Datasmurf Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg er ikke skuffa fordi jeg "taper" penger på dette, mer for at de ikke klarte å holde ut så lenge som jeg trodde de kom til å gjøre. Viser nok en gang at verden fortsatt ikke er helt klar for geniale spill som TSW. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Eller for å si det på en annen måte: Verden er ikke i stand til å opprettholde enda et betal-penger-i-måneden-spill. Det er like greit at de forsvinner, fort som fy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Men jeg liker å betale månedlige avgifter på awesome ting. Mye bedre enn å betale for DLC og ingame items. 3 Lenke til kommentar
reyh Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) SKUFFA! Jeg er ikke skuffa for at jeg "slipper" å betale, men i hele å det store for at de ga etter for presset og slapp inn "horden". Hva jeg gjør framover er usikkert, jeg må tygge litt på det. Får se hvordan utviklingen går. Helt enig med deg, Datasmurf. Og for opplysningens skyld, spillet er ikke F2P, men B2P, dvs at du må kjøpe spillet før du kan spille det. Så å si at det er F2P er feil, selv om det egentlig nesten er det samme. Endret 12. desember 2012 av reyh 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Plutselig kjemper spillet direkte mot Guild Wars 2. Jeg antar at GW2 har solgt mer på verdensbasis? Har vurdert å kjøpe GW2 som et slags alternativ til WoW og SW:TOR, men nå frister nesten TSW like mye. Håper dette bidrar til å hjelpe Funcom og TSW, og at spillet får et boost i aktive spillere! 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 F2P, B2P, så lenge man kjøper ingame items og slikt som kan hjelpe deg å få et overtak for ekte penger / ingame valuta man kjøper for ekte penger, er jeg skeptisk. Jeg kan sikkert fremstå som en grinebiter, eventuelt som en hykler (da jeg ikke har det samme problemet med f.eks. World of Tanks eller Tribes: Uncharted, men det blir fortsatt ikke helt det samme). Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hmm..Blir en del TSW under juletreet i år da :-) Kjøper vel inn 5-6 eksemplarer til å gi vekk til venner. 2 Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Eller for å si det på en annen måte: Verden er ikke i stand til å opprettholde enda et betal-penger-i-måneden-spill. Det er like greit at de forsvinner, fort som fy. Er bare delvis eniig. Jeg og en del andre betaler med glede regelmessig penger til en spillutviker for at spillet man liker bare skal bli bedre og bedre. Men det er åpenbart ikke nok av oss som liker TSW, så det er vel desverre nødvendig. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jaja, hvorfor er lifetimere skuffet? De får jo mye bedre fordeler enn har hatt Liker ikke at det går F2P kun pga all bermen som da kommer inn i spillet. P2P er en veldig god måte og holde ute alle tullingene Hmm..Blir en del TSW under juletreet i år da :-) Kjøper vel inn 5-6 eksemplarer til å gi vekk til venner. Meget god plan Treger på at jeg allerede har handlet pakkene nå, hehe 1 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Buy2Play som de har gått for ser da ut til å være et godt kompromiss? Sammen med månedlige DLC-er som man kan kjøpe (med ingame points man får som Lifetimer/subscriber). Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Første oppdraget jeg tok tak i etter en pause på ~2mnd var bugga, bra førsteinntrykk Det var for øvrig chainsaw oppdraget, siste step Klassisk funcom! Endret 13. desember 2012 av LordjOX Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Den nye ARG-en irriterer meg. Hovedsaklig fordi det ikke er noen muteknapp. Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 F2P, B2P, så lenge man kjøper ingame items og slikt som kan hjelpe deg å få et overtak for ekte penger / ingame valuta man kjøper for ekte penger, er jeg skeptisk. Jeg kan sikkert fremstå som en grinebiter, eventuelt som en hykler (da jeg ikke har det samme problemet med f.eks. World of Tanks eller Tribes: Uncharted, men det blir fortsatt ikke helt det samme). Fordelen her er at de har sagt at de ikke kommer til å gå inn for det at du kan kjøpe deg bra. De kommer til å ha div AP-potions der men utover det er det ikke så mye gear etc. Det er jo det de har sett mange fryktet. Med en gang du kan kjøpe deg god, så blir det bare tull. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Du kan kjøpe deg runspeed, kan du ikke? Og det er til og med marked for å kjøpe credits. Vel og merke ikke fra Funcom, men det er tydeligvis fullt mulig. Får nok av spammail om det, sammen med WoW og Diablo gold, ditto for TOR og andre spill jeg spiller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) I hvilket som helst MMO som lar deg trade med andre spillere, vil det være et goldseller marked basert i Kina. Her sitter folk i svære fabrikklokaler og grinder samme stedet for gull i 5-6 MMORPG-spill samtidig for luselønn, men sjefer som går rundt og passer på at de ikke tar pauser. Men som fortsatt er litt bedre enn å være arbeidsledig. Det er ikke w4rcr4t1337k1ller666 som sitter på gutterommet i USA og farmer gull for goldsellere. Endret 13. desember 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Everket Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 http://www.amazon.com/Electronic-Arts-41018ecret-World1-Download/dp/B007VTVKG6/ref=tsm_1_tw_s_vg_mf1709 15 dollar for The secret world må vel sies å være en god deal. Lenke til kommentar
Force Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Når jeg spiller spillet ved å gå, så merker jeg av og til figuren blir flyttet 1-3m unna rundt omkring, jævlig irriterende, hvordan fikser jeg det ? Kanskje det skjer fordi min laptop spec er for lavt? ASUS N73Jn Intel i5-450M 2.4 GHz nVidia geForce GT 335M yter ca 58% (233 gflops med 25,6 gb/s båndbredde) av en geForce 8800 i en vanlig stasjonær pc 4 GB ram 640gb harddisk DVD-brenner 17,3" skjerm Tror nok at jeg bør kjøpe ny laptop. Endret 14. desember 2012 av Force Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Endte med rage quit på Rogue Agent-oppdraget for 5 uker siden, og har ikke hatt tid til å spille TSW siden da. Det første jeg gjorde etter å ha logget på igjen i dag, var å ta ned jævelen på 2. forsøk. Lang (ufrivillig) pause FTW! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Tror nok at jeg bør kjøpe ny laptop. Nei. Problemet er ikke datamaskinen, men heller nettverket. Det du beskriver, kan forklares med at server ikke får kommunisert godt nok med datamaskinen din. Hadde den vært for dårlig, ville antall bilder per sekund falt betraktelig. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Høres ut som om du har høy ping, fikk høy ping selv i kveld, gikk mellom 160ms og 5000ms. Restart av router/modem og spillet fiker det ofte. Kommer til å fortsett å betale, rett og slett fordi funcom fortjener det. :o) Endret 14. desember 2012 av Xkraft 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå