Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har forhånd bestilt via Elkjop.no som har fått beta informasjon på epost enda? Beta starter jo til fredag så burde skje noe snart...ikke alle som har bra linjer rundt omkring.

Jeg har forhåndsbestilt fra Funcom sin hjemmeside, og har heller ikke fått noe beta informasjon.

Litt skuffende, da første beta weekend skal begynne nå til fredagen. Som du sier, så er det ikke alle som har så rask linje. Kjedelig å måtte laste ned og styre med account osv, samme dagen som beta starter. Og enda kjedeligere om de ikke skulle gitt oss beta tilgang som avtalt :closedeyes:

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Dette ser ut som et av de mest lovende MMO'ene på lenge, til tross for at jeg hittil ikke er akkurat veldig glad i MMOs, ser dette ut som et frisk pust.

Regner med at det er like greit og billigst å bestille fra hjemmesiden/fra accounten min?

Lenke til kommentar

Da tror ihvertfall jeg fikk forhåndsbestilt det, men synes det var litt rart at det står "Status: pending" der jeg skal betale, har visst ikke blitt trekt enda(og når har de tenkt til å gjøre det?)

Jaja, men fikk ihvertfall lasta ned clienten for beta weekend, så får jeg håpe jeg får brukt den også da!

Lenke til kommentar

Kommer det til å være nda på betaen i helga?

Open beta, så nei

Edit: Leste ikke igjennom avtalen, men på slutten står det

I hereby agree to have read and accept the NDA associated with this offer, så mulig det er det alikavel. :p

Iallefall grei download speed på betaen.

f67g5.png

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvor stort spillet er alt i alt?

Beta'n er på ca 12 GB.

*Edit*

Når jeg sjekket nå, så var den på 24 GB. Jeg så bare at den lastet ned ca 12 GB, så litt usikker på hvordan det har gått til :p

Endret av Sending!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvor stort spillet er alt i alt?

8v1x.png

Når jeg starter TSW så vil den laste ned over 4gb til, men regner med den overskriver mye av det som allerede er der. (Lastet ned fersk versjon igår\inatt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...