GnilreG Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 2R Du er langt ifra den eneste som ikke har gitt TSW en sjanse desverre. Har selv ikke vært så oppslukt i et spill siden jeg prøvde wow et par mneder etter lansering. (TSW overgikk følelsen jeg fikk i wow da). 2R Du er langt ifra den eneste som ikke har gitt TSW en sjanse desverre. Har selv ikke vært så oppslukt i et spill siden jeg prøvde wow et par mneder etter lansering. (TSW overgikk følelsen jeg fikk i wow da). Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fram til onsdag forrige uke hadde jeg ikke ofret TSW så mye som en tanke. Etter å ha sett litt gameplay og fått en liten forklaring på hva det handlet om, lastet jeg ned klienten for å gi det en sjanse. Nå har jeg nesten ikke sett dagslys siden! Hvorfor kastet jeg bort månedsvis på GW2? Jeg har ikke vært så oppslukt i et spill, uansett sjanger, siden Lands of Lore kom ut i 1993. Håper Funcom klarer å holde det gående, for dette var moro! Det er noe litt annet enn en mainstream mmo, og jeg syntes det er på en god måte. :-) Lykke til i spillet. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Måten å bygge karakteren sin på samt at gearet ikke har noe med utseendet til karakteren er jo forfriskende.Samt områdene med zombier og vampyrer. Men når man når endgame er det samme greia som alle andre mmo synes nå jeg. Hvis man vil ha purple gear så er det instance grind som gjelder. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Endgame er samme gamle ja. Men liker dungeounsene her enormt bra i forhold til andre mmos Mye mye vakrere og bedre design, ikke bra tank and spank. Ellers kan du snart også få epixc! med å gjøre missions (tar bare litt lenger tid en dung farm). Så viss du vil ha beste gearet blir det missions pvp eller dungeouns - eller en mix av disse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Personlig sett, orker jeg ikke noe dungeon grind. Så får se hva spillet har å tilby etterhvert som jeg spiller. Nå klarer jeg i det minste å soloe alt av missions. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Fantastisk oppdatering! ^^ Men ingen fiks til gear manager...grrr.. http://www.thesecretworld.com/news/issue_4_big_trouble_in_the_big_apple_is_out http://www.thesecretworld.com/news/update_notes_issue_4_big_trouble_in_the_big_apple_game_update_1.4 Lenke til kommentar
reyh Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Huff og dobbelt huff.... /facepalm 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Gangnam-dansen i Secret World? Tommel opp! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Det er nå bedre enn macarena var i WOW any day for min del 1 Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg var på vei gjennom argahta og fikk med meg en syk mengde spillere som dreiv med den dansingen.. Syntes det var kult jeg :-) Lagde litt liv i eller kjedelige argatha. 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Chainsaw og Gangnam style i ett og samme spill.. Awesome! Lenke til kommentar
reyh Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Spilte i fusang i går, å vi (dragon) skulle ta south facility, og her fant jeg en kar (illuminati) i trappen rett innen for inngangen som gjor gangam style og var afk. Jeg ble så irritert at jeg "mokket" han ned med alt jeg hadde av skills. En ting var at han gjorde gangam style, men det jeg ikke likte var at han sto å var afk og fikk gratis WM. At han gjorde gangam style var vel egentlig toppen av kaka.. Lenke til kommentar
Fisketorg Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Kjøpte meg TSW i går kveld og har ikke klart å legge det vekk siden. Begynte på Arcadia ettersom det var den serveren jeg fikk inntrykk av var mest aktivitet på. Noen andre spiller her? Heter Whourkr og med på litt samspill. EDIT: Har et lite spørsmål angående våpen. Er det slik at jeg får mer f.eks hit rating om jeg har et våpen i "slot nr. 2" i tillegg? Endret 20. november 2012 av Fisketorg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Nope. Hvert våpen gir bare stats til de actives som er tilknyttet våpenet. Dvs, hagle-actives får bare stats fra haglevåpenet. Endret 20. november 2012 av Slimda Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kjøpte meg TSW i går kveld og har ikke klart å legge det vekk siden. Begynte på Arcadia ettersom det var den serveren jeg fikk inntrykk av var mest aktivitet på. Noen andre spiller her? Heter Whourkr og med på litt samspill. EDIT: Har et lite spørsmål angående våpen. Er det slik at jeg får mer f.eks hit rating om jeg har et våpen i "slot nr. 2" i tillegg? Talismans gir overall bonus. Våpen gir bonus til bare seg selv. Fordelen med våpen nr to er hovedsaklig at du får en finnisher nummer to, Du svir av 5 buildere og 2 finnishers istedenfor bare en finnisher. +at det finnes noen kule bonuser som krever ett spesifikt våpen. Lenke til kommentar
Fisketorg Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 aha! Da skjønner jeg det! Tall for hjelpen En ting til. Det er jo ikke noen klasser man velger når man lager characteren, men alikevel tror jeg kanskje at det er det? Når jeg trykker "n" og ser på skills/abilities, ser jeg at det står noe greier helt til venstre for skjermen. Bla. Enforcer og Grifter(?) når jeg trykker på rullegardinen. Er et slik at dette er svaret på klasser i spillet, eller er det noe helt annet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det du ser til venstre er det som kalles decks. Dette er ferdiglagde kombinasjoner du kan benytte deg av, som en opplæring. Men du kan også lage noe selv om du vil. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Hvis du utfyller en deck vil du også få det kostume som det er bilde av. Kan være greit og begynne med en starter deck, får du nytt kostume og en grei build Barre legg til Dredde viss du vil spørre om noe in game. Endret 21. november 2012 av GnilreG Lenke til kommentar
Fisketorg Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Tenkte å gå Maverick deck, siden jeg allerede har en del skill points og abilities på pistoler. Har derfor begynt å ta litt på blades. Nå trenger jeg bare et sverd Er dette et deck jeg kan bruke utover? Eller burde jeg skifte det i senere tid? EDIT: Mer spørsmål! Prøvde meg på Savage Coast. Tok ett mission og klarte det, men det var sinnsykt vanskelig. Tror ikke jeg helt har gear til det enda? Får tydligvis lite gear av å bare gjøre quests, så er det en bedre måte å skaffe dette? Snakket med noen i guilden og de anbefalte at jeg burde ta meg noen turer i Polaris. Hvordan kommer jeg meg hit? Blir mye spørsmål, men det må til! Endret 21. november 2012 av Fisketorg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Fullfør alle oppdrag i første område. Polaris finner du helt nordvest på kartet. Du trenger en gruppe for å fullføre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå