Datasmurf Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Indeed. Jeg synes det passer perfekt at main char er stum. Skaper ekstra substans, og gir det hele ekstra touch. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Indeed. Jeg synes det passer perfekt at main char er stum. Skaper ekstra substans, og gir det hele ekstra touch. Når det kommer til NPC-er, voice acting og selve storyen, så må jeg si TSW innfrir. Det er så nærme perfekt det kan komme for meg. Der har de truffet 100% for min del. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Ja, jeg forstår ikke hvorfor det selger dårlig. Eller at folk klager på combaten. Det er ikke som om den var noe særlig bedre i f.eks. WoW, EQ eller SWTOR. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 er nok mange grunner til det, bla.annet GW2. Hvorfor satse på noe som ikke kan slå F2P MMO, også er TSW langt langt mer unknown, men er ikke bare dette som gjør det så dårlig, er in-game features som mangler og noen trenger kraftig justering/pussing. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 For meg er det samme mangel som i Age of Conan: fraværet av et "hjem". Hvis jeg skal betale månedsavgift må det være flere spillmekanismer involvert enn å bare slakte monstre og gå på oppdrag i det uendelige, det blir man lei av etter en stund. Hva gjør jeg når jeg ikke gidder slåss? Logger av, siden det ikke er noe annet å gjøre. Det burde vært flere aktiviteter/minigames, og fremfor alt et sted som er "hjem", hvor man kan pusle med andre ting. Bare slik kan jeg rettferdiggjøre for meg selv et månedlig beløp, siden jeg da kan "bruke" spillet selv når jeg er lei monsterjakt. Jeg synes kampene og oppdragene er kule, grafikken er bra, historien er spennende, osv. Men som sagt, det må noe mer til for å beholde meg som kunde. Som enspillerspill ville dette vært fantastisk, som abonnements-MMORPG er det ikke bra nok til å holde på interessen min (det samme gjelder alle andre MMORPGs jeg har prøvd) 1 Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Helt enig, XE800, dette er noe jeg ikke har tenkt over en gang, men nå når du sier det, så merker jeg at dette er noe jeg har savnet! Alle andre MMO har jo et sted hvor gjerne hundrevis av spillere kan samles ingame, enten fordi det er en bank eller marked der, eller andre ting. I TSW står folk bare spredt her og der, man er i forskjellige instances, og det er ingen naturlig samlingsplass. Hadde også vært kult med en egen leilighet for hver person hvor man kan kjøpe ting, oppgradere inventar og utforming, invitere andre spillere dit for en fest eller klan-møte osv. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Agartha er et samlingssted, London er et annet (pga bank + auksjonshus osv). Player og guild housing er noe de ser på, men det er et stykke frem i tid. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2012 Rapporter Del Skrevet 14. august 2012 Aldri forstått hva folk skal med player og guild housing. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Indeed. Jeg synes det passer perfekt at main char er stum. Skaper ekstra substans, og gir det hele ekstra touch. Tja.. jeg syntes det vart litt merkelig å spille en char med sosial angst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Vil ikke akkurat si at main char fremstår som om h*n har sosial angst. Vedkommende tar jo faktisk kontakt med folk. Introvert, kanskje, men sosial angst? Neppe. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Vi har tydlig forskjellige meninger om det at character ikke snakker er en uting eller ikke. Er vel ikke så mye vits å diskutere dette side på side. Håpet virkelig at TSW skulle falle i smak, kjøpte til og med aksjer i Funcom. Men hverken jeg eller aksje kursen likte dette spillet dersverre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Jeg har stor tro på både spillet, aksjene og Funcom. Nå som de er så lave, skal jeg nytte høvet og kjøpe de til en billig penge. Jeg er rimelig sikker på at de vil stige igjen. 1 Lenke til kommentar
Redoran Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Hei folkens. Har akkurat handla inn TSW. Har aldrig vore noko glad i mmo's, men settingen i dette såg ut til å vere perfekt for meg. Har bra med erfaring frå vanlege rollespel, men lurer på om det er noko spesielt eg må tenkje på i eit mmo? Hjelp ein nybyrjar litt eller kva? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Jeg har stor tro på både spillet, aksjene og Funcom. Nå som de er så lave, skal jeg nytte høvet og kjøpe de til en billig penge. Jeg er rimelig sikker på at de vil stige igjen. Mistet all trua på Funcom aksjene... Slik som jeg ser det var 10. aug datoen de hadde muligheten til å stige. Uheldigvis har dette spillet slogt veldig dårlig og jeg tviler på at det kommer til å selge noe særlig mer no som Guild Wars 2 kommer om 10 dager og Mist of the Panda (eller hva det heter) kommer neste mnd. Alt i alt tror jeg at dette spillet kun kommer til å tape spillere resten av dette året. Men vi kan no aldri være sikker på aksjer, og dette er bare min teori. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Jeg spillte beta og litt early start ok forstod egentlig ikke hvorfor jeg sluttet å spille. Objektivt synes jeg spillet så helt fantastisk ut, men motivasjonen for å logge på var ikke tilstede så jeg kansellerte abonnementet. Det må være masse små ting fordi jeg kan ikke peke på en hovedårsak. Tror kanskje argumentet "mangelen på et hjem" er medvirkende. Jeg tror kanskje også jeg er blitt vant med disse "public quests" som man finner i noen spill, hvor man ikke trenger anstrenge seg for å samle en gruppe, man bare joiner de som er på stedet når man har ekstra store kamputfordringer. Synes også grensesnittet er dårlig gjennomtenkt og det virker som det er skrudd sammen av folk med helt forskjellige design ideer. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Jeg mistet helt motet av å spille etter at jeg gang på gang ble truet inn i soloinstanser. Følte at skjarmen ved å spille med venner og kjente ble tvunget bort, så abonnementet ble kanselert her og til fordel for andre singelplayer-spill. Også pvp biten som jeg luktet mest på var så som så. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Problemet med sånne public group quests er at etter en stund er det ingen andre rundt, så du blir bare plutselig dosa av et supermonster ut av ingensteds mens du rusler rundt og quester for deg selv. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Oh yes. Det husker jeg godt fra Rift. :| 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Eller at folk klager på combaten. Det er ikke som om den var noe særlig bedre i f.eks. WoW Combaten i WoW er så mye bedre at det ikke kan sammenlignes en gang, helt annen flyt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Nåh, hver sin smak. Jeg finner combaten bedre i TSW enn i WoW. Bare det å kunne løpe mens man fyrer i vei channeled attacks er et stort pluss. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå