Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare vær hyggelig mot andre, group opp med andre spillere og ha det moro.

Originally Posted by Tarib View Post

As mentioned in the announcement, Grand Masters and early pre-order customers will receive an e-mail to let them know when they can access the game today. We are not talking about a few minutes but rather hours before the actual Early Access start.

Blir en lang dag på jobb dette, kjedelig at jeg ikke kommer meg hjem før 18.00!

Endret av carzas
Lenke til kommentar

Stakk innom den lokale gameshop sjappa og kjøpte pre-order av TSW.

Pris: 299,-

Får med en ulv også, så slipper jeg den simple katta som dere andre får via nettbutikken.

Hvor står det at jeg er med i early access btw?
Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Jeg har registrert koden min, men det står bare at jeg har forskjellige items tilgjengelig. Står ingenting om Early Access annet enn at jeg kan laste ned klienten.

Leste på forumet at man ikke er garantert early access i dag, men garantert 24 timer.......

Lenke til kommentar

Ok, da er du nok satt opp for early access ja. Og de kunngjorde tidligere denne uka at alle som preordra kommer inn rundt 18.00 i dag, mens de som har kjøpt Grandmaster pack og preordra veldig tidlig kommer inn litt før. Så du får nok spille i kveld om du rekker å få ned klienten.

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med GM på live chat, han mente kontoen var klar til early access.

Jeg takket for hjelpen og ønsket han en god dag på jobben og at han ikke fikk alt for mye å gjøre nå som early access starter. Han takket og var glad for at han var ferdig på jobb før early access starter. :xmas:

Lenke til kommentar

gleder meg som f! Blir mitt andre mmo etter swtor. Har vært med på to beta weekender og syns spillet virker veldig lovende.

Hva slags angrepstype kommer folk til å velge først? Tror jeg kommer til å gå for magic og elementalism.

Prøvde litt forskjellig range våpen i beta og det var ikke noe for meg.

Lenke til kommentar

Secret World blir min første mmo noensinne. Er det noe spesielt jeg bør tenke på som nybegynner i sjangeren?

Normal folkeskikk kommer en veldig langt med, er en hyggelig så får en ofte kontakt med andre hyggelige folk en kan spille samens med.

Du burde også ikke stresse, ta deg god tid å ikke ras igjennom ting. Nyt spillet i et rolig å fint tempo da det skal vare en stund...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker jeg starter med en Dragon karakter, syntes de virker litt artige og ikke minst mystiske, i forhold til tempelridderneog ilu som virker som en meget paranoid gjeng xD

Men ikke helt bestemt meg for hvilken dimension enda får se det lit an ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...