Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke etter 13 måneder?

Nei, er 14. 13 er man nesten der. Etter 14 måneder er man i pluss.. ;)

Ahh, synd jeg ikke har 1470 kr til overs.. Skulle så gjerne ha kjøpt Grandmaster Pack.. :\

Endret av reyh
Lenke til kommentar

Er bare å stå utenfor inngangen å huke tak i folk som kommer å skal gjøre det samme som deg..

Stonehenge er laget slik at gruppe med lav QL også skal klare den, En god Leech klarer det alene, men tar langt tid, en god gruppe på 2 eller en ok gruppe på 4-5 gjør den lett. :)

Jeg tok den som leech dps og hadde med meg en tank som tok damagen.

Lenke til kommentar

Morsomme Halloween oppdrag. Synes Irusan (The Cat God) var en kul skapning, spesielt morsomt med det filmklippet man så etter å ha beseiret Irusan. :)

Etter man har klart questene kan man blant annet dra rundt om kring på Solomon Island å drepe "Werecats...." for å få flere kule haloween belønninger. ^^

Vær oppmerksom på at Irusan er bugget, han får full hp hvis man bruker impair abilities. Om det faktisk er det er ikke godt å si, men min gruppe klarte det ved å ikke bruke impairs. http://forums.thesec...ead.php?t=60243

Annen bug er at man ikke får experience rewards fra oppdragene.

Lenke til kommentar

Ja, det vet jeg alt om. Han resatte seg 3 ganger før vi endelig fant ut av det. :p

Forøvrig er jeg lei av å farme haunted mobs for head-o-lanter. Har fått bloody pumpkinhead 6 ganger, en drøss med ben og midlertidige visuelle effekter, samt pots og mat, men head-o-lantern? Aldri. :|

Lenke til kommentar

Forøvrig er jeg lei av å farme haunted mobs for head-o-lanter. Har fått bloody pumpkinhead 6 ganger, en drøss med ben og midlertidige visuelle effekter, samt pots og mat, men head-o-lantern? Aldri. :|

Jeg har den, fra et "Jack o' Lantern" oppdrag jeg gjorde i Blue Mountains...men den har ikke de kule effektene.. =P Endelig kan jeg få brukt det gresskaret..følte det var tåpelig å springe rundt med det i sommer... :p

Lenke til kommentar

Så var det å finne seg en gruppe til 5-manns-hula på slutten av questene.

Joda.

Er de gruppe for disse instansene du ser etter.

Jeg pleier å stå i argatha og spamme der og lage gruppe selv.

Ved å lage selv er du igang på 10 minutter fremfår å stå å gape i halvtimer i ett ett håp om å bli invitert.

Lenke til kommentar

Så var det å finne seg en gruppe til 5-manns-hula på slutten av questene.

Joda.

Er de gruppe for disse instansene du ser etter.

Jeg pleier å stå i argatha og spamme der og lage gruppe selv.

Ved å lage selv er du igang på 10 minutter fremfår å stå å gape i halvtimer i ett ett håp om å bli invitert.

Det er bare så sant, utrolig mye lettere å få seg gruppe ved å opprette en selv.

Lenke til kommentar

Så du fikk den vanlige altså.

Den har jeg hatt lenge. :p

Hehe, har hatt den lenge jeg også, synes det var greit å kunne få brukt den. :p Men nå, nå har jeg fått alle gresskarene, "Head-O-Lantern" og "Bloody Pumpkinhead". Og har ellers fullført alt av Halloween innholdet. ^^ Morsomme kostymer, zombien var litt ekkel synes jeg.. :p

Slik finner du Head-O-Lantern:

Den finner man i Kingsmouth, og droppes av en kattelignende skapning, Incognito. Han spawner opp på diverse plasser i Kingsmouth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...