Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Med tanke på at abilities for Auxillary Weapons (som ryktene sier det skal komme totalt 9 av etter hvert) koster 50 AP per stk er det nok å bruke AP og SP på. 450 AP for å makse ut et Aux-våpen * 9 våpen = 4050 AP totalt.

 

EDIT: 7 abilities for hvert Aux-våpen, ikke 9. Så 350 AP * 9 = 3150 AP totalt. Det stemmer nok bedre. :)

Endret av Kharan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TSW er veldig stilig sånn sett, at enn kan spille alt med en og samme karakter :-)

Vil nok tro det tar kortere tid å lage en karakter med full dps, full tank og full healer spec + gear enn 3 karakterer med 1 rolle hver.

Snakker da selvfølgelig om i max level.

 

Det fort å greit å få komplett purple gear med "attack rate"(dps), "Heal rate" (doktoren), "Health" (Tank).

Det som er utrolig tidkrevende er at dette du finner i hulen kan du ikke oppgradere.

 

Du må kjøpe "custom 10.0" våpen og talismans for "Black Bullions"

Når du har drept en boss får du ca en black bullion. Herved kalt BB

 

Så 30 BB for å kjøpe 10.0 våpen eller talisman.

så 9x30=270

270 BB=270 bosskill=45 dungeon-runs der du har drept alle bossene.

Da har du klart å kjøpe deg basic oppgraderbart utstyr.

 

Så skal allt oppgraderes til en kostnad på 40BB per 0.1

Så skal alle glyps oppgraderes til en kostnad på 20bb per 0.1

 

Må kverke seriøst mange bosser for komplett 10.4 sett.

 

Man kan også pvp for enn annen valuta og en annen sort (bare navnet) oppgraderbart utstyr.

Lenke til kommentar

noen som har testet ut den lfg tool de skulle legge inn? Er den brukbar;P?

 

Field agent locator aka Dungeon Finder er seriøst mye bedre....skikkelig seriøst mye bedre.

 

Da kan man finne spillere på sitt eget nivå uten noe hazle, og det er viktig å finne spillerer på ca samme nivå som deg selv.

Det er kjedelig å spille med mye for svake spillere.

Viss man finner noen som er mye bedre stikker dem halveis inni dungeon.

Lenke til kommentar

Ja de har bommet fullstendig på LFG verktøyet. Virker ikke som om funcom har peil hvordan spillerne faktisk spiller TSW. Hadde man kunne lagt til fritekst til LFG så hadde det vært greit. Eller om grupper kunne satt seg som LFM der, slik at folk kunne spurt

 

Og R+S buggen er fremdeles der, folk driver å lolsurfer igjennom nytt nightmare content fremdeles

Lenke til kommentar

Ja de har bommet fullstendig på LFG verktøyet. Virker ikke som om funcom har peil hvordan spillerne faktisk spiller TSW. Hadde man kunne lagt til fritekst til LFG så hadde det vært greit. Eller om grupper kunne satt seg som LFM der, slik at folk kunne spurt

 

Og R+S buggen er fremdeles der, folk driver å lolsurfer igjennom nytt nightmare content fremdeles

 

R+S buggen...

Hva går den ut på ?

Lenke til kommentar

cartwheel ut av anima well tipper jeg på ;D

 

Har ikke prøvd den så mye i det siste.

 

Men har fått med meg hvordan man knerter 3 bosser i ankh på en måte man helt sikkert ikke er ment å gjøre det.

Han på broen.

De som er 3 samtidig.

Og edderkoppen.

Ble litt sjokka for ser jo jaggu ut som det er blitt "standard prosedyre"

Lenke til kommentar

De har fikset cartwheel utav well. RaS buggen er en leeching heal som skal være 8 sekunder men den varer evig, udugeligge juksere bruker dette. De burde fjernet skillen til de fant løsning.

 

Vil ikke si de har bommet fulstendig på lfg toolen, mangler barre info felt - Noe som vil komme. Har brukt den til mange dungeons nå, tar ikke så veldig lang tid å copy paste ar/exp til alle på lista for å si det sånn, velger du barre de høyeste :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra at de disabla den men den er jo designa for å ta Klein på brua i Ankh

 

Cartwheel ble fiksa for lenge siden heldigvis, det ble bare for teit

 

Er så mange ræva pugs som glitcher og bugger bosser for å ta enkleste vei til bullions, skjønner de ikke at det er vanskeligheten i encounterne som gjør det moro ?

 

Nå som de gjør noe med R+S og bugga chaos/hammer impairs så minker iaf lista med gamebreaking bugs. Det eneste som gjenstår er å fikse BSOD ved soning og memory leak bug. Kræsja vel 5-6 ganger i løpet av 2 timer igår. Noe som aldri har skjedd før med meg

 

Jeg synes LFG tool burde vært LFG/LFM tool. Da kunne folk bare spurt meg direkte istedet for at jeg må avertere i LFG kanalen

Endret av LordjOX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...