LarZen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Noen som har forhånd bestilt via Elkjop.no som har fått beta informasjon på epost enda? Beta starter jo til fredag så burde skje noe snart...ikke alle som har bra linjer rundt omkring. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Har bestilt hos Funcom, har heller ikke fått noe enda. Er ikke bekymret over linja mi, er vell heller 100 tusener av andre som også vil laste ned betaen på samme tiden >.< Så håper den kommer snart ja! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Elkjøp skal vist sende kodene tirsdag eller onsdag Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Håper Funcom gjør det samme da, lykke til Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Noen som har forhånd bestilt via Elkjop.no som har fått beta informasjon på epost enda? Beta starter jo til fredag så burde skje noe snart...ikke alle som har bra linjer rundt omkring. Jeg har forhåndsbestilt fra Funcom sin hjemmeside, og har heller ikke fått noe beta informasjon. Litt skuffende, da første beta weekend skal begynne nå til fredagen. Som du sier, så er det ikke alle som har så rask linje. Kjedelig å måtte laste ned og styre med account osv, samme dagen som beta starter. Og enda kjedeligere om de ikke skulle gitt oss beta tilgang som avtalt Endret 7. mai 2012 av Sending! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Dette ser ut som et av de mest lovende MMO'ene på lenge, til tross for at jeg hittil ikke er akkurat veldig glad i MMOs, ser dette ut som et frisk pust. Regner med at det er like greit og billigst å bestille fra hjemmesiden/fra accounten min? Lenke til kommentar
keZ Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Kommer det til å være nda på betaen i helga? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Mange sier de har fått link til klienten på kontoen sin selv om de ikke har mottat mail enda. Endret 7. mai 2012 av Biamor Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Da tror ihvertfall jeg fikk forhåndsbestilt det, men synes det var litt rart at det står "Status: pending" der jeg skal betale, har visst ikke blitt trekt enda(og når har de tenkt til å gjøre det?) Jaja, men fikk ihvertfall lasta ned clienten for beta weekend, så får jeg håpe jeg får brukt den også da! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Kommer det til å være nda på betaen i helga? Open beta, så nei Edit: Leste ikke igjennom avtalen, men på slutten står det I hereby agree to have read and accept the NDA associated with this offer, så mulig det er det alikavel. Iallefall grei download speed på betaen. Endret 7. mai 2012 av Merko. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Om du har forhåndsbestilt spillet, så skal det være en rute som ser slik ut inne på din account: Endret 7. mai 2012 av Sending! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Noen som kan dele linken en laster ned? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Noen som kan dele linken en laster ned? https://register.thesecretworld.com/account/client_downloaders/secure_download?download_product=12 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Tenkte mer på selve klienten jeg, så en kunne startet å laste ned å patche seg klar før en får beta nøkkel ifra Elkjøp eller andre plasser en har bestilt ifra. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Det skal være direkte link til nedlasting av klienten. Funker her. Hva kommer opp når du trykker på linken? Endret 7. mai 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Sikkert fordi du allerede er logget inn Setupen tar 10mb, finn meg en plass jeg kan laste opp Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Sikkert fordi du allerede er logget inn Setupen tar 10mb, finn meg en plass jeg kan laste opp https://www.rapidshare.com/ funker bra, tar litt tid men er jo bare 10mb som du sier Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Noen som har peiling på hvor stort spillet er alt i alt? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Noen som har peiling på hvor stort spillet er alt i alt? Beta'n er på ca 12 GB. *Edit* Når jeg sjekket nå, så var den på 24 GB. Jeg så bare at den lastet ned ca 12 GB, så litt usikker på hvordan det har gått til Endret 8. mai 2012 av Sending! 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Noen som har peiling på hvor stort spillet er alt i alt? Når jeg starter TSW så vil den laste ned over 4gb til, men regner med den overskriver mye av det som allerede er der. (Lastet ned fersk versjon igår\inatt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå