GnilreG Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg håper det ettervært dukker opp noe mer spennende end game content. Nå har man disse nightmare dungeonsene der man stanger hode i veggen 1000000 ganger for å få seg BB. Eventuelt å pvp om og om og om og om igjen til det kjedsomelige for pvp penger. Ønsker meg ett nytt land å pve spille i :-) Raid kommer rett før årskiftet og nytt pve land kommer rett etter årskiftet. New York raid og Tokyo pve land. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Raid kommer rett før årskiftet og nytt pve land kommer rett etter årskiftet. New York raid og Tokyo pve land. Raid? Nei det er annonsert til å komme i Oktober.. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ja, med 1.4. For øvrig gleder jeg meg til oktober. Halloween og katter. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Var ihvertfall en grei forklaring på at det har blitt sett store ansamliger av katter omkring i TSW fra tid til annen. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Ja, med 1.4. For øvrig gleder jeg meg til oktober. Halloween og katter. http://www.thesecret...at_god_now_live Endret 27. september 2012 av Moridin82 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ja, jeg vet det. Jeg har tatt den første questen allerede, sparer den med varulvene og vampyrene til senere. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ok spiller ikke tsw tenkte bare skulle si ifra siden det virka som du ikke trodde det var ute my bad.. Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Sorry for newbie spørsmål, har ikke spilt siden relase i juli. Jeg har helt glemt hvordan jeg kommer ut av combat stance? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Den knappen under ecp. Vet ikke hva den hetter §| Den. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) "|" = "Console" knappen Endret 27. september 2012 av eleNerf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ok spiller ikke tsw tenkte bare skulle si ifra siden det virka som du ikke trodde det var ute my bad.. Nei, jeg sa bare at jeg gleder meg til oktober etter å ha lest artikkelen. Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvordan er det med spillere her inne for tiden? Det går rykter om at det er ganske dødt der inne, men så er det noen andre som sier noe annet igjen.. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Vel, de fleste jeg kjenner ingame er fra Amerika, så ila. standard gamingtid for oss nordmenn, kan det virke dødt, men på nattestid koker det. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg jobber skift og samme når på døgnet jeg er innpå er det lett å finne folk til det jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg har et par spørsmål når det gjelder våpen og decks, har leste side opp og side ned men forstår ikke konseptet helt enda...... Jeg vil fokusere på dps og healing, betyr dette at jeg må velge begge våpnene innenfor samme kategori, altså feks pistol og elementalist for dps (support) eller kan jeg velge et våpen for dps (pistol) og et våpen for healing (assault rifle)? Skal jeg basere deck på et våpen, altså et deck for healing og et deck for dps eller skal jeg velge en kombinasjon av disse på samme deck? Jeg ser at begge våpnene deler state synergi hindered, skal jeg da fokusere på dette gjennom valg av passive abilities? uff det går helt rundt for meg.......... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Alle våpnene er "DPS", i tillegg så har de en av disse rollene: support, tank eller heal. I dungeon runs, så tipper jeg folk liker at de som melder seg på som DPS har ihvertfall ett våpen med support-abilities. Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har noen spørsmål når det gjelder deck/build. Jeg har valgt våpnene pistol (dps) og assault rifle (healing). Skal man først unlocke tilhørende abilities i den innerste ringen for begge våpnene? og hvilke passive abilities for andre våpen kan passe til min build? Jeg forstår enda ikke helt det med synergier...... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har noen spørsmål når det gjelder deck/build. Jeg har valgt våpnene pistol (dps) og assault rifle (healing). Skal man først unlocke tilhørende abilities i den innerste ringen for begge våpnene? og hvilke passive abilities for andre våpen kan passe til min build? Jeg forstår enda ikke helt det med synergier...... Med Rifle og pistol ville jeg brukt builder fra rifle da det er en av de beste i spillet. Her er noen tips: Active - Safety off (builder single target) , Three Round Burst (consumer rifle) , Shootout (consumer pistol) og Suppressing fire (builder AoE) - Da har du 3 slots som du kan bruke til hva du vil av healing og buffs. Passive - Extra Bullet - Resten kan du bruke rundt f.eks burst, penetration eller critical effects. Da du har 4 hits fra Safety off er det stor sjanse for og trigge ting som baserer seg på pen eller crit.. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Hvis du skal soloe er det kjekt å ha Anima Shot (gjerne med en healing-talisman med på kjøpet). Skade + heal + leech i en fin pakke hvis du møter på mobs som kan være litt hardføre. Endret 30. september 2012 av Kharan Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har noen spørsmål når det gjelder deck/build. Jeg har valgt våpnene pistol (dps) og assault rifle (healing). Skal man først unlocke tilhørende abilities i den innerste ringen for begge våpnene? og hvilke passive abilities for andre våpen kan passe til min build? Jeg forstår enda ikke helt det med synergier...... Du må fylle ut begge feltene i den innerste ringen for våpnene før du kan låse opp egenskaper i den ytre ringen, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå