Bjonski Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Har Funcom gått ut med noen offsielle tall for hvor mange spillere de har nå? Eventuelt hvor mange de hadde før 2. august . Funcom går ikke ut med hvor mange spillere de har. Dette har vært oppe til diskusjon tidligere, tror det hadde noe med at de var på børs å gjøre. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Jeg er bare på tier 1. Startet å spille for nøyaktig 3 timer siden, og surrer rundt i Kingsmouth og quester. Da foreslår jeg at du konsentrerer deg om ett våpen først, til du har fylt på begge cellene i indre ring for det våpenet. Da får du ett greit sett med abilities som fungerer til det meste du har behov for i begynnelsen. Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Assault Rifle er et fint våpen å starte med, det gir god damage, kan heale og fungerer utmerket i dungeons. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Jeg er bare på tier 1. Startet å spille for nøyaktig 3 timer siden, og surrer rundt i Kingsmouth og quester. Legg til Dimo og Nakino om du trenger noe hjelp. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Funcom går ikke ut med hvor mange spillere de har. Dette har vært oppe til diskusjon tidligere, tror det hadde noe med at de var på børs å gjøre. Funcom kommer med en oppdatering 10. august (uvisst om denne inneholder faktiske tall). Kvartalspresentasjonen 28. august vil nok inneholde betydelig mer info. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Veldig merkelig at de ikke tillatter de som prøver spillet denne helgen til å registere seg på funcom forumet, det er mange topicer der jeg kunne tenkt meg å svart på. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Veldig merkelig at de ikke tillatter de som prøver spillet denne helgen til å registere seg på funcom forumet, det er mange topicer der jeg kunne tenkt meg å svart på. Unngår masse spam ved å bare la betalende kunder ha tilgang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 De vil ikke ga masse skriking av folk som ikke skal spille videre Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Når jeg går inn via den offisielle siden, så står det 49.99 EUR = 369.992 NOK. Men via Origin er det 449 kroner? Kan man spille TSW uten Origin? Endret 6. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Behøver ikke origin, kjøpte spillet på g2play.net. Kr. 235,77 nå ser jeg. 2 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Trenger ikke origin nei, så bare å kjøpe det der det er billigst. Eller bare kjøp det rett fra Funcom, minst mulig stuk. Endret 6. august 2012 av blackbrrd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Behøver ikke origin, kjøpte spillet på g2play.net. Kr. 235,77 nå ser jeg. Takk for tipset, men nå krangler de fordi min IP viser at jeg er i en annen by (viser ikke full informasjon på whois). Påstår jeg bruker en proxy. Skal holde dere oppdatert. EDIT: Nevermind, veldig forståelig kundeservice. Har fått key, anbefales! De er veldig kjappe på å svare også. Endret 6. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Har Origin i det hele tatt fiksa det så du kan bruke det til å spille TSW? Husker det var mye kluss med det. Selv kjøpte jeg det rett fra G2Play, og endte så opp med å kjøpe Grandmaster Pack. Fuck it, den outfiten er fet! Så ... Har noen en god build for blade / pistol? Begynner å bli smålei blade / elemental og det lille jeg prøvde av blade / blood frista ikke til mersmak. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Hvis du skal kjøre blade/pistol, så kan du gå for Focus attacks og passiven som gir 7,5% ekstra crit chance med focus attacks. Deretter kan du legge på assorterted passive som gjør noe morsomt når du critter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Tja, høres greit nok ut. Greit lei av Blaze / Aidelon etter bare to dager. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Tenkte å bruke g2play.net. Er jo halve prisen ift funcom. MEN. Er det lovlig? Er keyen gyldig? Får jeg noensinne noe som helst trøbbel? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Tipper keyene fra g2play er fra et lavpris-land og lovlige... Men, det kan nok skje noe lignende dette: http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=18080861 ... samtidig ser jeg på det som usannsynlig. Er det verdt å spare 135kr for det? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Er nok bare de som er uheldige som får problemer med å kjøpe keys fra slike sider. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. august 2012 Rapporter Del Skrevet 6. august 2012 Har kjøpt 10+ spill fra G2Play, aldri hatt noen problemer. Har vært Steam- og Origin-nøkler som har blitt akseptert uten spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå