GnilreG Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Kommer til og ta tid å få alt utstyret i filth eventen Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg har 4k slivers men fragments tar tid å få tak i. Tror neppe jeg får tid, selv om jeg har lyst på pet. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Samme her, silvers er det plenty av, men jeg jobber masse + GTA5 så tviler på at peten blir min, men håper jeg får tid. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Issue 8 neste uke Ellers synes jeg de nye Halloween missionene var helt enormt bra Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ja historiene var OK. Synes de skulle ha fjerna map objectives på alle de missions til den spooky story greia Ellers veldig mye støy rundt eventen, både for Stringy Jack pumpkin head og cat god dungeon pet. Typisk Funcom-spill, er det bug eller ikke bug? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du kan jo hide mission helper så slipper du det. De var vekke på noen da, men kunne vært på litt flere ja. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er det flere som har begynt å spille dette igjen etter at det ble FtP? Har lurt på om jeg skal laste ned clienten igjen for å teste litt rundt. Men, jeg datt visst tilbake på WoW foreløpig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det er jo ikke Free2Play. Det koster å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jada er greit med personer inni spillet. Ikke noe vanskelig og få grupper til det du vil jaffal. WoW? Jeg prøvte det og igjen, men gameplayet var så elendigt at jeg holdt ikke ut. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det er jo ikke Free2Play. Det koster å kjøpe spillet. Vi sier det F2P når man ikke betaler mnd avgift, akkurat som GW1, GW2 osv. Men skjønner hva du mener, men de aller fleste sier F2P når man ikke betaler noe per mnd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vi sier det F2P når man ikke betaler mnd avgift, akkurat som GW1, GW2 osv. Men skjønner hva du mener, men de aller fleste sier F2P når man ikke betaler noe per mnd. Så man sier bevisst feil? Hurra. 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vi sier det F2P når man ikke betaler mnd avgift, akkurat som GW1, GW2 osv. Men skjønner hva du mener, men de aller fleste sier F2P når man ikke betaler noe per mnd. Hvorfor da ikke bare si Buy to Play, B2P, som det jo faktisk er? 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ikke vet jeg, følger bare strømmen, men slik er det bare, internett brukere sier F2P. Bare å gå på de største forums å si at det er B2P, tror nok du vil få lang diskusjon som aldri ender, så like greit å holde seg til F2P, de flest skjønner hva du mener når du sier det. Og det er nemlig spill som har hatt avgift før og har gått over til avgiftsfri spilling per mnd aka F2P. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ja, like greit å bevisst bruke feil terminologi fordi flere andre gjør det... 1 Lenke til kommentar
whaley Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 10 buddy keys tilgjengelig.. send meg en PM med mail addy, så sender jeg asap =) Issue 8 og augment wheel kom for noen uker siden. Enjoying myself.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Har life sub, så prøvde spillet igjen i dag. Det er ganske bra, men chatten er jo fullstendig død? Det var noen få som sa noe i Kingsmouth, men det var alt. Samtlige andre soner, inkludert den portal-sonen (glemt navnet i farten) er helt taus. Skal det være sånn? Hvis ikke, hvordan får jeg på chatten? Prøvde å slå av og på General og Looking For Group, men ingen av de fungerte. Dvs de slår seg av og på helt fint, men fortsatt er det ingen som sier noe. Btw preordret spillet i sin tid, og har hatt life sub siden da. Er mange måneder sider sist jeg spilte, så når jeg logget på hadde jeg nådd bonus point grensen. Gikk litt amok i Item Store, men har ennå ca tre tusen bonus points igjen. Endret 1. desember 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
whaley Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 LFG kanalen fungerer nå i Agartha ihvertfall.. Mye spam der da men General chat rundt omkring i forskjellige soner, er vel stort sett ganske taust vil jeg tro ja.. Jeg holder meg stort sett til cabal og group chat.. Så man bør vel finne seg en cabal, eller ha noen venner å spille med Lenke til kommentar
reyh Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Så, hvordan er spillet etter alle oppdateringene som har kommet etter januar i år? Har hatt en laaang pause. Kansje på tide å teste ut igjen? PVP'en, fortsatt ubalansert? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Så, hvordan er spillet etter alle oppdateringene som har kommet etter januar i år? Har hatt en laaang pause. Kansje på tide å teste ut igjen? PVP'en, fortsatt ubalansert? Veldig bra vil jeg si.. men nå digger jeg tsw også da =) Det har kommet 2 nye story issues, nr 6 og nr 7. Begge har chain missions med bra story. Purple 10.1 reward for å gjøre ferdig begge issues. I issue 8 så kom det et nytt "wheel", samt scenarioes hvor man skaffer seg augments for å bruke i det nye hjulet. Siste issue er vel ment for endgame players hovedsaklig. PVP spiller jeg ikke, så har ikke noe godt svar der.. Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Noen som fortsatt spiller som kunne tenkt seg noen runder gjennom dungeons? Sitter på QL 10 blues som DPS og kunne tenkt meg å få gjort unna alt av elites før jeg fortsetter med NM. Er også interessert i å bygge en heal build Endret 25. januar 2014 av Unlikely Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå