vikingkylling Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 -snip- TSW er bedre enn AoC etter bare noen få minutters spilletid. Dersom de fikser de ulike ustabilitetene så er TSW flere nivåer over AoC. Problemet er at rollespill, og kanskje spesielt MMORPGer, krever en del tid for å sette seg hos spilleren. I starten er det lett å få en 'nytt spill'-følelse, der man kort sagt er forelsket i spillet. Man ser bare det man vil se og har lett for å rose spillet opp i skyene. Det er først når det har gått en tid før man begynner å komme ned på jorden og se spillet for hva det er. Noen spill er fortsatt svært bra, mens andre er ikke helt så bra. Jeg kan være den første til å innrømme at jeg har lidd av det der mange ganger. Det seneste var SW: Old Republic. Den første uken var det stort sett "konge, jeg spiller endelig Old Republic!". Men etter to, tre uker hadde jeg kommet ned på jorden igjen og merket hvor ensformig det egentlig var og sa opp abonnementet etter en måned. Men på den annen side satt jeg med LotRO i to år, så man vet aldri hvor man lander når man kommer ned på jorden igjen. Uansett bør dere nok være forsiktig med å si hva som er best av Age of Conan og Secret World før dere har spilt begge i en uke eller to i strekk. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 DX11 og tesselation er en hard nøtt å knekke for denne motoren som blir brukt i aoc og tsw , det er helt klart. BF3 kjører vel DX9. Vi vil får bedre drivere til dette spillet ettervert det er jeg ganske sikker på Battlefield 3 er kanskje det eneste spillet som er bygd fra grunnen av i DX11 og utnytter den bedre enn alle andre spill som bruker DX11 - Metro 2033, Crysis 2 (patch) osv... De fleste andre spill implementerer DX11 etter lansering - slik som Crysis 2 - eller senere under spillutviklingen - noe jeg tror er tilfellet til TSW som ofte funker dårlig. Men vi får se hvordan Funcom takler dette.. Jeg har fått inntrykket av at de ikke er flinke til å kode spillene deres da de alltid er dårlig optimalisert eller veldig buggy. De burde kanskje kjøpt en bedre spillmotor.. -snip- TSW er bedre enn AoC etter bare noen få minutters spilletid. Dersom de fikser de ulike ustabilitetene så er TSW flere nivåer over AoC. Problemet er at rollespill, og kanskje spesielt MMORPGer, krever en del tid for å sette seg hos spilleren. I starten er det lett å få en 'nytt spill'-følelse, der man kort sagt er forelsket i spillet. Man ser bare det man vil se og har lett for å rose spillet opp i skyene. Det er først når det har gått en tid før man begynner å komme ned på jorden og se spillet for hva det er. Noen spill er fortsatt svært bra, mens andre er ikke helt så bra. Jeg kan være den første til å innrømme at jeg har lidd av det der mange ganger. Det seneste var SW: Old Republic. Den første uken var det stort sett "konge, jeg spiller endelig Old Republic!". Men etter to, tre uker hadde jeg kommet ned på jorden igjen og merket hvor ensformig det egentlig var og sa opp abonnementet etter en måned. Men på den annen side satt jeg med LotRO i to år, så man vet aldri hvor man lander når man kommer ned på jorden igjen. Uansett bør dere nok være forsiktig med å si hva som er best av Age of Conan og Secret World før dere har spilt begge i en uke eller to i strekk. Jeg har nok hatt det slik selv helt siden jeg sluttet å spille WoW for cirka 2 år siden. Kjøper en ny MMO og spiller den i noen få uker så går jeg lei. Det ser ut som om at spillmodellen til denne formen for MMOer kanskje er utslitt? Spill slik som Tera (stor forskjell), GW2 (mindre forskjell), og TSW (veldig standard) er spill som eksperimenterer. Men til tross for at TSW kanskje har en mer standard spillmodell med tanke på gameplay så føles det annerledes men jeg syntes at det er på tide med flere action-based-gameplay MMOer slik som Tera. Jeg kommer nok til å spille TSW. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Tja jeg liker nå TSW mye bedre enn Tera i hvertfall. Folk er forskjellig, heldigvis Det jeg ikke likte så mye er at cashshoppen allerede er i TSW, men er vel slik med de fleste spill som kommer nå. Dessverre. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 -snip- TSW er bedre enn AoC etter bare noen få minutters spilletid. Dersom de fikser de ulike ustabilitetene så er TSW flere nivåer over AoC. Problemet er at rollespill, og kanskje spesielt MMORPGer, krever en del tid for å sette seg hos spilleren. I starten er det lett å få en 'nytt spill'-følelse, der man kort sagt er forelsket i spillet. Man ser bare det man vil se og har lett for å rose spillet opp i skyene. Det er først når det har gått en tid før man begynner å komme ned på jorden og se spillet for hva det er. Noen spill er fortsatt svært bra, mens andre er ikke helt så bra. Jeg kan være den første til å innrømme at jeg har lidd av det der mange ganger. Det seneste var SW: Old Republic. Den første uken var det stort sett "konge, jeg spiller endelig Old Republic!". Men etter to, tre uker hadde jeg kommet ned på jorden igjen og merket hvor ensformig det egentlig var og sa opp abonnementet etter en måned. Men på den annen side satt jeg med LotRO i to år, så man vet aldri hvor man lander når man kommer ned på jorden igjen. Uansett bør dere nok være forsiktig med å si hva som er best av Age of Conan og Secret World før dere har spilt begge i en uke eller to i strekk. Jeg har spilt TSW i ca 3 uker i strekk nå , og kan si at spillet virkelig vokser på en , Det er noe nytt innenfor MMO , noe helt nytt. Kan ikke sammenligne aoc og tsw , tsw er bunn-solid og vet hva det vil fra første stund. Questene i TSW er kanon , man føler man er endel av en verden , DU er i filmen. TSW er et fantastisk spill fordi det er innoverende milevis foran alle de andre generiske MMOene der ute. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Tja jeg liker nå TSW mye bedre enn Tera i hvertfall. Folk er forskjellig, heldigvis Det jeg ikke likte så mye er at cashshoppen allerede er i TSW, men er vel slik med de fleste spill som kommer nå. Dessverre. Jeg liker Tera for gameplayen og TSW for alt annet. En kombinasjon av de to ulike spillene kunne kanskje blitt ganske fantastisk. I stede for point and click med våpen og magi så kunne man aimet, osv.. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Alt er bedre i TSW annet enn grafikken i seg selv. Ja, jeg mener stabilitet i form av FPS og den kontinuerlige lastingen av innhold. Det er noe som ikke fungerer riktig når folk som kan spille BF3 helt maxed-out med over 100 FPS så vidt klarer å få 30 FPS i TSW med tessellation på - bare se på forumet og les in-game kommentarer av folk som klager. Men det virker som om det kan også kan relateres til GPU drivere da forced Vsync ikke fungerer helt riktig og at GPU usage er lav. I tillegg så fungerer ikke SLI / CF korrekt. TSW er på alle måter allerede nå et bedre spill enn AoC - det er et faktum. Bare vent til lanseringen så kan jeg garantere at spillet kommer til å få bedre kritikk enn AoC samt en større oppslutning av spillere. Det er en (eller flere) av de siste driverne til Nvidia som har hatt problemer med å klokke opp kortet i enkelte spill. Som sagt, spillet fungerer fint på 560ti, så at du har problemer med et 580 kort henger ikke på greip. Sjekket det offisielle forumet http://www.darkdemonscrygaia.com/forumdisplay.php?f=23 og ikke en post å se på de første 3 sidene om fps problemer. Hvis du har tenkt å kjøpe det så burde du poste problemet ditt der, så de får fikset det før launch? (Tipper de vil ha dxdiag filen din). Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Det er en (eller flere) av de siste driverne til Nvidia som har hatt problemer med å klokke opp kortet i enkelte spill. Som sagt, spillet fungerer fint på 560ti, så at du har problemer med et 580 kort henger ikke på greip. Sjekket det offisielle forumet http://www.darkdemon...isplay.php?f=23 og ikke en post å se på de første 3 sidene om fps problemer. Hvis du har tenkt å kjøpe det så burde du poste problemet ditt der, så de får fikset det før launch? (Tipper de vil ha dxdiag filen din). Jeg har rapportert det og de svarte med at det er en "known issue". Det er også personer med GTX 680 som har problemet men ikke alle. Det ser ut til å variere mye mellom personer. Jeg har et tastatur med LCD-display så jeg kan se mange forskjellige tall om systemet hvorav GPUen kjører på 900Mhz men med en usedvanlig lav GPU usage - akkurat som om driveren ikke kommuniserer med spillet korrekt. Dette skjer kun i TSW og absolutt ingen andre spill. I tillegg så låser FPSen seg på kun 30 FPS med Vsync noe som ikke skjer i andre spill - det er mulig at det er en bug med driveren. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 FPS er rimelig ræva på 2560x1600 (rundt 30) .. men hvis jeg nedskalerer til 1080p får jeg 75 fps. Venter på SLI profil , da kun en GPU er i bruk. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) .... Jeg har rapportert det og de svarte med at det er en "known issue". Det er også personer med GTX 680 som har problemet men ikke alle. Det ser ut til å variere mye mellom personer. Jeg har et tastatur med LCD-display så jeg kan se mange forskjellige tall om systemet hvorav GPUen kjører på 900Mhz men med en usedvanlig lav GPU usage - akkurat som om driveren ikke kommuniserer med spillet korrekt. Dette skjer kun i TSW og absolutt ingen andre spill. I tillegg så låser FPSen seg på kun 30 FPS med Vsync noe som ikke skjer i andre spill - det er mulig at det er en bug med driveren. Det var visst noen bugs i 29x.x driverne som ble fikset i 3xx.x driverne, men også noen nye problemer, sånn som de du har støtt på. De jobber tett med nvidia, så jeg tipper det blir fikset rimelig kjapt. ... jeg sitter med 296.10 driverne og har ikke noen problemer, men jeg skjønner at de ikke vil prøve å få folk til å rollbacke til en eldre driver å heller fikse problemet, siden spillet tross alt er i beta og det er viktigere å få alt fikset enn å lage workarounds. Jeg er forresten utrolig fornøyd med grafikken når man skrur på tesselation. Endelig begynner spill å se ut som de er laget i 2012, ikke 2004. Endret 17. juni 2012 av blackbrrd 1 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Det var visst noen bugs i 29x.x driverne som ble fikset i 3xx.x driverne, men også noen nye problemer, sånn som de du har støtt på. De jobber tett med nvidia, så jeg tipper det blir fikset rimelig kjapt. ... jeg sitter med 296.10 driverne og har ikke noen problemer, men jeg skjønner at de ikke vil prøve å få folk til å rollbacke til en eldre driver å heller fikse problemet, siden spillet tross alt er i beta og det er viktigere å få alt fikset enn å lage workarounds. Jeg er forresten utrolig fornøyd med grafikken når man skrur på tesselation. Endelig begynner spill å se ut som de er laget i 2012, ikke 2004. Jeg har den nyeste driveren men orker ikke å prøve en rollback. De fikser det sikker med tiden. I tillegg så er den beta versjonen vi har tilgang på cirka seks måneder gammel så den nyere versjonen som testes av utvalgte kan også være mye bedre. Det er synd når slikt skjer men hvis jeg husker riktig så var BF3 ganske buggy hvorav jeg hadde dårlig ytelse i betaen men den endte med å bli det mest optimaliserte spillet med best flyt som jeg noensinne har spillt. Endret 17. juni 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Det var visst noen bugs i 29x.x driverne som ble fikset i 3xx.x driverne, men også noen nye problemer, sånn som de du har støtt på. De jobber tett med nvidia, så jeg tipper det blir fikset rimelig kjapt. ... jeg sitter med 296.10 driverne og har ikke noen problemer, men jeg skjønner at de ikke vil prøve å få folk til å rollbacke til en eldre driver å heller fikse problemet, siden spillet tross alt er i beta og det er viktigere å få alt fikset enn å lage workarounds. Jeg er forresten utrolig fornøyd med grafikken når man skrur på tesselation. Endelig begynner spill å se ut som de er laget i 2012, ikke 2004. Jeg har den nyeste driveren men orker ikke å prøve en rollback. De fikser det sikker med tiden. I tillegg så er den beta versjonen vi har tilgang på cirka seks måneder gammel så den nyere versjonen som testes av utvalgte kan også være mye bedre. Det er synd når slikt skjer men hvis jeg husker riktig så var BF3 ganske buggy hvorav jeg hadde dårlig ytelse i betaen men den endte med å bli det mest optimaliserte spillet med best flyt som jeg noensinne har spillt. Alphatrial/Betabuilden av BF3 var flere mnd gammel. Regner med det er en gamlere build vi spiller på i TSW også. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Greier fortsatt ikke å like spillet, det generelle gameplayet, og zombier, det er så kjedelig. Håper at det blir massive forandringer til release, men skeptisk. etter 3 beta helger er det bare å innse, dette spillet fungerer ikke for meg. Greit det. Håper dere som liker det, fortsetter å like det, vi trenger spill som skiller seg ut. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Greier fortsatt ikke å like spillet, det generelle gameplayet, og zombier, det er så kjedelig. Håper at det blir massive forandringer til release, men skeptisk. etter 3 beta helger er det bare å innse, dette spillet fungerer ikke for meg. Greit det. Håper dere som liker det, fortsetter å like det, vi trenger spill som skiller seg ut. Spillet er definitivt ikke noe for deg når du synes det er kjedelig og vil ha massive forandringer , lykke til videre Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg har nok hatt det slik selv helt siden jeg sluttet å spille WoW for cirka 2 år siden. Kjøper en ny MMO og spiller den i noen få uker så går jeg lei. Det ser ut som om at spillmodellen til denne formen for MMOer kanskje er utslitt? Spill slik som Tera (stor forskjell), GW2 (mindre forskjell), og TSW (veldig standard) er spill som eksperimenterer. Men til tross for at TSW kanskje har en mer standard spillmodell med tanke på gameplay så føles det annerledes men jeg syntes at det er på tide med flere action-based-gameplay MMOer slik som Tera. Jeg kommer nok til å spille TSW. Er bra TSW føles annerledes. Det kan være fordi levelsystemet er helt annerldes, og settingen ikke er den standard middelalder-fantasyen. SW: Old Republic er strengt tatt heller ikke fantasy, men det er veldig mange likhetstrekk der. Vi har sverd, magi (dvs Force) og så videre å leke med, og planetene har et ganske bra fantasypreg over seg. (unntatt byplanter som coruscant, selvfølgelig.). Gleder meg til å prøve TSW. Ble ikke særlig imponert over gameplay-videoer jeg har sett, men etter å ha blitt svært skuffet over både SW: Old Republic og Tera kan TSW faktisk bli en positiv opplevelse. I det minste blir det ikke dårligere, og jeg tar gjerne mer av det samme bare det er en ny setting. Jeg kan jo late som om det er samme verden Anne Rice skrev om (Lestat, Mayfair Witches osv). Det hjelper jo en del. Jeg har spilt TSW i ca 3 uker i strekk nå , og kan si at spillet virkelig vokser på en , Det er noe nytt innenfor MMO , noe helt nytt. Kan ikke sammenligne aoc og tsw , tsw er bunn-solid og vet hva det vil fra første stund. Questene i TSW er kanon , man føler man er endel av en verden , DU er i filmen. TSW er et fantastisk spill fordi det er innoverende milevis foran alle de andre generiske MMOene der ute. Har sett veldig mange MMORGPer 'innovere' ganske mye uten å leve helt opp til det. Både Tera og Age of Conan skulle gi oss en ny måte å sloss på, men begge to klarte det bare delvis. Dvs kampene der var greie nok, men gikk fort lei resten. SW: Old Republic skulle være svært historiedrevet, noe de fikk til svært br. Problemet var at de glemte resten av spillet. Så vidt jeg vet har de enda ikke en LFG-tool der, et halvt år etter launch. Det sier jo sitt. Warhammer Online hadde de der Public Quest-greiene som fungerte svært utmerket, vel og merke når det var noen som faktisk gadd gjøre det. Det skjedde ikke ofte, for å si det mildt. Poenget er at TSW kan love så mye det vil, men jeg vil se det i praksis før jeg tror på alle lovnadene. Men når det er sagt lover det bra at du har spilt det så lenge og fortsatt liker det. Jeg vil tro du har funnet det meste av kritiske bugs, mangler, glitches osv til nå, så du kan nok trives med spillet ganske lenge. Jeg håper jeg kan gjøre det samme, men det får vi se senere. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg får ikke spilt, da jeg får CTD kanskje hvert 10 minutt Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Jeg har nok hatt det slik selv helt siden jeg sluttet å spille WoW for cirka 2 år siden. Kjøper en ny MMO og spiller den i noen få uker så går jeg lei. Det ser ut som om at spillmodellen til denne formen for MMOer kanskje er utslitt? Spill slik som Tera (stor forskjell), GW2 (mindre forskjell), og TSW (veldig standard) er spill som eksperimenterer. Men til tross for at TSW kanskje har en mer standard spillmodell med tanke på gameplay så føles det annerledes men jeg syntes at det er på tide med flere action-based-gameplay MMOer slik som Tera. Jeg kommer nok til å spille TSW. Er bra TSW føles annerledes. Det kan være fordi levelsystemet er helt annerldes, og settingen ikke er den standard middelalder-fantasyen. SW: Old Republic er strengt tatt heller ikke fantasy, men det er veldig mange likhetstrekk der. Vi har sverd, magi (dvs Force) og så videre å leke med, og planetene har et ganske bra fantasypreg over seg. (unntatt byplanter som coruscant, selvfølgelig.). Gleder meg til å prøve TSW. Ble ikke særlig imponert over gameplay-videoer jeg har sett, men etter å ha blitt svært skuffet over både SW: Old Republic og Tera kan TSW faktisk bli en positiv opplevelse. I det minste blir det ikke dårligere, og jeg tar gjerne mer av det samme bare det er en ny setting. Jeg kan jo late som om det er samme verden Anne Rice skrev om (Lestat, Mayfair Witches osv). Det hjelper jo en del. Jeg har spilt TSW i ca 3 uker i strekk nå , og kan si at spillet virkelig vokser på en , Det er noe nytt innenfor MMO , noe helt nytt. Kan ikke sammenligne aoc og tsw , tsw er bunn-solid og vet hva det vil fra første stund. Questene i TSW er kanon , man føler man er endel av en verden , DU er i filmen. TSW er et fantastisk spill fordi det er innoverende milevis foran alle de andre generiske MMOene der ute. Har sett veldig mange MMORGPer 'innovere' ganske mye uten å leve helt opp til det. Både Tera og Age of Conan skulle gi oss en ny måte å sloss på, men begge to klarte det bare delvis. Dvs kampene der var greie nok, men gikk fort lei resten. SW: Old Republic skulle være svært historiedrevet, noe de fikk til svært br. Problemet var at de glemte resten av spillet. Så vidt jeg vet har de enda ikke en LFG-tool der, et halvt år etter launch. Det sier jo sitt. Warhammer Online hadde de der Public Quest-greiene som fungerte svært utmerket, vel og merke når det var noen som faktisk gadd gjøre det. Det skjedde ikke ofte, for å si det mildt. Poenget er at TSW kan love så mye det vil, men jeg vil se det i praksis før jeg tror på alle lovnadene. Men når det er sagt lover det bra at du har spilt det så lenge og fortsatt liker det. Jeg vil tro du har funnet det meste av kritiske bugs, mangler, glitches osv til nå, så du kan nok trives med spillet ganske lenge. Jeg håper jeg kan gjøre det samme, men det får vi se senere. Edit : De fikser bugs hele tiden og nye patcher kommer nesten hver dag. Endret 17. juni 2012 av Fleskelars Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Zombiene i starter-sona er bare varming up , de virkelig store stygge gutta kommer senere. Fantastisk monster-design i spillet 1 Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 For de som er nyskjerrige til hvilken build vi har, vi sitter for tiden på versjon 0.9 av TSW, med build 3somethingsomething, du ser det ved å trykke Shift+F9. Hvis vi sjekker her - http://www.betacake.net/2012/05/28/the-secret-world-may-28th-patch-notes/ hvor vi finner patch notes til versjon 0.9, så kan vi konkludere med at vi ikke sitter på en 6 måneder gammel build, men heller noen få uker gammel Forøvrig har jeg nå testet TSW denne helga i åpen beta, og etter mine first impressions så virker dette som et interessant spill, men jeg føler cutscenes er noe hakkete i movement, det føles ikke veldig naturlig sammenlignet med hva jeg har sett i Guild Wars 2 og SWTOR (selv om i SWTOR og GW2 så kan de gjenbruke veldig mye av animasjonene, det er vel i mindre grad mulig i TSW). Jeg føler også at veldig mange NPCer og characters ser like ut når det kommer til ansiktet. Veldig lite variasjon, og det irriterer meg litt, føler jeg har en gjeng med kloner løpendes rundt i Kingsmouth. Tenker jeg kommer til å invistere i spillet om en 6-8 måneders periode, avhengig av når Guild Wars 2 popper opp og hvor lenge det holder på interessen min. Likte svært godt kombinasjonen av Blade + Elementalism, og level progresseringa, samt investigation quests, jo, og settingen, den var awesome. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) For de som er nyskjerrige til hvilken build vi har, vi sitter for tiden på versjon 0.9 av TSW, med build 3somethingsomething, du ser det ved å trykke Shift+F9. Hvis vi sjekker her - http://www.betacake....th-patch-notes/ hvor vi finner patch notes til versjon 0.9, så kan vi konkludere med at vi ikke sitter på en 6 måneder gammel build, men heller noen få uker gammel Forøvrig har jeg nå testet TSW denne helga i åpen beta, og etter mine first impressions så virker dette som et interessant spill, men jeg føler cutscenes er noe hakkete i movement, det føles ikke veldig naturlig sammenlignet med hva jeg har sett i Guild Wars 2 og SWTOR (selv om i SWTOR og GW2 så kan de gjenbruke veldig mye av animasjonene, det er vel i mindre grad mulig i TSW). Jeg føler også at veldig mange NPCer og characters ser like ut når det kommer til ansiktet. Veldig lite variasjon, og det irriterer meg litt, føler jeg har en gjeng med kloner løpendes rundt i Kingsmouth. Tenker jeg kommer til å invistere i spillet om en 6-8 måneders periode, avhengig av når Guild Wars 2 popper opp og hvor lenge det holder på interessen min. Likte svært godt kombinasjonen av Blade + Elementalism, og level progresseringa, samt investigation quests, jo, og settingen, den var awesome. Dere har 0.9 ? closed beta har 1.0 Kingsmouth er bare starter-sona , testa du Savage Coast ? Settingen og stemningen er awesome ja , de lykkes utrolig godt med stemningen der de fleste andre MMO feiler. Endret 17. juni 2012 av Fleskelars Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 For de som er nyskjerrige til hvilken build vi har, vi sitter for tiden på versjon 0.9 av TSW, med build 3somethingsomething, du ser det ved å trykke Shift+F9. Hvis vi sjekker her - http://www.betacake....th-patch-notes/ hvor vi finner patch notes til versjon 0.9, så kan vi konkludere med at vi ikke sitter på en 6 måneder gammel build, men heller noen få uker gammel Forøvrig har jeg nå testet TSW denne helga i åpen beta, og etter mine first impressions så virker dette som et interessant spill, men jeg føler cutscenes er noe hakkete i movement, det føles ikke veldig naturlig sammenlignet med hva jeg har sett i Guild Wars 2 og SWTOR (selv om i SWTOR og GW2 så kan de gjenbruke veldig mye av animasjonene, det er vel i mindre grad mulig i TSW). Jeg føler også at veldig mange NPCer og characters ser like ut når det kommer til ansiktet. Veldig lite variasjon, og det irriterer meg litt, føler jeg har en gjeng med kloner løpendes rundt i Kingsmouth. Tenker jeg kommer til å invistere i spillet om en 6-8 måneders periode, avhengig av når Guild Wars 2 popper opp og hvor lenge det holder på interessen min. Likte svært godt kombinasjonen av Blade + Elementalism, og level progresseringa, samt investigation quests, jo, og settingen, den var awesome. Dere har 0.9 ? closed beta har 1.0 Kingsmouth er bare starter-sona , testa du Savage Coast ? Settingen og stemningen er awesome ja , de lykkes utrolig godt med stemningen der de fleste andre MMO feiler. "TSW_tsw_v0.9@305037_TSWLiveWin32_2012_06" Vet at closed beta har 1.0, den oppdateringen kom ikke ut for så veldig lenge siden (vet akkurat når den kom ut, men ønsker ikke å lekke den informasjonen, antar dere fortsatt er under NDA), har mine kilder Nop, testet ikke Savage coast, kom ikke så langt, dessverre så kræsjet dette veldig med jobb helga mi, så fikk ikke spilt så mye jeg ønsket. Men jeg er fornøyd med det jeg har sett. Jeg tror spillet kan bli en suksess, og jeg tenker Funcom lærte mye av Age of Conan, så det blir nok kjøp før eller siden. Slik jeg ser det så ønsker jeg å gi Funcom enda litt mer tid til å polere spillet sånn at erfaringen blir enda bedre. Jeg har brendt meg på en del MMO launches i den siste perioden, som, basert på patch notes og player feedback har blitt bedre etter en stor patch eller to, så, yeh, tenker å vente litt ekstra denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå