Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Tenkte å bruke g2play.net. Er jo halve prisen ift funcom. MEN. Er det lovlig? Er keyen gyldig? Får jeg noensinne noe som helst trøbbel? Min nøkkel funket, det var nøye på sikkerhet (jeg måtte f.eks bekrefte at jeg eide begge email kontoene jeg brukte, og de tok whois på meg(ip) og sammenlignet med registreringsinformasjon. Nøkkelen funker den, men jeg kan vel kanskje ikke si så mye, er ikke så lenge siden jeg kjøpte den nøkkelen. (forrige post i denne tråden). Penger er penger, rike folk er ikke rik fordi de sløser penger. Endret 6. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Skeit hardt i det, sparer 130kr så jeg kjøpte en ordentlig key. Rike folk lever best. Men faen dette var dølle greier. Endret 6. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Har Origin i det hele tatt fiksa det så du kan bruke det til å spille TSW? Husker det var mye kluss med det. Selv kjøpte jeg det rett fra G2Play, og endte så opp med å kjøpe Grandmaster Pack. Fuck it, den outfiten er fet! Så ... Har noen en god build for blade / pistol? Begynner å bli smålei blade / elemental og det lille jeg prøvde av blade / blood frista ikke til mersmak. Du kan jo ta en titt på min. http://chronicle.the...haracter/TSCORP Prøvde spillets foreslåtte Palidin build, men den likte jeg ikke. Liker min originale best. Men om den den er så bra iforhold til andre blade - pistol builds vet jeg ikke. Jeg er ingen erfaren mmo spiller da dette er mitt første mmo-spill. Endret 6. august 2012 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Mapbak Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Tenkt å kjøpe meg TSW, men har ikke hatt tida til det Gleder meg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Scorpion88, tja, kanskje den fungerer, fikk en annen build anbefalt av noen i cabalen. Actives: Hair Trigger Shootout Dancing Blade Chop Shop Deadly Aim Martial Discipline Bullet Ballet Passives: Increased Focus Criticality Mind over Matter Insult to Injury Regeneration Sweetspot Live Wire Talismans: Head - DPS - Crit Rating - Sig of Fury Finger - DPS - Crit Rating - Sig of Laceration Neck - DPS - Penetration - Sig of Fortitude Wrist - DPS - Crit Rating / Pen - Sig of Attack Damage Luck - Heal - Crit Rating / Crit Power - Sig of Focus Waist - Health - Crit Rating / Crit Power - Sig of Fortify Occult - Health - Crit Rating / Crit Power - Sig of Rejuv Har skillsa, mangler bare gear for å teste det med. Noen andre som har opplevd problemer med at Mortal Sins tier 10 bugger når man skal aktivere den vannkilden? Står at jeg ikke kan bruke den fordi andre bruker den, men det er ingen i nærheten ... Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Jeg skulle i grunn ønske det var fler våpen, begynner å bli litt småtrøtt av de som er allerede.. Eller kanskje jeg burde sette meg ned å kombinere? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Flere våpen? er nok enn del av de hvis gjør dungeons om du tenker på det. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Hovedsakelig så er det vel kun 9 våpen (grupper). Forskjellen innad i hver gruppe er kun kosmetisk Men det kosmetiske er kanskje viktig? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Det skal komme nye våpen, sk. 'auxillary weapons' som, etter det jeg forstår, skal få sine egne abilities på linje med de andre våpengruppene. http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?p=1320105 Vet imidlertid ikke akkurat når disse skal bli implementert i TSW. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Trudde de kom i slutten av august. Er vell store pakker hver tredje måned med områder og nye våpen. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Tviler på at auxiliary våpen kommer før nærmere jul. De har jo ikke nevnt noe om de "store pakkene" GnilreG snakker om. Eller har du en link som støtter det du sier GnilreG? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 De glemte jeg, vi har f.eks. en flammekaster tilgjengelig (som er den eneste jeg har kommet over til nå). Skal man bruke disse bør man nok ha en build rundt ett våpen fra de ni "normale", siden man ikke kan bytte våpen i kamp. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Da installerer jeg secret world Snart ferdig, hvor spiller folket? Gleder meg. Gått lei wow for 1,5 år siden, og håper dette blir bra Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1447123 Dei fleste spelar på huldra/grim Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Takk for linken blir smooth, hørt masse bra om secret world fra folk her inne, så håper dette blir bra Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Hm, ser ikke ut som friend coden jeg fikk fungerte. Tastet den inn, "gratulerer med 24 timer etc". Lager konto, laster ned, prøver å logge inn, går ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Serverne er nede til patching. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Oppe igjen nu! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Den er oppe igjen kl 16 henrikrox. (Eller nå, de er som oftest tidligere) Blackbrrd, såg det et Ragnar intervju eller leste det på thesecretworld. Vet ikke helt, men viss jeg finner det igjen skal jeg linke det her With this update we have enabled TXAA, and The Secret World is the first game in the world to support this anti-aliasing technique! Nice! Endret 7. august 2012 av GnilreG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå