Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller at folk klager på combaten. Det er ikke som om den var noe særlig bedre i f.eks. WoW

Combaten i WoW er så mye bedre at det ikke kan sammenlignes en gang, helt annen flyt.

Haha, det må være en spøk? Har spillt wow i 6 år, har alle forskjellige klassene over lvl 70 (6 på topp lvl), er det en ting wow ikke har er det bedre combat en TSW. TSW overgår den godt også.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Altså det er mye bedre flyt på wow combat, det er det ingen tvil om. At man kan løpe og caste betyr nødvendigvis ikke at det er bedre, er bare noe spillet støtter men betyr ikke at spillet blir og får bedre flyt forde.

Flyt, smooth, det er mye mer deilig å kontrollere karakteren sin i WoW.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Eller at folk klager på combaten. Det er ikke som om den var noe særlig bedre i f.eks. WoW

Combaten i WoW er så mye bedre at det ikke kan sammenlignes en gang, helt annen flyt.

Haha, det må være en spøk? Har spillt wow i 6 år, har alle forskjellige klassene over lvl 70 (6 på topp lvl), er det en ting wow ikke har er det bedre combat en TSW. TSW overgår den godt også.

Har spilt WoW selv siden release for snart 8 år siden og har selv vært igjennom alle klassene, så hvem har rett ? :)

Gidder ikke å diskutere det noe mer, men jeg forstår godt de som ikke liker combaten i TSW, like godt som jeg forstår at noen liker den, epler og pærer. (btw, så er du ikke stillestående med alle klassene i WoW)

Altså det er mye bedre flyt på wow combat, det er det ingen tvil om. At man kan løpe og caste betyr nødvendigvis ikke at det er bedre, er bare noe spillet støtter men betyr ikke at spillet blir og får bedre flyt forde.

Flyt, smooth, det er mye mer deilig å kontrollere karakteren sin i WoW.

Takk for en langt bedre formulering enn hva jeg greide å trylle frem.

Lenke til kommentar

Får vell bare være enige om at vi ikke er enige :) Synes flyten er bedre i TSW. Og er mye "deiligere" og styre karakteren der. Føler også wow er mye barnsligere, som var grunnen til at jeg sluttet og spille det.

Bevegelser osv er ganske bra i tsw ja, men targeting systemet er en annen sak...

Lenke til kommentar

Jau, kan ikke si jeg er overrasket over hvordan denne releasen gikk. Dårlig salg fører til aksjestup, som igjen fører til manglende kapital til å drifte spillet optimalt.

I tillegg har Funcom malt seg inn i et hjørne ved å selge "lifetime sub", som gjør at det blir litt av en fadese å gjøre spillet F2P etterhvert. Dette bør vel helst skje i løpet av maks 6 måneder om de har noe håp om å hvertfall tjene litt penger på mikrotransaksjoner.

Nå har vi GW2 og MoP rett rundt hjørnet, som begge har mye større potensiale til å få aktive brukere. Ser for meg enda et stup i aktive subs i TSW når disse spillene kommer ut. Kanskje på tide å backe ut av MMO industrien for Funcom nå? Virker generelt som at det å gi ut et spill med månedsbetaling er helt uaktuelt for noen andre enn Blizzard.

Lenke til kommentar

Folk kan ikke være særlig seriøse når de mener at TSW vil miste spillere når panda-greine til Blizzard kommer ut ? Totalt vidt forskjellige målgrupper , forskjellig aldersgrense på spillene , 16 VS 12

At wow har 12års aldersgrense så betyr ikke det at 12åringer spiller det. Alder har ingenting med dette å gjøre, det skal jeg si allerede nå.

Det siste guildet jeg var med i wow, yngste var på 22år, bare å kutte ut det med alderen, har ikke noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Alder har nok noe å si. Wow vil appelere mer til 12 åringer enn tsw av en mengde årsaker, læringskurve, grafikk, og at wow er veldig kjent er noen få grunner. Men det vil jo ikke si at wow bare har 12 åringer. Og slike 18+++ eller i dette tilfelle 22+++ guilds ville jeg tatt med en klype salt, det er selfølgelig nesten umulig å vite alderen på de enkelte. Men i utgangspunktet er det jo ikke en dårlige i de, for det luker nok ut endel.

Klart Mist of panda ekspansjonen vil ta mange spillere, ja fra alle mulige mmorpg vil jeg tro. Slik har det alltid vært. Man kan jo si ja men wow har mistet 1 mil spillere, som jo er fryktelig mye. Men det er jo bare noe sånt som 10% eller mindre, så det er egentlig peanuts.

Endret av Everket
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...