Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Jeg likte veldig godt Halloween questen, gjor til og med en "Lets play" av første delen, den viste seg å være på 51 minutter når jeg hadde laste den opp på youtube..

Bra initativ å lage slike videoer. :) Synes det var morsomt å høre på når du drev å snakket "med deg selv". Synes det var ekstra morsomt når du skvatt nede i krypten. :p

Jøss, så du hele videoen?

Ja det i krypten ble litt ufrivillig komisk ^^;

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, så du hele videoen?

Ja det i krypten ble litt ufrivillig komisk ^^;

Så ikke hele nei, bare deler av den, synes det var interessant å se hvordan du løste gåtene. :) Og utifra hva jeg har sett og lest viser seg jo at jeg var veldig kjapp på å skjønne gåtene, yay me! ^^

Jeg synes det var litt morsomt at jeg var en av de første til The Franklin Mansion(begynte å spille rett etter at serverene åpnet), men jeg sleit litt med det bildet, koden var overhode ikke logisk for min del. (Hva var vitsen med det tegnet nede på kartet egentlig?) Så til slutt var jeg ikke så kjapp likevel.. :p Men alt i ett så likte jeg Halloween questene, var spennede og interessant. :)

Endret av reyh
Lenke til kommentar

Da har jeg prøvd wow en uke igjen, til mer jeg spiller det til mer ser jeg hvor mye bedre TSW. Kan aldri gå tilbake til andre mmo som er på markedet nå jaffal.

Grafikken og gameplayet i TSW har gjort meg bortskjemt:s

Jeg kjøpte guild wars 2 siden jeg er bittelitt smålei av å gjøre de samme dungeons over and over for BB.

Det var lixom bare...What The Fuck......Figuren min ser helt uberteit ut, noe helt annet enn jeg brukte ett blody kvarter på å mekke i editoren.

To timer etterpå kom jeg til at dette har jeg sett før.....alt sammen.

Skal gi det en ærlig sjanse å spille det 30-40 timer før jeg konkluderer med noe men snudde i første omgang fort nesen tilbake til nm dungeons og den repeterende jakten på ql10.4 i TSW.

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket har mye å si, men det er slettes ikke alt man bør legge vekt på. Jeg mislikte sterkt førsteinntrykket av TSW selv før jeg spilte det, og da jeg spilte det begynte jeg nesten å le av de elendige animasjonene. Men etter å ha spilt det en liten stund ble en time fort til tre timer, og tre timer ble fort til tre dager. Det igjen ble til flere uker. :) Det samme gjelder Guild Wars 2. Var ikke akkurat fan av det første, så var mest en tilfeldighet at jeg prøvde toeren. Den så også kjedelig ut i starten, men det var hele tiden noe mer jeg måtte gjøre, og ganske snart gikk det førti dager før jeg sluttet. Meget bra spill, men kjenner jeg er lei MMOer. Selve spillene er bra nok, men communityet er veldig vanskelig å få "rett". Enten er det for få folk der, ellers er de fleste idioter som spammer ned chatten med dritprat hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

General

•10.4 PvP gear - pricing being looked at, but will take the same amount of time (in theory) as gaining 10.4 NM gear.

•As of 1.4, there will be a White Mark WIPE for all characters

Fusang

•Cerberus, Arcadia and Leviathan are now Group A

•Drac and Kobold are now Group B

•Daemon, Grim and Huldra are now Group C

Group A, B or C can all play together in Fusang in happy PvP goodness (see you in Fusang, Late :)) The devs have stated that depending on faction imbalances etc in the future they can modify the Groups to balance Fusang.

•Fusang rewards are now tick based - 7 White Marks for a well, 63 White marks per Outer Facility and 126 White Marks for the inner facility.

•PvP vendors in Fusang will allow defending factions to upgrade turrets and custodians, as well as allow players to upgrade White Marks into Black Mark

•PvP missions will no longer grant marks, only XP

Minigames

•It looks like Minigames will use a Rating system to match similarly skilled players. It appears to be no longer based on gear, but rather how much you pwn face.

•They're looking at allowing queuing for both games

•The rewards for Minigames are to be tweaked so that you get the same rewards from doing either Fusang or Minigames.

New Stuff

•Chainsaw

•Albion Theatre

•Starter Decks - 9 new decks based on skills on the Inner Wheels

•Character Size Slider

•Slaughterhouse NM

•3 New Missions

Changes to Stuff

•Increased the damage done by Rocket Launcher abilities

•Epicentre damage reduced

•Max Inventory up 50 slots to 250

•Max Bank up 100 slots to 300

•Heal, Attack Rating and Heal rating Pure Anima potions now STACK with secondary stat Anima Potions, so you can have two anima potions active at one time - Pure and Anima

Tanking Stuff

•Passive Skill "Breakdown" now applies 1 stack of Exposed per hit, changed from Exposed from hitting Impaired target

•Escalation gains increased damage

•Escalation no longer apply Exposed naturally

•Intensity will no longer grant Minor Ward, but will instead buff Escalation to apply 1 stack of Exposed per hit.

Blir en stor oppdatering :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle spille litt TSW igjen, men virker ikke som Funcom har lyst til det. Etter å ha forsøkt å reaktivere account med Visa et par ganger så fikk jeg endelig igjennom betalingen med PayPal, meeen, passordet mitt er vist ikke riktig når jeg prøver å logge inn in-game. Har også byttet passord nå, men heller ikke det blir godkjent, want my money back 8(

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Fram til onsdag forrige uke hadde jeg ikke ofret TSW så mye som en tanke. Etter å ha sett litt gameplay og fått en liten forklaring på hva det handlet om, lastet jeg ned klienten for å gi det en sjanse. Nå har jeg nesten ikke sett dagslys siden! Hvorfor kastet jeg bort månedsvis på GW2? Jeg har ikke vært så oppslukt i et spill, uansett sjanger, siden Lands of Lore kom ut i 1993. Håper Funcom klarer å holde det gående, for dette var moro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...