TDZGamer Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Ok jeg har endret grafikkinstillingene og tar en helomvending. Spillet ser flott ut det. Jeg satte vittelig på High med en gang jeg startet spillet (nektet å starte Ultra), men den har blitt satt tilbake. Fant ingame browseren også. Den er litt ribbet for funksjoner, men mye bedre enn ingenting. Takk for "hints" om instillinger og slikt. Nå gjelder det bare å få seg ett Kepler kort og sette på litt ordentlig AA så tenker jeg det skal bli bra 1 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Grafikken er da helt grei, er mer combat systemet jeg ser for meg å bli fort lei. Synes det virker som en nedstrippa version av mye jeg har sett i andre spill. Smaken er som baken, den er delt. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) skjønner ikke hvorfor jeg skal få fps lagg, selv når jeg skrur ned grafikken veldig...får det ikke helt til å gå smooth prøvd å stille på grafikkort driveren men ingenting hjelper. Spiller med radeon 5850-kort men skal jo være bra nok det. Er beta tho, så er kanskje ikke rart. Endret 12. mai 2012 av Tarmsprekkar Elof Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Takk Hansien, skal teste det ut. -- 1 Lenke til kommentar
keZ Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Mange fine bilder Fleskelars og Merko Ser jo nå at grafikken er bra Jeg må gå til innkjøp av ny pc, helt klart! Finner ikke screenshot mappa mi i verken funcom eller the secret world mappa... hvor kan den være? Lenke til kommentar
Revel Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Skal lage seg en "screenshot" mappe i The Secret World mappa di dersom du lager screens med F11-knappen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Evt bare bruke print-screen knappen og "ctrl+v" i paint. Dette krever windowed-mode som regel. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 haha uff.. har brukt min egen "print screen" knapp på min merc stealth... så har tydligvis ikke blitt lagret.. Le sigh. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Fant en spot der man kan komme under new york. Victoly! Lenke til kommentar
keZ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Lekre bilder Konkulf =) Slenger ut noen selv. på low settings : Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Eneste negative jeg har funnet til nå, sett bort i fra ymse bugs, er selve looting-systemet. Kunne vært litt bedre gjennomført. Man kan trykke "V" når man har loot åpent, så "auto looter" den. Men har litt blandet følelser om inventory systemet.. Takk for tipset det viste jeg ikke Angående inventory så elsker eg det, velge bokser og størrelse rename, og sette dem hvor du vil. Også velge om de skal være aktive eller ikke når inventory er stengt. Er det beste bag systemet jeg har hatt til nå faktiskt Har du et eksempel på et mmo som har bedre? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Man kan trykke "V" når man har loot åpent, så "auto looter" den. Du trenger ikke åpne, er nok med å være i nærheten. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Diablo 3, Guild Wars 2 og The Secret World....altså...hvordan i heite granskauen skal jeg få tid til å spille noe annet fremover? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) En liten spoiler, men egentlig ikke... Noen andre som spiller Betaen og synes løpeturen med "the siren song" skapte en fantastisk stemning? Endret 13. mai 2012 av hvakrg Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Når slutter betaen? Omtrent når det begynner å bli vanskelig å finne nye quests samt at du har Ap og SP til overs Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Eneste negative jeg har funnet til nå, sett bort i fra ymse bugs, er selve looting-systemet. Kunne vært litt bedre gjennomført. Man kan trykke "V" når man har loot åpent, så "auto looter" den. Men har litt blandet følelser om inventory systemet.. Takk for tipset det viste jeg ikke Angående inventory så elsker eg det, velge bokser og størrelse rename, og sette dem hvor du vil. Også velge om de skal være aktive eller ikke når inventory er stengt. Er det beste bag systemet jeg har hatt til nå faktiskt Har du et eksempel på et mmo som har bedre? Tja, Anarchy Online har vel hatt nesten det samme systemet i alle år ang backpacks osv. Selve inventoryen fungerer greit nok, men så forvirrende med alle de ikonene.. ser så mye likt ut Lenke til kommentar
keZ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Når slutter betaen? Omtrent når det begynner å bli vanskelig å finne nye quests samt at du har Ap og SP til overs Jajo ok men mente når kan vi ikke logge inn lenger? hehe Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) men mente når kan vi ikke logge inn lenger? hehe Klokken 09:00 imorgen tidlig. Endret 13. mai 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå