Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig, det er færre valg i char. creation nå enn det var i en av de siste beta helgene, spesielt med tanke på klær. Skuffende.

Det er samme valg nå som siste beta-weekend. Jeg har sett gameplay av tidligere bete-weekends hvor det var mer utstyr å velge fra. Likte spesielt googles som var tilgjengelig før.

De har nevnt at det skal være mer tilgjengelig til launch, noe som er 4 dager til.

Lenke til kommentar

usikker på valg av våpen. Likte egentlig shotgun fra tokyo subway.

Jeg går for bounty hunter, shotgun+pistol.

Er ikke helt sikker, men tror ability points følger våpenet. Dvs om du starter med hagle kan du lett bytte over til noe annet senere uten å miste noe. Teoretisk kan du også fylle ut hele skill tree'et.

Lenke til kommentar

Secret World blir min første mmo noensinne. Er det noe spesielt jeg bør tenke på som nybegynner i sjangeren?

Kan være en fordel å henge litt på forums og følge med litt, og spørre folk om det er ting du lurer på.

MMO's kan være vanskelig å lære seg helt på egenhånd, så ikke vær redd for å spørre om alt mulig :)

Kan også være fordel å lese litt om det du velger å spille, så du får satt opp din character best mulig, men samtidig så må du sette det opp slik at du liker spillestilen på charactern din.

Og husk å group opp med andre spillere, så du ikke blir gående alene hele tiden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...