Juke Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Fra de offisielle nettsidene: The Secret World includes 30 days of free game time. Each additional month has a cost of $14.99 / €14.99 incl. VAT / £11.49 incl. VAT. Longer subscription cycles yield discounts to the monthly fee. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Wipet i rundt 6 timer igår på andrebossen i Facility. Fy faen for en vanskelig slosskamp. Er jo vanskeligere enn samtlige andre Elite-fights. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Etter 14 måneder har man tjent inn det et vanlig månedsabonnement ville ha kostet. Selv gikk jeg for livstidsabonnement da jeg forhåndsbestilte tilbake i april. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er det ikke etter 13 måneder? Lenke til kommentar
reyh Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Er det ikke etter 13 måneder? Nei, er 14. 13 er man nesten der. Etter 14 måneder er man i pluss.. Ahh, synd jeg ikke har 1470 kr til overs.. Skulle så gjerne ha kjøpt Grandmaster Pack.. :\ Endret 17. oktober 2012 av reyh Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Andre boss i Facility er gøy ja Ellers er spillet absolutt verdt pengene, og Halloween kommer i morgen Lenke til kommentar
reyh Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?p=1432637#post1432637 Ja det kommer i morgen, ble visst utsatt. Og jeg som hadde gledet meg sånn.. Grr, jeg liker ikke utsettelser.. :nei2: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Så var det å finne seg en gruppe til 5-manns-hula på slutten av questene. Joda. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Trenger ikke 5man gruppe for det, men helst 2 eller 3 så går det litt fortere. Alt for mye hp på addsa til at man gidder å gjøre det solo. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Er bare å stå utenfor inngangen å huke tak i folk som kommer å skal gjøre det samme som deg.. Stonehenge er laget slik at gruppe med lav QL også skal klare den, En god Leech klarer det alene, men tar langt tid, en god gruppe på 2 eller en ok gruppe på 4-5 gjør den lett. Jeg tok den som leech dps og hadde med meg en tank som tok damagen. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Morsomme Halloween oppdrag. Synes Irusan (The Cat God) var en kul skapning, spesielt morsomt med det filmklippet man så etter å ha beseiret Irusan. Etter man har klart questene kan man blant annet dra rundt om kring på Solomon Island å drepe "Werecats...." for å få flere kule haloween belønninger. ^^ Vær oppmerksom på at Irusan er bugget, han får full hp hvis man bruker impair abilities. Om det faktisk er det er ikke godt å si, men min gruppe klarte det ved å ikke bruke impairs. http://forums.thesec...ead.php?t=60243 Annen bug er at man ikke får experience rewards fra oppdragene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ja, det vet jeg alt om. Han resatte seg 3 ganger før vi endelig fant ut av det. Forøvrig er jeg lei av å farme haunted mobs for head-o-lanter. Har fått bloody pumpkinhead 6 ganger, en drøss med ben og midlertidige visuelle effekter, samt pots og mat, men head-o-lantern? Aldri. :| Lenke til kommentar
reyh Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Forøvrig er jeg lei av å farme haunted mobs for head-o-lanter. Har fått bloody pumpkinhead 6 ganger, en drøss med ben og midlertidige visuelle effekter, samt pots og mat, men head-o-lantern? Aldri. :| Jeg har den, fra et "Jack o' Lantern" oppdrag jeg gjorde i Blue Mountains...men den har ikke de kule effektene.. =P Endelig kan jeg få brukt det gresskaret..følte det var tåpelig å springe rundt med det i sommer... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Så du fikk den vanlige altså. Den har jeg hatt lenge. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Så var det å finne seg en gruppe til 5-manns-hula på slutten av questene. Joda. Er de gruppe for disse instansene du ser etter. Jeg pleier å stå i argatha og spamme der og lage gruppe selv. Ved å lage selv er du igang på 10 minutter fremfår å stå å gape i halvtimer i ett ett håp om å bli invitert. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Så var det å finne seg en gruppe til 5-manns-hula på slutten av questene. Joda. Er de gruppe for disse instansene du ser etter. Jeg pleier å stå i argatha og spamme der og lage gruppe selv. Ved å lage selv er du igang på 10 minutter fremfår å stå å gape i halvtimer i ett ett håp om å bli invitert. Det er bare så sant, utrolig mye lettere å få seg gruppe ved å opprette en selv. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Så du fikk den vanlige altså. Den har jeg hatt lenge. Hehe, har hatt den lenge jeg også, synes det var greit å kunne få brukt den. Men nå, nå har jeg fått alle gresskarene, "Head-O-Lantern" og "Bloody Pumpkinhead". Og har ellers fullført alt av Halloween innholdet. ^^ Morsomme kostymer, zombien var litt ekkel synes jeg.. Slik finner du Head-O-Lantern: Den finner man i Kingsmouth, og droppes av en kattelignende skapning, Incognito. Han spawner opp på diverse plasser i Kingsmouth. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Fikk gruppe på fredage etter jeg posta, og har fullført alle achievements knyttet til Halloween. Bring it on, Jul! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ah, jeg trodden den droppa fra haunted mobs. Springe rundt i KM derimot, enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå