Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Da har vi spilt to helt forskjellige spill.

En ting er det visuelle, det trenger jeg egentlig ikke.

Hva med animasjonene ? GUI ? Kampsystemet ? Det ser veldig halvferdig ut og inntrykket fra alle som sitter å streame det er at dem ikke aner hva dem holder på med. I ene øyeblikket er du i verdensrommet og i det neste cowboy verden. Spillet er bare ........ rart.

Hvis det virkelig skal lanseres om en måned så kommer dette til å falle pladask på ansiktet.

Builden vi spiller er nok flere uker\måneder gammel. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Battlefield 3 Betan var helt forferdelig og den ble sluppet 1 måned før release. De fikset ekstremt mye og spillet ble mye bedre. GUI er fantastisk mye bedre enn andre MMO og er veldig enkelt å forstå. At du kommer her å basher animasjoner og finjusteringer under en Beta blir for dumt. Det er en BETA.

Har du i det hele tatt testet spillet selv? Det jeg har spilt hittil har gjort at jeg får enda mer lyst på spillet. Kampsystemet er bra laget, men er litt forskjellig fra andre MMOs. Questene er mye mer interessante og de har lagt inn litt mysterier og oppgaver der man faktisk må bruke hodet. Ikke noe hjerneløst WoW opplegg.

Lenke til kommentar

Da har vi spilt to helt forskjellige spill.

En ting er det visuelle, det trenger jeg egentlig ikke.

Hva med animasjonene ? GUI ? Kampsystemet ? Det ser veldig halvferdig ut og inntrykket fra alle som sitter å streame det er at dem ikke aner hva dem holder på med. I ene øyeblikket er du i verdensrommet og i det neste cowboy verden. Spillet er bare ........ rart.

Hvis det virkelig skal lanseres om en måned så kommer dette til å falle pladask på ansiktet.

Kjenner meg faktisk ikke igjen i det du sier.. har hittil et godt inntrykk av spillet

Lenke til kommentar

Har kommet meg til Kingsmouth Town og snakket med sheriffen. Er på quested "Dawning of an Endless Night", tier 2/18, locate kingsmouth survivors to learn more about the fog. Men hvor er disse folka?

Ellers, her er mitt inntrykk:

- Er ingen grafikkhore, men kjører alt på ultra med 1980 x 1080 og grafikken er ikke sårlig pen, noen teksturer er ganske stygge egentlig. Men etter de tjeg har hørt er ikke DX11 i betaen, selv om man kan aktivere den, så håper det blir bedre på lansering.

- Begynte å like spillet bedre da jeg var kommet til Kingsmouth. Likte settingen med zombier, overlvese osv. veldig godt.

- Synes spillet var ganske rart og skjønner ikke meg så mye av historien. Først er jeg i huset på et cutscene, så er jeg i noen gater en eller annen plass i verden, plutselig står jeg i en kamp mellom noen for for mutanter fra underverdenen og personen jeg spiller som ve tikke om han er mann eller dame (rart, I know), så ser jeg verdensrommet og nå er jeg i en del er man må bare overleve. Så det er et rart spill.

- Har begynt å skjønne litt mer av UIen og alle tingene som kan gjøres. Men ble utrolig forvirret i begynnelsen. Kampsystemet føler jeg er 80% ferdig. Følte det var slitsomt at man må først trykke på fienden man vil drepe, så pepre på 1,2,3,4,5 tastene på tastaturet.

Har ikke bestilt spillet enda, men venter på anmeldelsene.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Er det riktig at dette spillet kommer ut 19. juni?

Jeg håper virkelig at de har mer tid enn det, virker ikke på langt nær ferdigstilt... Håper virkelig de lærte leksa si på AoC, å ikke gi ut halvferdig makkverk.

Lenke til kommentar

Er det riktig at dette spillet kommer ut 19. juni?

Jeg håper virkelig at de har mer tid enn det, virker ikke på langt nær ferdigstilt... Håper virkelig de lærte leksa si på AoC, å ikke gi ut halvferdig makkverk.

Det skulle jo komme 25 April eller noe.. Men i kjent funCom stil blir spillene ofte utsatt i det uendelige

Lenke til kommentar

Helt naturlig at det er mange forvirrende folk her inne , de er vant med å bli leid i hånden av andre spill i årevis :) Dette er The Secret World ,,,, Med alt det innebærer.

Grafikken i spillet er veldig bra synes jeg ,utrolig stemning. Noe som er genialt ved spillet er monster-design , er noen råe monstre i spillet :) Zombiene er skremmende og "naturlige".

Dette blir mitt MMO fremover :)

Endret av Fleskelars
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så irriterende at target'en min blir de'select'a av seg selv...!

Grafikken min er ikke bra heller. men det er vel pga av min dårlige pc. for så på en live stream og der så grafikken veldig bra ut egentlig.

Min grafikk :shrug:

post-162071-0-12887700-1336771378_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...