Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Blir det "F2P" kan det godt være jeg tar det opp igjen, men sånn som det er nå er det ikke verdt den månedelige summen for min del. Vil tro det er mange som tenker det samme Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg er bare glad jeg har lifetime jeg. Regner med å få noe ut av det om det går F2P / Hybrid. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 De kan ikke gjøre noe med F2P så tidlig, folk vil føle seg snytt. Kanskje neste år en gang. De må uansett stabilisere spillet og putte inn mer content før noen vil ha lyst til å spille over lengre tid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg har allerede lyst til å spille det for resten av livet, så det er null problemer, og jeg regner ikke med at det blir F2P før 13 måneder etter release. 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Skal mye til for at jeg starter på noe nytt mmo også. Dette er det desidert beste mmoet jeg har spillt på 15 år, med en historie andre ikke kan sammenligne seg med 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som har klart å fullføre Singing Stones tier 4? Jeg får kun til å aktivere to av steinene. >< Lenke til kommentar
Juke Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Opplevde akkurat det samme da jeg prøvde det questet i går i allefall, antar det er en bug. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Så mange som hang rundt og sleit med det, endte opp med å få en GM til å advance den til neste tier for meg, og fikk endelig fullført den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Så det kan se ut som Issue #3 kommer i dag. :o http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?p=1416281#post1416281 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 oi det var kjappt hva inneholder issue 3? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Det nye innholdet i Issue #3 har ikke vært på Testlive, kun på intern testserver, så det som kommer her er ganske så ukjent for de fleste. Testlive har kun patchnotes på bugfiksing for #3. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Trodde den var på Testlive i en dag eller to, jeg? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 #3 ble patchet til Testlive for et par dager siden, men notatene på 1.3 på testforumet sier ingenting om nytt innhold. Blir da litt vanskelig å teste evt nytt innhold hvis man ikke vet hva man skal prøve ut. Men uansett, noen dager er alt for lite for å fjerne mer enn enkelte bugs, er jeg redd. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Sikkert ikke så mange investigation missions denne gangen, da det er det som pleier og bugge. Gleder meg uansett Lenke til kommentar
Juke Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Håper inderlig de kutter ned på andelen investigation missions i fremtidig innhold, begynner å bli vanvittig lei av den typen oppdrag. Synes det blir litt VEL kryptisk, tungvint og knotete til tider, tar jo evigheter å finne ut av det til tider for de av oss som ikke liker å "jukse" ved å søke opp løsningen på spillnettsteder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg håper de ikke gjør de. Jeg digger investigation og sabotage. Og mengden med XP de gir. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg håper det ettervært dukker opp noe mer spennende end game content. Nå har man disse nightmare dungeonsene der man stanger hode i veggen 1000000 ganger for å få seg BB. Eventuelt å pvp om og om og om og om igjen til det kjedsomelige for pvp penger. Ønsker meg ett nytt land å pve spille i :-) Lenke til kommentar
reyh Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 http://thesecretworld.com/news/issue_3_the_cat_god_now_live http://www.thesecretworld.com/news/update_notes_issue_3_the_cat_god_game_update_1_3 Var ikke så mye nytt, men er fornøyd at de kom ut med ett nytt Issue så kjapt. Ser ellers fram til hva som kommer til Halloween. Halloween+TSW=*grøss* Lenke til kommentar
Juke Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Ja, Halloween-innholdet høres veldig lovende ut. Også veldig positivt overrasket over at de klarte å gi ut issue #3 i september, med tanke på hvor lang utsettelse det var på issue #2. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå