Halky Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hmm skal det ikke være mulig å bære med seg to våpen samtidig her a? Mener å huske det siden man bruke dobbel greie, men inne i trenings rommet så forsvinner liksom det ene hvis jeg velger ett annet xD Vil gå ut derifra med to stk våpen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Du kan bare få med deg ett våpen fra training room. Kan kjøpe nytt våpen i kingsmouth. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Er bare å gå ut av rommet, så inn igjen, slik gjorde ihvertfall jeg det når jeg spilte i betaen. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Noen som ikke kommer inn i det hele tatt? "Connecting to authentication server" -> "Unable to connect to authentication server". Begynner å lure på om det kan være brannmuren på skolen som blokker. Endret 29. juni 2012 av Snoft Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hva syntes folket om spillet nå egentlig? Har ikke testet det etter første beta weekend, da jeg ble veldig skuffet. Men det er vel endel forbedringer siden den gang ettersom jeg har forstått? Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hva syntes folket om spillet nå egentlig? Har ikke testet det etter første beta weekend, da jeg ble veldig skuffet. Men det er vel endel forbedringer siden den gang ettersom jeg har forstått? Fantastisk i de timene jeg har spillt i kveld. Vet ikke noe om forbedringene, men på min laptop funker det veldig bra. Eneste jeg ikke liker er at det mangler subtitles på noen dialoger. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Klarte ikke dy meg, og kjøpte preorder nå, hva slags server er folk på her? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Spiller på Grim. Utrolig fett så langt med shotgun+pistol. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Hva syntes folket om spillet nå egentlig? Har ikke testet det etter første beta weekend, da jeg ble veldig skuffet. Men det er vel endel forbedringer siden den gang ettersom jeg har forstått? Tja, det er på mange måter bare enda et standard MMORPG. Alle questene jeg har hatt til nå er av typen drepe alle sammen eller hente ting, og jeg har en sterk mistanke om at vi kommer til å måtte dra til de samme områdene ganske ofte uansett om vi velger Templar, Dragon eller Illuminati. Men på den annen side er det bra å slippe "enda mer fantasy", men heller ha en ganske unik setting for et sånt spill. Kampene er i sanntid, og det er svært morsomt å løpe og fyre av haglen (samtidig) mens fiender løper mot deg. I tillegg har vi jo Active Dodge ved å dobbeltrykke forover, bakover eller til siden. Det gjør kampene mer interessante for min del. Kanskje ikke fullt så interessante som i Tera siden AD har for lang cooldown (mot null cooldown i det hele tatt i Tera), men det er en bra start. Det er nok ennå alt for tidlig for meg å si hvordan det holder seg over tid, men det lover bra så langt. SW: The Old Republic lovet også bra i starten, men varte bare en måneds tid. Jeg håper dette varer lengre. Btw når jeg sier "gå dit, drep dem" er det jo morsomt hvordan man gjør det der. Det er ikke ofte man kan hoppe opp på biler for å utløse alarmer for å tiltrekke seg fiender i fantasyspill. Små ting som det gjør det ekstra morsomt for min del. Endret 29. juni 2012 av vikingkylling 1 Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Har ikke Funcom lagt til støtte for v-sync? Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Brukte 1 skillpoint før jeg så at man kunne velge ferdige decks...Har det noe særlig å si? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Brukte 1 skillpoint før jeg så at man kunne velge ferdige decks...Har det noe særlig å si? nei, det betyr ikke noe. Bruker du lang nok tid så kan du få alle skillsene i spillet. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Decks er vel bare en mal for å gi deg et tips hvor du bør sette SP og AP for å få en karakter du vil like. Omtrent som å velge klasse i andre spill. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Følger du et deck, så får du også outfiten som er på bildet. Dersom du fullfører det, altså. Første kræsj skjedde etter 3,5 timer ingame. Ikke værst. Endret 29. juni 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Får du outfiten som bonus? Jeg trodde du fikk den pga du fyller rett requirements osv? Når jeg starter spillet starter det alltid i Windowed mode? Noen som vet hvorfor? Jeg har satt det til Full Screen både i launcheren og ikke i spillet mange ganger, men det hjelper ikke. Begynner å bli lei av å endre det. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg spiller som TheIceman på Huldra! Må si launchen har gått veldig bra så langt, men jeg har ikke fått claimet de pre-order greiene enda. Spiller blood/blades og merker betydelig forskjell fra kun blades! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Det er ikke en "launch" egentlig, men skjønner hva du mener. Item store er overbelastet så det tar veldig lang tid å få items. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg ser at det finnes console kommandoer. Hvordan bruker man disse? Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 vil minne dere på at vi er på server Huldra^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå