen man skal gjøre der? Først skal man finne en ravn, og det har jeg gjort. Neste steg er å følge den, men den flyr jo bort med en gang? Jeg har ikke sjanse å se hvor den tok veien, så tiden går ut lenge før jeg aner hvor jeg skal dra. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Meh, gikk inn i testchamber til Illu også droppa fpsen ned til 30, valgte meg våpen å gikk ut og nå ligger den på 10-20 >_> Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Noen som har gjort questen The Raven? Hva er det meningen man skal gjøre der? Først skal man finne en ravn, og det har jeg gjort. Neste steg er å følge den, men den flyr jo bort med en gang? Jeg har ikke sjanse å se hvor den tok veien, så tiden går ut lenge før jeg aner hvor jeg skal dra. Se på retningen ravnene flyr, og fortsett i den samme retningen enda de forsvinner. Forøvrig er den timeren egentlig litt irriterende imo. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Har prøvd å sprinte etter ravnen, men kom ikke til neste før tiden gikk ut. Jaja, får vel bare prøve igjen. Og igjen. Men meget bra spill bortsett fra sånne småting. Liker at vi faktisk må lese hva vi skal gjøre (når det ikke er cutscenes), så vi kan ikke bare gå et sted, banke en del fiender og regne med at man får gjort questen. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) På The Raven så er det bare å løpe samme vei som de flyr, samtidig som man titter på bakken etter 4-5 ravens som går i flokk. De er på en måte "check-points" Endret 29. juni 2012 av carzas Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Klarer ikke fatte poenget med Men in Black Vans Tier 4/4. Har nå fått til å skifte lyset mellom grønt og rødt, men etter det sier det stopp. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Er bugs på questene Men in Black Vans og Something Wicked, så om du ikke får det til, er du trolig rammet.. Veldig irriterende, håper på VELDIG snar fiks! Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 The ravens var i beta 4 ihvertfall gansky buggy, vet ikke hvordan det er nå. Hvis du ikke får det til (ravner som forsvinner uten mulighet for å følge de), se hvilken retning ravnene står før du går nærmere, og prøv å følg det litt luftlinje og litt retningssans. (ikke rett inn i en bygning) Scrolla litt og ser et par andre har nevnt dette og, men likevel. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ravne-questen er bare barnemat av finurlige quester som kommer. Det er tilmed en questserie som krever at du er død , fant jeg ut. Har starta en karakter nå på morran på Huldra , han heter Bacon Flesk Galore , Templar Lenke til kommentar
whaley Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg spilte et par timer igår, og jeg likte absolutt det jeg så arti og fengende for min del. Og så føles det annerledes enn de MMO jeg har spilt den siste tiden (aion, gw2 beta, aoc etc). Jeg liker settingen og loren. Så får vi håpe jeg synes det samme om en mnd. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hvordane er verdenen i spillet bygd opp? Stor og åpen? Eller mye instancing og loading slik som i Age of Conan? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Er bugs på questene Men in Black Vans og Something Wicked, så om du ikke får det til, er du trolig rammet.. Veldig irriterende, håper på VELDIG snar fiks! Vræææl, holder på med tier 4/4 av Men in black vans nå.... Har rota rundt i nesten tre timer og prøvd alle mulige komboer. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Tja noen sier den er litt buggete, ikke vet jeg. Ikke sikker men tror kanskje noen i guildet mitt fikk den til slutt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg skjønner ikke at den kan være i orden. Svaret står svart på hvitt på laptoppen i bilen, bare baklengs. Har prøvd begge veier, men likevel funker det ikke. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Da ble spillet nettopp kjøpt. så langt virker mye av spillet interessant for min del, eneste jeg er skeptisk til for øyeblikket er combat systemet, så får jeg håpe etter litt testing at det faller i smak. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg har ikke nok ord til å beskrive mine følelser for dette spillet! Dette er noe av det kuleste og mest stemningsfulle spillet jeg har spilt på mange år. Jeg får lyst til å ligge med Ragnar Tørnquist! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå