Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg får ikke logget inn. Noen andre som plages? Lenke til kommentar
andresb Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 ikke jeg heller.. har fått mail Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Nå kom jeg inn! Hipphurra! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg er inne nå. Men hvorfor kan jeg kun velge mellom Cerberus og Dhamon? Det skal da være mange flere dimensions? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hadde vært greit om noen kunne delt litt erfaringer fra spillet etter litt spilling, er fortsatt litt på kanten, da jeg har spilt altfor mange MMO's jeg har gått lei av på kort tid.. Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Vi vil spiller på: Huldra Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Har laget meg en illuminati på Grim. John "Wasd" Doe Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Merkelig, det er færre valg i char. creation nå enn det var i en av de siste beta helgene, spesielt med tanke på klær. Skuffende. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Får ikke koblet til authentication server retry retry retry Adder deg asap jeg er inne, Bjohansen =) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg er inne nå. Men hvorfor kan jeg kun velge mellom Cerberus og Dhamon? Det skal da være mange flere dimensions? Glem det, koblet fortsatt opp til beta-serveren. Ordnet det med å laste ned localconfig.xml (fra kontosiden). Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Merkelig, det er færre valg i char. creation nå enn det var i en av de siste beta helgene, spesielt med tanke på klær. Skuffende. Det er samme valg nå som siste beta-weekend. Jeg har sett gameplay av tidligere bete-weekends hvor det var mer utstyr å velge fra. Likte spesielt googles som var tilgjengelig før. De har nevnt at det skal være mer tilgjengelig til launch, noe som er 4 dager til. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Kom inn på tredje forsøk. (sto bare noe med character list og det der.) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Illuminati - Grim - Refsa Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) usikker på valg av våpen. Likte egentlig shotgun fra tokyo subway. Jeg går for bounty hunter, shotgun+pistol. Endret 29. juni 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
Halky Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Dragon Michael "Halky" Anderson her Tenker jeg går for noe Blood greier og muligens Fists Er på Huldra Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Spilte hammer+chaos i beta, det virket veldig bra. Endret 29. juni 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hvilken server burde man velge om man er på utkikk etter norsk guild? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 usikker på valg av våpen. Likte egentlig shotgun fra tokyo subway. Jeg går for bounty hunter, shotgun+pistol. Er ikke helt sikker, men tror ability points følger våpenet. Dvs om du starter med hagle kan du lett bytte over til noe annet senere uten å miste noe. Teoretisk kan du også fylle ut hele skill tree'et. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Secret World blir min første mmo noensinne. Er det noe spesielt jeg bør tenke på som nybegynner i sjangeren? Kan være en fordel å henge litt på forums og følge med litt, og spørre folk om det er ting du lurer på. MMO's kan være vanskelig å lære seg helt på egenhånd, så ikke vær redd for å spørre om alt mulig Kan også være fordel å lese litt om det du velger å spille, så du får satt opp din character best mulig, men samtidig så må du sette det opp slik at du liker spillestilen på charactern din. Og husk å group opp med andre spillere, så du ikke blir gående alene hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå