Merko Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Da har vi spilt to helt forskjellige spill. En ting er det visuelle, det trenger jeg egentlig ikke. Hva med animasjonene ? GUI ? Kampsystemet ? Det ser veldig halvferdig ut og inntrykket fra alle som sitter å streame det er at dem ikke aner hva dem holder på med. I ene øyeblikket er du i verdensrommet og i det neste cowboy verden. Spillet er bare ........ rart. Hvis det virkelig skal lanseres om en måned så kommer dette til å falle pladask på ansiktet. Builden vi spiller er nok flere uker\måneder gammel. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Battlefield 3 Betan var helt forferdelig og den ble sluppet 1 måned før release. De fikset ekstremt mye og spillet ble mye bedre. GUI er fantastisk mye bedre enn andre MMO og er veldig enkelt å forstå. At du kommer her å basher animasjoner og finjusteringer under en Beta blir for dumt. Det er en BETA. Har du i det hele tatt testet spillet selv? Det jeg har spilt hittil har gjort at jeg får enda mer lyst på spillet. Kampsystemet er bra laget, men er litt forskjellig fra andre MMOs. Questene er mye mer interessante og de har lagt inn litt mysterier og oppgaver der man faktisk må bruke hodet. Ikke noe hjerneløst WoW opplegg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Da har vi spilt to helt forskjellige spill. En ting er det visuelle, det trenger jeg egentlig ikke. Hva med animasjonene ? GUI ? Kampsystemet ? Det ser veldig halvferdig ut og inntrykket fra alle som sitter å streame det er at dem ikke aner hva dem holder på med. I ene øyeblikket er du i verdensrommet og i det neste cowboy verden. Spillet er bare ........ rart. Hvis det virkelig skal lanseres om en måned så kommer dette til å falle pladask på ansiktet. Kjenner meg faktisk ikke igjen i det du sier.. har hittil et godt inntrykk av spillet Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Husk at DX11 ikke er aktivert i open beta, barre i closed. Spillet er ikke rart det er fantastiskt.. Er kjempeimponert. Mye mer en når jeg spillte wow, rift,aoc,gw,aion,dcuo,lotro, osv første gang Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Kan man resette AP \ SP points man har satt? Tror jeg har ødelagt litt for meg selv slik som jeg har satt dem.. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Har kommet meg til Kingsmouth Town og snakket med sheriffen. Er på quested "Dawning of an Endless Night", tier 2/18, locate kingsmouth survivors to learn more about the fog. Men hvor er disse folka? Ellers, her er mitt inntrykk: - Er ingen grafikkhore, men kjører alt på ultra med 1980 x 1080 og grafikken er ikke sårlig pen, noen teksturer er ganske stygge egentlig. Men etter de tjeg har hørt er ikke DX11 i betaen, selv om man kan aktivere den, så håper det blir bedre på lansering. - Begynte å like spillet bedre da jeg var kommet til Kingsmouth. Likte settingen med zombier, overlvese osv. veldig godt. - Synes spillet var ganske rart og skjønner ikke meg så mye av historien. Først er jeg i huset på et cutscene, så er jeg i noen gater en eller annen plass i verden, plutselig står jeg i en kamp mellom noen for for mutanter fra underverdenen og personen jeg spiller som ve tikke om han er mann eller dame (rart, I know), så ser jeg verdensrommet og nå er jeg i en del er man må bare overleve. Så det er et rart spill. - Har begynt å skjønne litt mer av UIen og alle tingene som kan gjøres. Men ble utrolig forvirret i begynnelsen. Kampsystemet føler jeg er 80% ferdig. Følte det var slitsomt at man må først trykke på fienden man vil drepe, så pepre på 1,2,3,4,5 tastene på tastaturet. Har ikke bestilt spillet enda, men venter på anmeldelsene. Endret 11. mai 2012 av fantomena Lenke til kommentar
Jext Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Er det riktig at dette spillet kommer ut 19. juni? Jeg håper virkelig at de har mer tid enn det, virker ikke på langt nær ferdigstilt... Håper virkelig de lærte leksa si på AoC, å ikke gi ut halvferdig makkverk. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Er det riktig at dette spillet kommer ut 19. juni? Jeg håper virkelig at de har mer tid enn det, virker ikke på langt nær ferdigstilt... Håper virkelig de lærte leksa si på AoC, å ikke gi ut halvferdig makkverk. Det skulle jo komme 25 April eller noe.. Men i kjent funCom stil blir spillene ofte utsatt i det uendelige Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Er det bare de som har forhåndsbestillt som er i beta? Jeg er med i the secret war og tror jeg meldte meg opp på funcom sine sider for lenge siden. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Fikk logget inn nå på Amela serveren, stod medium load. Fortsatt kun den serveren som er oppe? Er alle folka på en server? Heter forøvrig Mynna. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Er jo det som er meninga med secret world, du blir kastet inn i en situasjon du ikke skal forstå så masse av, så skal du spille for og lære. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hvor finner jeg disse overlevende i Kingsmouth? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Uff, nå er den ene characteren min bugga og får bare error melding når jeg prøver å logge inn på den. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ble ikke negativt innstilt når jeg har prøvd Beta'en. Men nå hadde ikke jeg store forhåpninger heller da. Dog har følt mest ut som et single player spill, med annoying folk som tar quest-tinga mine Lenke til kommentar
vcx Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hvordan finner folk hverandre in-game? Er jo umulig at alle som spill er på den samme serveren? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Helt naturlig at det er mange forvirrende folk her inne , de er vant med å bli leid i hånden av andre spill i årevis Dette er The Secret World ,,,, Med alt det innebærer. Grafikken i spillet er veldig bra synes jeg ,utrolig stemning. Noe som er genialt ved spillet er monster-design , er noen råe monstre i spillet Zombiene er skremmende og "naturlige". Dette blir mitt MMO fremover Endret 11. mai 2012 av Fleskelars 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Noen som har fått til crafting, eller er det disablet i betaen? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Er det bare de som har forhåndsbestillt som er i beta? Jeg er med i the secret war og tror jeg meldte meg opp på funcom sine sider for lenge siden. https://au.gamespot.com/event/codes/secret-world-pc/ Få key til første BW her Lenke til kommentar
keZ Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Så irriterende at target'en min blir de'select'a av seg selv...! Grafikken min er ikke bra heller. men det er vel pga av min dårlige pc. for så på en live stream og der så grafikken veldig bra ut egentlig. Min grafikk Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Noen av de beste tenkegåtene jeg har fått! Superbe quest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå