Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Begrens spillingen ! Lenke til kommentar
carzas Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Bare vær hyggelig mot andre, group opp med andre spillere og ha det moro. Originally Posted by Tarib View PostAs mentioned in the announcement, Grand Masters and early pre-order customers will receive an e-mail to let them know when they can access the game today. We are not talking about a few minutes but rather hours before the actual Early Access start. Blir en lang dag på jobb dette, kjedelig at jeg ikke kommer meg hjem før 18.00! Endret 29. juni 2012 av carzas Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Veldig usikker på om jeg orker å kjøpe TSW med en gang. Kjøpte meg nylig en måned på Age of Conan, men merker jo at det er færre spillere enn før. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hvor mange år mener du et spill skal vare? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Hvilken dimension starter folk på? Er det Huldra som blir mest "norsk"? Endret 29. juni 2012 av carzas Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Stakk innom den lokale gameshop sjappa og kjøpte pre-order av TSW. Pris: 299,- Får med en ulv også, så slipper jeg den simple katta som dere andre får via nettbutikken. Hvor står det at jeg er med i early access btw? Endret 29. juni 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
carzas Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hvis du fikk en kode hos Gameshop må du skrive inn den på tsw-kontosiden din. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg har registrert koden min, men det står bare at jeg har forskjellige items tilgjengelig. Står ingenting om Early Access annet enn at jeg kan laste ned klienten. Leste på forumet at man ikke er garantert early access i dag, men garantert 24 timer....... Lenke til kommentar
carzas Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Ok, da er du nok satt opp for early access ja. Og de kunngjorde tidligere denne uka at alle som preordra kommer inn rundt 18.00 i dag, mens de som har kjøpt Grandmaster pack og preordra veldig tidlig kommer inn litt før. Så du får nok spille i kveld om du rekker å få ned klienten. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg har allerede lastet ned klienten da jeg var med i beta. Sjekket senest i går at den var patchet til early access. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Planen var å spille illuminati, så sant noen ikke klarer å lure mg til noe annet. Kunne tenkt mg å spille med et norskt cabal. Vurderer å søke til ragnarok. Noen som vet hvilken server di har valgt? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Snakket nettopp med GM på live chat, han mente kontoen var klar til early access. Jeg takket for hjelpen og ønsket han en god dag på jobben og at han ikke fikk alt for mye å gjøre nå som early access starter. Han takket og var glad for at han var ferdig på jobb før early access starter. Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Nå er det ikke lenge før Early Access starter ^^ Lenke til kommentar
carzas Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hvilken dimension starter dere på knutarn? 1 Lenke til kommentar
andresb Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 gleder meg som f! Blir mitt andre mmo etter swtor. Har vært med på to beta weekender og syns spillet virker veldig lovende. Hva slags angrepstype kommer folk til å velge først? Tror jeg kommer til å gå for magic og elementalism. Prøvde litt forskjellig range våpen i beta og det var ikke noe for meg. Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hvilken dimension starter dere på knutarn? Hei! Vi kan dessverre ikke si noe om det før kl 18:00 i dag. Jeg vil med en gang sifra her på forumet kl 18:00 i dag. eller dere kan følge med her: http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?t=26596 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Secret World blir min første mmo noensinne. Er det noe spesielt jeg bør tenke på som nybegynner i sjangeren? Normal folkeskikk kommer en veldig langt med, er en hyggelig så får en ofte kontakt med andre hyggelige folk en kan spille samens med. Du burde også ikke stresse, ta deg god tid å ikke ras igjennom ting. Nyt spillet i et rolig å fint tempo da det skal vare en stund... 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Tenker jeg starter med en Dragon karakter, syntes de virker litt artige og ikke minst mystiske, i forhold til tempelridderneog ilu som virker som en meget paranoid gjeng xD Men ikke helt bestemt meg for hvilken dimension enda får se det lit an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå