fenele Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Vil bare nevne at "the secret war" facebook spillet har utviklet seg videre til et ARG med mystiske gåter og hint. ( kan ikke finne noen egen tråd om dette ) Gå til funcom.com og trykk "33" så kan dere se resultatet av det man har låst opp så langt, neste del kommer iløpet av morgendagen. Hvis noen er interessert kan jeg skrive litt om hva som har "skjedd" så langt. Do itt. Jeg var med på tidligere ARGs men orka ikke mer av secret war siden det var bare "spamyourfriends and wait 1hr" spill. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Takk, da skjønner jeg, hadde noen finishers da, men tenkte ikke på å bruke noe annet enn assault rifle, kanskje jeg kunne brukt en eller annen magic i kombinasjon.. Får prøve på neste beta weekend Da skal du kansje prøve deg på "chaos" som neste. Både assault og chaos har "Burst" og "Hit" så viss du har skaffa deg noe gear/etc som bakker opp disse vil du også ha nytte av det med chaos. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg vet at det ikke er noe nytt men fikk bekreftet av Nvidia at TSW Betaen er flyttet til 15. Juni. If you have not heard already, the Secret World Beta Weekend has moved to June 15th. We know you are eagerly waiting to try the game. Funcom has let us know that the wait will be well worth it. For those of you counting the minutes here are the start and end time for play: North America: Start June 15th @ 9am PST End June 17th @ 11:59pm PST Europe: Start June 15th @ 6pm CET End June 18th @ 8:59am CET Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 TSW har gått til Gull Status. Versjonen spillet er i nå sendes til produksjon. Glad vi har en kjent spillutvikler i norge. Vi behøver flere. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Glad for at spillet er så bra Gleder meg til release! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Funcom er mest kjent for sin egenskap til å produsere bugs, men jeg håper de får en braksuksess med TSW. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Lite bugs i TSW betaen i forhold til AoC betaen jaffal. Vil tro at Funcom lærer av sine feil, som mange andre sleksap gjør (ikke alle ) Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Gleder meg masse til helgas open beta, tror det blir kjempetøft! Lenke til kommentar
Ildfirfirslegnager Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hey guyz, for alle som ikke har snappet opp en beta key kan dere gå over til gamereactor.no og hvor de lar deg få en! http://www.gamereactor.no/nyheter/146171/Spill+The+Secret+World+i+helga!/ Bli med å spill a folkens! 1 Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Under en time igjen nå, hvis jeg ikke tar feil av tidssonene!! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Klokka 6 det skulle åpne..? får ikke logga inn edit: inne nå hvilken server spiller folk på? Endret 15. juni 2012 av Tarmsprekkar Elof Lenke til kommentar
frikish Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg gir bort min Closed Beta Key, siden jeg ikke får brukt den her fra Bergen uten noe spillpc. Første som sier "jeg vil ha" skal få den Edit: Den er nå gitt vekk. Endret 15. juni 2012 av frikish Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg gir bort min Closed Beta Key, siden jeg ikke får brukt den her fra Bergen uten noe spillpc. Første som sier "jeg vil ha" skal få den NB: sitèr dette innlegget jeg vil ha! Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Er spillet veldig dårlig optimalisert? FPSen er bra helt til jeg skrur på Tessellation og da dropper FPSen mye hvorav GPU bruken er lav. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg gir bort min Closed Beta Key, siden jeg ikke får brukt den her fra Bergen uten noe spillpc. Første som sier "jeg vil ha" skal få den Edit: Den er nå gitt vekk. Mottatt, installerer nå, tusen takk Lenke til kommentar
frikish Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 @avlvl: Kos deg litt for meg også da, siden jeg ikke får spilt Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det skal jeg gjøre Fikk ved registrering en "buddy key", så hvis noen andre vil ha tilgang til Closed Beta, ta kontakt med meg! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det skal jeg gjøre Fikk ved registrering en "buddy key", så hvis noen andre vil ha tilgang til Closed Beta, ta kontakt med meg! Hadde vært fantstiskt med closed beta key!! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Er spillet veldig dårlig optimalisert? FPSen er bra helt til jeg skrur på Tessellation og da dropper FPSen mye hvorav GPU bruken er lav. Hørtes veldig rart ut, jeg bruker et 560ti og har bra ytelse med tesselation på (relativt sett pga cpu-en jeg har som er elendig) Så forresten på denne streamen og der kom jeg over noe som så jævelig bra ut. Hvis du og en kompis spiller på forskjellige servere så kan man invitere han til gruppen sin og spille sammen. Smart. http://no.twitch.tv/brotatoe Endret 15. juni 2012 av blackbrrd Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det skal jeg gjøre Fikk ved registrering en "buddy key", så hvis noen andre vil ha tilgang til Closed Beta, ta kontakt med meg! Hadde vært fantstiskt med closed beta key!! Sender deg den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå