Tottoro Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hei. Noen måte å kunne dra vinduer rundt? Skulle gjerne dratt navn-vinduet mitt oppover. Samme med group window. Alt går litt i hverandre akkurat nå. Må spille med litt større interface siden jeg spiller på TV litt langt unna. Skulle gjerne også visst om det finnes noen "mod" på auction house hvor jeg kan søke med stats. f.eks attack power, crit rating osv. Takker for hjelp! Tottoro Endret 7. mars 2013 av Tottoro Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Dessverre er flytting av vinduer, så langt jeg vet, ikke i TSW standard klienten. Er dårlig det ikke er det, burde vært enkel feature. Det finnes add-ons som gjør man kan flytte på vinduer så langt jeg vet, husker ikke navnet. jarle Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Veldig bra tilbud viss det er noen her som fortsatt "sitter på gjerdet" : http://massively.joystiq.com/2013/03/14/nab-a-discounted-secret-world-download-with-1200-bonus-points-on/ Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Patch 1.6 og 'Last train to Cairo' bød på mye moro! Hakket over forrige DLC-oppdrag i kvalitet. Lenke til kommentar
Izayoi Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hmh... frister like mye hver gang jeg leser om TSW, jeg var med på beta testen, men ble ikke helt overbevist, og siden jeg fortsatt er gal og spiller wow, så vet jeg ikke helt om tiden strekker til Er det et ok spill å ha på "si" om man kan kalle det noe sånt? Og finnes det kabaler som har rom for en som kanskje bare spiller av og till, eller er det da like greit å bare spille for seg selv? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Stilig. Gleder meg til å spille den. Er akkurat ferdig med alle questene på spillet og har bare en liten snurt av main story før hele spilet er fullført. Updaten kom akkurat i tide. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hmh... frister like mye hver gang jeg leser om TSW, jeg var med på beta testen, men ble ikke helt overbevist, og siden jeg fortsatt er gal og spiller wow, så vet jeg ikke helt om tiden strekker til Er det et ok spill å ha på "si" om man kan kalle det noe sånt? Og finnes det kabaler som har rom for en som kanskje bare spiller av og till, eller er det da like greit å bare spille for seg selv? Har et par kamerater som gjør det, og spillet passer veldig godt til og gjøre det, da historien er enormt bra. Prøvde wow igjen her om dagen foresten, det føltest helt utrolig dårlig etter og ha spillt TSW fast Spillte det i 7 år etter release før jeg sluttet, simpelten for det ikke var noe bedre på markedet, men nå er det det. Du kommer nok heller ikke til og ha problem med å finne deg en cabal som godtar det, da community her er veldig bra. Er greit med cabal som rekrutere i nye områder da, kan det ofte være personer som er på samme områdene eller ønsker samme missions Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det som gjorde meg sprø med TSW var at jeg hele tiden kom over nye quester, men hadde max quests i den kategorien allerede, så jeg bare måtte gå videre. Og husket aldri hvor de forskjellige questfolkene sto. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det som gjorde meg sprø med TSW var at jeg hele tiden kom over nye quester, men hadde max quests i den kategorien allerede, så jeg bare måtte gå videre. Og husket aldri hvor de forskjellige questfolkene sto. Og derfor legger man igjen markeringer på kartet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Jeg skjønte aldri hvorfor jeg ikke bare kunne sope opp alle quests som i andre MMO'r. "This category is full" FUCK YOU, GAME Endret 16. mars 2013 av Bytex Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg skjønte aldri hvorfor jeg ikke bare kunne sope opp alle quests som i andre MMO'r. "This category is full" FUCK YOU, GAME Dette er ikke wow men, jeg skjønner hva du mener.. Men man kan bruke markeringer for å finne tilbake til quests da. Det bruker jeg. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Veldig bra tilbud viss det er noen her som fortsatt "sitter på gjerdet" : http://massively.joystiq.com/2013/03/14/nab-a-discounted-secret-world-download-with-1200-bonus-points-on/ "Game Downloads only available for US customers" :-( Endret 16. mars 2013 av JohnRichard Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det er vell pga historien skal bety noe, ikke som i alle andre mmo der du barre plukker opp quest springer til markeringen og så klikker på ting å dreper uten noe sammenheng. De skaper en atmosfære. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Eneste atmosfæren jeg fikk var at jeg ikke kunne gjøre quester jeg kom over fordi en gammel ikke var gjort ferdig. Tøv. Lenke til kommentar
Izayoi Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Har et par kamerater som gjør det, og spillet passer veldig godt til og gjøre det, da historien er enormt bra. Prøvde wow igjen her om dagen foresten, det føltest helt utrolig dårlig etter og ha spillt TSW fast Spillte det i 7 år etter release før jeg sluttet, simpelten for det ikke var noe bedre på markedet, men nå er det det. Du kommer nok heller ikke til og ha problem med å finne deg en cabal som godtar det, da community her er veldig bra. Er greit med cabal som rekrutere i nye områder da, kan det ofte være personer som er på samme områdene eller ønsker samme missions Takk, får se hva det blir til når lommeboka sier at det er ok Er ikke helt glad i guild/Cabaler som randomly innviter folk, om noe hadde jeg nok lett litt etter en cabal som har litt eldre folk i seg Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Eneste atmosfæren jeg fikk var at jeg ikke kunne gjøre quester jeg kom over fordi en gammel ikke var gjort ferdig. Tøv. Da er TSW ikke MMORPGet for deg. I TSW er det meningen at du skal ihvertfall gjøre et forsøk på å følge med på historiene som blir fortalt og tenke over ting. Hvis dette ikke er din greie bør du heller gå til et annet spill. 3 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Da endte jeg opp med å kjøpe det hos Funcom direkte. Nettfart rapporter at min nedlastningshastighet er 54 MBit/s. Takk for 550 kB/s, Funcom...bare 7½ igjen til jeg kan spille... Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Da endte jeg opp med å kjøpe det hos Funcom direkte. Nettfart rapporter at min nedlastningshastighet er 54 MBit/s. Takk for 550 kB/s, Funcom...bare 7½ igjen til jeg kan spille... Bra det er søndag i morgen da, og ikke mandag :-) Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Da endte jeg opp med å kjøpe det hos Funcom direkte. Nettfart rapporter at min nedlastningshastighet er 54 MBit/s. Takk for 550 kB/s, Funcom...bare 7½ igjen til jeg kan spille... Lykke til, tviler sterkt på at du kommer til og angre på dette kjøpet Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Bra underholdning så langt. Kun spilt solo. Første soloinstance var som å spille Metal Gear Solid ^_^ Men sliter litt med AP-hjulet. Følger en starter dekk (Maverick) men føler jeg er litt "crap"... Endret 18. mars 2013 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå